در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۴۷. بانوانه

۱. تمیزکاری

این قابلمه‌هایی که دراشون مدل استیله، دیدین بعد یه مدت زرد میشه درشون؟؟ با یه کم خمیردندون و اسکاج دوباره مث روز اول تمیز و براق میشه. :)


۲. حشره‌ها

برنج و حبوباتی که حشره میزنن رو اگه بهشون نمک دریا، یا یه حبه سیر پوست کنده اضافه کنید دیگه حشره نمیزنن.

مــحــدثــه ...
۲۹ شهریور ۹۷ , ۱۵:۰۰
برای گزینه دو اگر حبوبات و برنج رو تو بطری‌های نوشابه بریزید و سرش رو محکم ببندید تا دو سال هم بیرون نگهشون داشته باشید حشره نمی‌زنه.

پاسخ :

جدا؟! من تو طرف شیشه‌ای با در محکم نگه داشتم حشره زد. یعنی تو بطری بهتره؟! 🤔
یک آشنا
۲۹ شهریور ۹۷ , ۱۵:۰۶
1 یا این که بذار تو افتاب ؛ نور افتاب قویترین رنگبر جهانه :)

2 نمک رو تست کردم اوکیه ولی سیر که بعد از یه مدت خراب میشه :/

:)
چه کدبانویی آفرین

پاسخ :

۱. جدا؟! :) امتحان میکنم.

۲. زنعموم گفت! یعنی برنج من دو نوع حشره زده بود که نمک یکیشو از بین برد.
گفتن سیر بذار اون یکی هم از بین میره.
شاید باید سیر خشک شده بذاریم!  🤔

ممنون ^__^
ام اسی خوشبخت
۲۹ شهریور ۹۷ , ۲۲:۰۷
ما حبوبات رو تو یخچال نگه میداریم. تو برنج هم گاهی نمک میریزیم.
جایی خوندم اگه یه روزحبوبات رو بزارید داخل فریزر بعدش دیگه حشره نمیزنه. امتحان نکردم البته.

پاسخ :

لپه‌های من حشره زد، گذاشتمش تو فریزر همه‌شون مردن! :)
ولی بعدش مکافات داشتم با جدا کردن لپه‌های سالم از خراب! :/
Haa Med
۲۹ شهریور ۹۷ , ۲۲:۲۹
چقدر بدم از اون شپشک های برنج میاد. دست میزنی بهشون یه بوی خاص و بدی دارن.

پاسخ :

والا من نمیدونم اینا اسمشون چیه، ولی خیلی رو اعصابن :/
صبورا کرمی
۳۰ شهریور ۹۷ , ۰۷:۲۳
خمیردندون رو امتحان میکنم. البته از من زرد نشده

هیچ کدوم رو تجربه نکردم :/

پاسخ :

در قابلمه من که خیلی زود زرد شد!
نیلی ‌
۳۰ شهریور ۹۷ , ۱۲:۵۱
فکر می‌کردم این روشِ خمیردندون بی‌تأثیر باشه.D: تاییدش می‌کنی ینی؟!D:

پاسخ :

آره. خیلی زود سفید میکنه :)
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۳۰ شهریور ۹۷ , ۲۳:۴۲
ما سیر میگذاریم:-) البته با پوست:/ صابون هم لای لحاف تشک‌هایی میگذاریم که سال تا سال استفاده نمیشن.

پاسخ :

عه! با پوست بهتره؟؟
منم باید صابون بذارم پس! یه مقدار لحاف و تشک دارم که استفاده نمیشه.
مهرناز .ج
۳۰ شهریور ۹۷ , ۲۳:۰۷
چی می بینم 😮
کدبانویی شدی ماشالله 😊
باریکلا مایه افتخار مایی تو ❤️😊
اگه ظرفای خودتونم از ظرفای مهمونا سوا کنی بچینی تو اون کابینت اون وریه دیگه حرف نداری😂

پاسخ :

:))))))
مهدی صالح پور
۳۱ شهریور ۹۷ , ۱۷:۵۳
ما البته یه بار به قابلمه هامون روغن زیتون زدیم خوب بود!

پاسخ :

پاک شد یعنی؟ 🤔🤔
آسـوکـآ آآ
۳۱ شهریور ۹۷ , ۲۱:۱۶
من هم پست و هم کامنتهارو می خوندم هی می گفتم عِ واقعا؟ جدی؟ :دی
کاش میتونستین بگین رنگ گردوی تازه رو چطور میشه از بین برد :(

پاسخ :

من خودم علاقمند شدم به پستای بانوانه! باحاله روشا :))
نمیدونم! 🤔
من یه بار یه لاکی زدم که با لاک پاک‌کن پاک نشد، یه نفر بهم گفت به ناخنت
واجبی بزن!! 🙈 زدم پاک شد! حالا شاید رنگ گردو رو هم ببره.
مهدی صالح پور
۰۱ مهر ۹۷ , ۰۹:۲۳
اون لک ها و زردی روی بدنه ش رفت! (محیا توی سایت «چی» خونده بود)

پاسخ :

چه خوب.
ممنون که گفتید :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan