در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۰۲. هر چند مایه خجالته... ولی میگم براتون!

دختر دایی جان یه خواستگار عجیب و غریب داره. کلا قصه این خواستگاره طولانیه... میگذرم ازش. ولی ورداشته یه سگ کادو داده به دختر داییم :/ نگم براتون که من چقدر از هر جونوری میترسم!!! :/
رفتیم خونه‌شون. مبلا رو جمع کرده بودن (احتمالا واسه خونه‌تکونی) . نشسته بودیم که یهو سگه دوید تو پذیرایی!! عین بره‌ای که گرگ بهش حمله کرده باشه وحشت کردم :/ هیچ جایی واسه فرار نبود! پریدم پشت جو قایم بشم دیدم ممکنه بیاد سمت پاهام!! نمیدونم چرا... ولی سعی کردم از جو برم بالا!! :/ کمرشو داغون کردم فک کنم :// بعدم که سگه رفت و خواستم برگردم به حالت عادی، زانوم خورد تو سرش :'(((
موقع برگشتن فحش دادم به خواستگارش :(
تو دلی
۲۸ اسفند ۹۷ , ۱۱:۴۰
یه کارای عجیب و غریبی میکنن!!ولی خب حتما دختر داییتون علاقه داره به این چیزا
زانوت تو سر کی خورد؟:)))

پاسخ :

تو سر همسرم! :/
Haa Med
۲۸ اسفند ۹۷ , ۱۱:۴۵
حیوانات که ترس ندارن. من عاشق گربه هستم. یه بار سه تا با هم داشتیم.

پاسخ :

هر کسی از یه چیزی میترسه به هر حال! :)
محسن رحمانی
۲۸ اسفند ۹۷ , ۱۱:۵۲
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
طفلک آقای جو
طفلک سگه:دیییی
طفلک خواستگاره :دیییییی
طفلک دختر داییتون:دیییییییی
سگ خونگی که ترس نداره:دی

پاسخ :

:)
elina khanezar
۲۸ اسفند ۹۷ , ۱۲:۰۵
سلام. خوشحال میشم شاهد حضورتون در وبلاگم باشم.
شارمین امیریان
۲۸ اسفند ۹۷ , ۱۲:۲۱
سلام.

منم از سگ می ترسم؛ ولی سعی می کنم نشون ندم که کسی سو استفاده نکنه!

دختر داییت خودشم عجیب و غریبه؟! =)

پاسخ :

من از سگ نمیترسم!!! وحشت دارم ازش! :)))
سکته میکنم وقتی سگ میبینم

نه :)
بهارنارنج :)
۲۸ اسفند ۹۷ , ۱۳:۰۵
:)))
@آقای جو
سالمین ان شاءالله؟

پاسخ :

سالمه سالمه :)))
محبوبه شب
۲۸ اسفند ۹۷ , ۱۳:۳۲
خدایا 😂😂

پاسخ :

^__^
هوپ ...
۲۸ اسفند ۹۷ , ۱۵:۱۱
هر جوری تلاش کردم تصور کنم چطوری رفتی بالا که موقع برگشت پات خورده تو سرش نتونستم :-))

پاسخ :

نمیدونم خودمم!! بیچاره رو داغونش کردم :/
ام اسی خوشبخت
۲۸ اسفند ۹۷ , ۱۵:۲۵
زانوتون خورد تو سرشون! تا کجا بالا رفته بودین! ترس چه کارهایی که نمیکنه;)

پاسخ :

هر چی سعی کردم برم بالا نشد! :/ فقط سرشو مورد عنایت قرار دادم :/
نیــ روانا
۲۸ اسفند ۹۷ , ۱۷:۳۷
فحش کمشه
اگر وصلت سر گرفت ی دور با ماشین از روش رد شو قشنگ انتقام ضربات وارده به جناب جو به واسطه کادوی ایشون گرفته بشه :))

پاسخ :

:))))) موافقم
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۹ اسفند ۹۷ , ۰۰:۲۳
:-))))
چرا سگ آخه!؟؟ شاخه گل مگه چشه؟ :/

پاسخ :

گل زیاد آورده واسش!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan