در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۰۹. یه اتفاقایی باید بیوفتن تا تجربه‌ش بعدا از اتفاقای بدتر جلوگیری کنه!

عنوان‌هام جدیدا چه طولانی شدن! :)))

آقااااا ... من یه سفارش گرفتم قبل عید، طرف ازم پرسید حدودا چند در میاد؟ منم یه نگاهی انداختم گفتم خب زیاد سخت نیست... حدودا ۶۰ تومن.

بعد الان چنان دهنم سرویس شد پای ساختنش که صد بار به خودم فحش دادم با این قیمت دادن!! :/ البته اینکه یه کار خیلی ساده‌تر رو تو حافظیه زده بود صد و خورده‌ای هم بی تاثیر نبوداا ... ولی انصافا ساختنش خیلی برام سخت بود. یه جاهایی جو میگفت بهش بگو نشده. گفتم دلم نمیاد، آخه گفته به عنوان کادوی روز مرد اینو واسه همسرش سفارش داده!

خلاصه که تهش حداقل این تجربه رو واسم داشت که در آینده فقط چیزایی رو که تجربه ساختنشو دارم سفارش بگیرم، یا حداقل قبل تموم شدن کار قیمت ندم!

محسن رحمانی
۲۱ فروردين ۹۸ , ۱۰:۰۱
خوب درسته قیمت پایینی گفتید و کار سختی بوده ولی هم تجربه شد و هم اینکه باعث شده هم مشتریتون بشن هم دل دو نفرو شاد کردید وهم اینکه کار خیری هم انجام دادید.

پاسخ :

آره خب‌. تجربه مهمه.
بهارنارنج :)
۲۱ فروردين ۹۸ , ۱۰:۰۷
بلی😁منم این داستان رو دارم

پاسخ :

البته مشتریم آدم باشعوری بود. دید خیلی طول کشید خودش گفت
قیمت جدیدتو بگو :)
פـریـر بانو
۲۱ فروردين ۹۸ , ۱۰:۱۴
همین دیگه! تجربه شد.
البته من خودم اگر مشتری باشم ترجیح می‌دم اول قیمت رو بدونم تا تهش یهو سوپرایز نشم با یه قیمت گرون! :))
به نظرم بیشتر تجربه کن و کار کن تا دستت بیاد چی چقدر زحمت داره. اینجوری راحت‌تر قیمت می‌دی. :تفکر

پاسخ :

تصمیم گرفتم فقط از کارایی که تا حالا ساختم سفارش بگیرم.
البته باید هی لیست کارا رو هم آپدیت کنم.

منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۱ فروردين ۹۸ , ۱۰:۲۹
ولی اگه سفارش بگیری نمیشه قبل تموم شدن کار قیمت نداد! اینجوری باید یه چیزی بسازی، آماده باشه، بگی اینو به این قیمت میدم!

پاسخ :

تصمیم گرفتم سفارشی که تا حالا نمونه‌شو نساختم قبول نکنم :)
اینجوری میدونم چقدر باید قیمت بزنم.
خانومی ...
۲۱ فروردين ۹۸ , ۱۳:۵۴
من ازون جا کلیدی ها میخوام که خانوم و آقا بودن . البته یه خانم و یه اقا و دو تا بچه باشن لطفا 😅 اون چند در میاد ؟ :))

پاسخ :

اولا قابلتو نداره دوستم :**
بعد اون مدل جاکلیدی چون چند لایه چوب میبره و اتصالاتش و سمباده کشیدنش سخته کلا هر قیمتی هم بخوام بگم برام نمیصرفه!! مگه اینکه یه قیمت خیلی زیاد بگم که اون وقت واسه تو نمیصرفه :))
یه مدل دیگه‌شو انجام دادم گذاشتم تو پیج جدیدم، برو ببینش، اگه اون پسندت بود بعد در مورد قیمت میحرفیم ^__^

HamidReza_and_wife
محبوبه شب
۲۱ فروردين ۹۸ , ۱۵:۰۹
گندمی چکاری انجام میدی؟؟؟

پاسخ :

کارای چوبی :)
اگه اینستا داری آدرس پیجام ایناس:
پیج فروش HamidReza_and_wife
پیج اصلی: gandomru
بهارنارنج :)
۲۱ فروردين ۹۸ , ۱۵:۳۷
از من غالبا فوق بیشعورن،به جز چندتاییشون

پاسخ :

من خدا رو شکر تا حالا دو تا مشتری بسیار متمدن داشتم. هر چند به هر دو از اول قیمتو کم گفتم ولی ولی مشتریای خوبی بودن و قدر زحمتمو دونستن :)
محبوبه شب
۲۱ فروردين ۹۸ , ۱۶:۴۶
کانال تلگرامی نداری؟

پاسخ :

نه ... ولی یه وبلاگ هست که هنوز درب و داغونه!
ولی آدرسش اینه:
Www.hamidreza-and-wife.blog.ir
🦉 شباهنگ
۲۱ فروردين ۹۸ , ۲۰:۳۴
آخرش دات ir هست نه com
من یه روز میام جغد سفارش میدم برام درست منی :)) از الان قولشو بده بهم. تا اون موقع هم تا می‌تونی تمرین کن. خب؟

پاسخ :

ها!! :))) عادت کردم به دات کام گذاشتن! :دی
جغد بی‌نهایت خوشکله ^__^ اگه بتونم جایی پیدا کنم که از اون چشما بفروشه حتما درستش میکنم :)
هوپ ...
۲۲ فروردين ۹۸ , ۰۱:۴۰
منم تجربش رو موقع درست کردن دندون داشتم. باید حدود قیمت گفت و پایان کار هزینه نهایی رو اعلام کرد وگرنه شاکی میشن. طرف خوابیده مثلا فکر کردم پوسیدگی اش یک سطیه. بعد که دست به کار شدم دیدم از همه طرف پوسیده اس از زیر و خب طبیعتا هزینه اش بیشتره. :-/

پاسخ :

حدود قیمت گفته بودم، ولی چون همکلاسی دبیرستانم بود برام سخت بود که بخوام قیمتو ببرم بالا.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan