در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۲۳. بیا و دستمونو بگیر!


شجاعت یعنی اینکه بپذیری قرار نیست همه‌چی اونطوری که تو میخوای پیش بره.

باور یعنی اینکه بدونی تهش همونی میشه که میخوای.

میدونم!

شجاعتم نیاز به تلاش‌ه! باورم ولی بیسته بیسته!

این روزا روزای سختی‌ان...

همسر میگه شاید خدا میخواد یه چیزی بهمون یاد بده... میدونم خدا میخواد منو مجبور کنه صبورتر باشم! ولی خدای خوبم! زمان با ارزشی که تو بهمون هدیه کردی داره بی‌خود و بیهوده میگذره. داره هدر میره. داره تلف میشه... و تو این دنیا، چی "تجدید ناپذیرتر" از زمان؟!

هر روز یه دری رو برامون باز میکنی، ولی وقتی به یه قدمیش میرسیم شیش قفله‌ش میکنی! واقعا اینجوری میخوای بهم درس صبوری بدی؟ با ناامید کردن امیدواری‌هام؟؟

ولی من نمیخوام ناامید بشم خدا!

گفتی از من حرکت از تو برکت... من حرکت کردم. الوعده وفا!!

وعده ما یک خرداد بود! داری بد قول میشی خدا جون! حواست هست؟؟ ^__*

باز کن این زنجیرا رو از دست و پاهام! بذار بپرم! بذار آسونتر باشه همه‌چی. این همه همه‌چیو با هم سخت کردی... صبور نبودم، قبول! ولی دیگه نوبت روز آسونی شده... بازم الوعده وفا! 

من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan