در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۵۴. و ما رویت‌شان کردیم!

امروز خیلی حس بدی داشتم سر کار. روح و روان‌مون قاطی شده دیگه، هر چی هم بخوایم به رو خودمون نیاریم نمیشه باز... خلاصه که تو اوج بی حس و حالی یه دفعه همکاران کوچولوی ما رخ نمودن! :/

دو تا بودن!!! وسط جیغ جیغ کردنام توجهم به دم‌شون جلب شد!!!! :))) بدو بدو از زیر در رفتن بیرون. وقتی رفتن بیرون من تازه پریدم رو صندلی!!! با کلی ترس هی میگفتم سنجاب بودن! سنجاب بودن!

ولی خب همسر اعتقاد داره موش خرما بودن! به هر حال من همیشه خدا زیستم ضعیف بوده! :/

 

میخواستم عکسشو براتون بذارم، ولی بیان عزیز رسما گند زده تو همه‌چی!!! :/ انگار دیگه نمیشه تو خود بیان عکسو بارگذاری کرد، نه؟؟ کپی پیست گوشی منم که از همون اول تو بیان کار نمیکرد! خودتون برید موش خرما سرچ کنید!!!!

خوشکلن! شبیه سنجابن تا حدودی!!!!

محسن رحمانی
۱۴ مرداد ۹۸ , ۱۹:۵۸
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ترس چرا؟

پاسخ :

محض خنده! :)
بق بقو
۱۴ مرداد ۹۸ , ۲۰:۰۰
اره خوشگلن^_^ شبیه سنجابم هستند😂
منم بودم میگفتم سنجاب... اخه موش خرما ندیدم تاحالا

پاسخ :

منم موش خرما ندیده بودم.
ترسناکن ولی! :))
هوپ ...
۱۴ مرداد ۹۸ , ۲۰:۰۹
عکسو سرچ کردم بیشتر ترسیدم که! :-//
از موشم بدتر بود!
من به سختی امروز پستم رو کپی کردم از نوت گوشیم، ترکوندن همه چی رو

پاسخ :

کلا که ترسناکن... ولی یه کم شبیه سنجابن

اصلا مسخره شده بیان :/
بهارنارنج :)
۱۴ مرداد ۹۸ , ۲۰:۲۰
:))بیان برا منم صندوقش بالا نمیاد انقدر مرور گر عوض کردم رو گوشیم تا به دوتاش جواب داد

پاسخ :

گند زدن اصلا
محسن رحمانی
۱۴ مرداد ۹۸ , ۲۰:۲۲
سلام این پستم دریابین : دی


http://zange-ensha.blog.ir/1398/05/13/%DA%AF%D9%86%D8%AF%D9%85-%D9%88-%D8%AC%D9%88#comments

پاسخ :

:)
خانومی ...
۱۴ مرداد ۹۸ , ۲۰:۳۸
عههههههههه چه خوب =))) منم موش خرما میخوام 😅😂

پاسخ :

آدرس بده بفرستم برات :)
واران ..
۱۴ مرداد ۹۸ , ۲۱:۲۰
قسمت کامنت دهی اش هم سخت شده خیلی:|
هنوز امتحان نکردن با عکس اینا البته ولی تو بخش نظرات خیلی اذیت شدم امروز :|


+
سلام بر گندمی عزیزم💙
چون بقیه ترسیدن نمیرم نگاه کنم :))
ولی یاد سال آخری که موش دیدم افتادم !
بلا به دور اصلا:))
چه موشش چه موش خرماش.
من از سنجابشم میترسیدم خواهرم چند سال پیش سنجاب داشت .بعدش بردش تو دل طبیعت.

پاسخ :

سلام :)

منم خیلی ترسیدم... سکته کردم اصن!
شارمین امیریان
۱۵ مرداد ۹۸ , ۰۰:۴۴
سلام

وقتی رفتن یادت افتاد بری رو صندلی؟؟؟!!!😂
یه دخترخاله فوق العاده سوسول دارم از اینا که آدم فکر می کنه موش ببینه کلی جیغ جیغ می کنه و در حالی که پا روی زمین نمیذاره جمع می کنه میره خونه باباش و میگه تا اینو نکشی برنمی گردم! بعد چند وقت پیش که خونه مامان بزرگم موش پیدا شد، این خااانوم در کمال آرامش دمپایی برداشت رفت تو اتاق و با جنازه موش برگشت! 🤯 شوهرشم از پشت شیشه اتاق و با حفظ فاصله نگاش میکرد!

موش خرما رو سرچ کردم. بعضی عکسهاش وحشتناکتر از موش بود ولی بعضیاش بانمک بود. جالبه معادل انگلیسی موش خرما و سنجاب یه چیزه.

پاسخ :

سلام :)

قبلش سکته کرده بودم کل اعضا و جوارحم فلج شده بود! :)))
آفرین دختر خاله‌ت :)
من تو دانشگاه فقط در همین حد شجاع بودم که اون کارتنی که چسب موش زده بودیم و موش روش چسبیده بود رو بردم انداختم تو سطل آشغال! :دی  بعدش خیلی جالب شد! هر کی میرفت سمت اون سطل آشغال جیغ میزد! :)))) خوابگاه متشنج کرده بودم :))))

خیلی شبیه همن... فک کنم اون سنجاب خوشکلا جنگلی‌ان، اینا بیابونی...
یا اینکه شاید اینا حاصل روابط نامشروع سنجاب و موش باشن!!!! :/ :))
نیــ روانا
۱۵ مرداد ۹۸ , ۰۸:۵۰
یاد اون انیمیشن کفاش افتادم که موشها شبا میومدن براش کار میکردم
امیدوارم همکارهای کوچولوی شما هم از این هنرها داشته باشند :دی

پاسخ :

وااای کاش میشد! :)))))
چون باید هر چی داریم رو تند تند درست کنیم و بفروشیم بریم! البته هنوز رفتنمون قطعی نشده! :/
نیلی ‌
۱۶ مرداد ۹۸ , ۰۰:۲۳
موش خرما اون وسط چیکار می‌کرد؟! :تفکر

پاسخ :

خونه‌های اینجا تو دل طبیعته!!! یه سمت دریا، یه سمت تپه... محل زندگیشونه!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan