در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۷۴.

این روزا زندگی درهمه! هم خبرای خوش هست و هم خبرای ناخوش! هنوزم از شنیدن خبرای خوش، هر چند هنوز صد در صد نشده باشن، ذوق میکنم و خبرای ناخوش حالمو میگیرن!!! هنوز همون کم ظرفیتیم که بودم! :)))

این روزا از اینکه زندگیم اینقدر خالی میگذره حرص میخورم! اینکه باز باید منتظر بمونیم تا ببینیم کی و کجا میتونیم کارمونو شروع کنیم...

این روزا حس همون پروانه پر بسته‌ای رو دارم که چند ماه پیش داشتم!!! نمیدونم این روزا برای هدف میشه چیکار کرد؟؟؟ وقتی نه کارگاهی هست که نمونه کار بزنیم و نه حتی ماشینی که بتونیم بریم باهاش بازاریابی کنیم...

طبیعت پایگاه بوشهر قشنگه... اما خونه‌ها داغونن. قوانینش عجیب و غریب و خر تو خره! :/ از یه طرف میگم کاش نیومده بودیم. از یه طرف میگم کاش کلا منتقل بشیم همینجا بمونیم! نمیدونم چی میخوام!!!! :/

واران ..
۱۵ مهر ۹۸ , ۱۸:۵۳
چه خوش گفت سهراب سپهری :
به حباب نگران لب یک رود قسم، و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،
غصه هم میگذرد،
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهدماند..
لحظه ها عریانند.
به تن لحظه خود،جامه اندوه مـپوشان هرگز...!!
زندگی ذره کاهیست،
که کوهش کردیم،
زندگی نام نکویی ست،
که خارش کردیم،
زندگی نیست بجز نم نم باران بهار،
زندگی نیست بجزدیدن یار
زندگی نیست بجزعشق،
بجزحرف محبت به کسی،
ورنه هرخاروخسی،
زندگی کرده بسی،
زندگی تجربه تلخ فراوان دارد، دوسه تاکوچه وپس کوچه واندازه یک عمر بیابان دارد.
ما چه کردیم و چه خواهیم کرد در این فرصت کم ...



توکلت بخدا گندمی جان
نگران نباش.


+
سلام
درسته اینمدت خاموش خوندمت ولی خدا میدونه کلی دعاگوت بودم و هستم حتی تو روضه خونه خاله ام بیادت بودم و برات دعا کردم.
ایشالا این روزها هم به خوبی ازش عبور میکنین...
توکلت بخدا گندم جان .

پاسخ :

سلام واران جان
من همیشه همیشه خیلی خیلی از تو ممنونم :*
شارمین امیریان
۱۵ مهر ۹۸ , ۱۹:۰۷
سلام.
خراب این جمله تم: هنوز همون کم ظرفیتیم که بودم!

حرومه ها!!! مگه اینکه آخرش بنویسی: برگرفته از وبلاگ gandomru.blog.ir


واااااای حق کپی رایتشو =))))))

پاسخ :

از خودم انتظار داشتم واکنشم به غم و شادی عوض شده باشه! :)))
پریسا ..
۱۵ مهر ۹۸ , ۲۲:۲۱
گام هایت در جاده ی پر از مه استوار :*

پاسخ :

ممنون ^__^
بانوچـه ⠀
۱۶ مهر ۹۸ , ۱۰:۰۵
ما تقریبا 5-6 تومن خرج این خونه کردیم هنوز هم به مرحله ایده آل نرسیده فقط دیگه قابل سکونت هست.
اما بالاخره تجربه جدید هست.
امیدوارم روزای پیش رو بیشتر از اینجا خوشت بیاد

پاسخ :

خونه‌ها که افتضاح داغونن و خرج دارن... ولی ما چون موقتیم دیگه خرج نکردیم.

بوشهر خوبه خودش. اتفاقایی که برا من میوفته بعضیاش خوب نیست... که اونام دارن خوب میشن :)
صبورا کرمی🦄
۱۷ مهر ۹۸ , ۱۶:۳۲
گندوم مگه تو قبلا خودت توی خونه منبت و ... انجام نمی دادی؟
خب حالا تا قبل از اینکه کارا ردیف بشه برای رفع زمان بیکاری ات توی خونه خودت کارای کوچیکتر و خوشگل انجام بده

پاسخ :

خب قبلا ما یه اتاقو کرده بودیم اتاق کار، و اینکه میز و چوب داشتم. اینجا هیچ کدومو ندارم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan