در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۷۷. تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟

چند روز پیش یلدا شیرازی ازم پرسید حست به بوشهر چیه؟ گفتم حس غربت! گفت اونجا که باید حالت بهتر باشه! نزدیکتری به شیراز! گفتم خونه‌م ته دنیاس. من به ته دنیا خو گرفته بودم...

ته دنیا که بودیم عاشق تعطیلات بودم. عاشق اینکه چند روز پشت سر هم همسر خونه باشه... یه جورایی انتظار داشتم تعطیلات اینجا هم مث تعطیلات ته دنیا خوش بگذره. اما قضیه اینه که اینجا نه اون دوستایی که ته دنیا داشتیم رو داریم که روزای تعطیلاتو یه روز در میون خونه ما و خونه اونا مهمون باشیم. نه هوا مث ته دنیاس که بشه بری بیرون قدم بزنی، نه ماشین هست که بشه جایی بری کلا!

اصلا نمیفهمم چرا بوشهر این همه دلگیره!!!! هر چی هم تلاش میکنم به چیزای مثبت فک کنم باز بی رمقم! .... دلم بدجووووری هوای ته دنیا رو کرده! :( 

هوپ ...
۲۶ مهر ۹۸ , ۲۰:۴۵
اوضاع بوشهر که باید بهتر از ته دنیا باشه. عجیبه!

پاسخ :

میدونی اونجا خونه‌م بود... وسایلم، زندگیم. خونه‌ای که اینجا دادن دلگیره. به علاوه اینکه دوستایی اونجا داشتم که به شدت باهاشون صمیمی بودیم و خوش میگذشت . و اینکه اونجا کار داشتم و ماشین داشتیم. و خب... هوای اونجا بهتر بود! :))
نمیدونم، شایدم همه این حال بدم به خاطر شروع بدیه که تو بوشهر داشتیم... شروع بدی که چهل روزه تموم نمیشه! :))))
فرشته ...
۲۶ مهر ۹۸ , ۲۲:۵۴
من اما دلم بدجوری هوای بوشهر رو کرده، هوای دریا و شهرم، هوای خانواده، هوای ساندویچ بندری تند، هوای خیابون‌های شلوغ دمِ غروب جمعه، هوای خیابون‌های پر از دستفروشی‌های یخ‌‌در بهشت؛ فلافل، سمبوسه ، هوای لهجه‌ی قشنگ مردمم و صورت افتاب سوخته‌شون، هوای چپ و راست نخل دیدن و ...

شاید کلا ۱۰ روز باشه از شهر و استانم دورم ولی انگار یه قرن شده، دلم برای جنوبم تنگ شده :(

پاسخ :

تو کجایی؟؟؟ کجا رفتی؟؟؟

ببین... هیچچچچچچ جا جنوب نمیشه! هیچ‌جاها ...
فقط من اینجا خیلی تنها شدم.
نیلی ‌
۲۷ مهر ۹۸ , ۱۰:۲۸
ته دنیا کجاس گندم؟

پاسخ :

لب مرز پاکستان! :))
خانومی ...
۲۷ مهر ۹۸ , ۱۲:۳۳
دلگیره چون به عنوان خونه قبولش نداری ...

پاسخ :

دقیقا. خونه نشده هنوز...
yalda shirazi
۲۷ مهر ۹۸ , ۱۴:۴۶
نتیجه میگیریم که ته دنیا برخلاف چیزی که فک میکردیم خیلی جای خوبیه...

پاسخ :

میدونی... راسته که میگن هیچ‌جا خونه خود آدم نمیشه... دلم پر میکشه برا خونه‌م
فرشته ...
۲۷ مهر ۹۸ , ۱۹:۱۵
من حدود ۱۰ روزه که اومدم خراسان رضوی، یه شهری اطراف مشهد دانشگاه :)

نه که بد باشن‌ها، نه ، فقط آره هیچ‌جا جنوب نمیشه، البته اینو تا وقتی دور نشده بود نمی‌دونستم :)

چرا سعی نمیکنی دوست پیدا کنی؟ از همسایه گرفته تا آدم‌های تو پارک‌، هم‌کارها و ...
یه خرده بزن بیرون؛ برو لب ساحل، برو بازار و ‌‌‌... تا حال و هوات عوض بشه، بوشهر شهر خوبیه مطمئنم یه خرده تلاش کنی بهش علاقمند میشی؛ از کسایی که از جاهای دیگه اومدن شنیدم که خاک بوشهر گیراست، دامن آدم رو میگیره :)

پاسخ :

عه به سلامتی ^__^

کلا خاک جنوب گیراس... نه اینکه فقط هفت هشت ماه اینجاییم، دست و دلم به شروع نمیره انگار
یلدا الف
۲۸ مهر ۹۸ , ۰۸:۵۸
ایشالا زودتر برمیگردید ته دنیا! :)

پاسخ :

^__^
بیشتر امیدم اینه که انتقالی بگیریم!!! که البته قبلا همش میگفتم منتقل بوشهر بشیم... حالا میگم کاش منتقل بندرعباس بشیم! :))))
احسان ..
۲۸ مهر ۹۸ , ۱۲:۴۹
این روزا همه جا دلگیر بود!

پاسخ :

جدا؟؟!
نیــ روانا
۲۹ مهر ۹۸ , ۰۷:۵۵
ای بابا
چرا اخه؟
گفتی با باتوجه همسایه شدی که
بترکونید باهم خو

البته منم کلی طول کشید تا به اینجا و فرهنگش عادت کنم و البته که هنوزم دوستی برای رفت و آمد خانوادگی ندارم

پاسخ :

همینکه خودت گفتی... دوستی برا رفت و آمد خانوادگی! دلم رفت و آمد میخواد ولولی امکانات مهمون دعوت کردن ندارم.
و البته بوشهر جای خاصی هم برا رفتن و گشتن نداره امگار! یه ساحل داره فقط... که راستشو بخوای ساحل ته دنیا اونقدر قشنگ بود که هیچ دریا و ساحلی برام قشنگ نیست دیگه! :))))
لانتوری
۰۳ آبان ۹۸ , ۲۳:۰۳
دلت نگیره
تو اگر دلت بگیره من چی باید بگم؟؟
یه مغازه داشتم
یه کار و کاسبی که گاهی رئیس بانک ها می امدن و التماس میکردن توی بانکشون حساب باز کنم
یه ماشین و یه باغ
و یک اعتبار ِ بزرگ

یهو همه چی بهم ریخت و نفهمیدم از کجا و چطوری این طوفان امد و همه چی را با خودش برد
مغازه و ماشین و باغ و اعتبار

من موندم و ده پانزده نفر که ازم پول میخان
من موندم و بالای دویست میلیون بدهی
من موندم و ورشکسته شدن
من موندم و خرج خونه ای که نیست
من موندم و قسط های عقب افتاده بانک های مختلف
من موندم و ... بگذریم

من باید دلم بگیره

پاسخ :

:(((((
ای وای :(
چی شد پس؟؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan