در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۸۵.

۱. زمزمه‌های اینترنت داخلی حسابی اعصابمو به هم ریخته... به دیوارای این قفس نگا میکنم که روز به روز تنگ‌تر میشن... به آزادی‌ای که نداریم... به آینده‌ای که تاریکه...


۲. خواب میدیدم فرار کردم رفتم فرانسه!! بعد اون دوستمو دیدم که رفته آمریکا!!! بعد من همش داشتم دنبال کاپشن و کلاه میگشتم! :))) این سرمایی بودنه تو خواب خارجم منو ول نمیکنه! و جالبه اونجا از این کلاه بازیگریا میپوشیدم! روحم از خودم مسلمون‌تره :)))


۳. فقط شانس آوردم کارگاه راه افتاد و این روزا فول تایم دارم کار میکنم. وگرنه خیلی عصبی‌تر از الان میشدم با این اوضاع...


۴. میگفت " میگن از مجرای قانونی اعتراض کنید نه اینطوری... خب مجرای قانونیش چیه؟!!!! یعنی هر کس به گرونی بنزین اعتراض داره بره دادگاه شکایت تنظیم کنه؟!!! "  واقعا راه اعتراض درست چیه؟!!! اعتراضی که نتیجه بده و اسم معترض رو نذارن اغتشاشگر؟

خانومی ...
۰۲ آذر ۹۸ , ۱۲:۰۲
والا ، من الان به قطع شدن نت اعتراض دارم . به کی زنگ بزنم ؟ به کی SMS بدم ؟ پای کدوم اعتراض نامه رو امضا کنم ؟؟؟

پاسخ :

ما رو چی فرض کردن واقعا؟!! اعتراض قانونی؟؟؟؟ کدوم قانون؟!!! :/
سجاد عبدی
۰۲ آذر ۹۸ , ۱۲:۰۴
پوووف ازین وضع :(

پاسخ :

واقعا مزخرفه...
بهارنارنج :)
۰۲ آذر ۹۸ , ۱۲:۰۸
واتس اپ سکته ای قطع و وصل میشه

خوبه که خودتو سرگرم کردی

پاسخ :

اینجا که بعد همون ده دقیقه ' دیگه وصل نشد :(

ولی شنیدم کاشان وصل شده
واران ..
۰۲ آذر ۹۸ , ۱۲:۲۶
سلام
اینو قبل از قطع شدن کامل اینترنت تو کانال ایشون دیدم !

۴
⛔️ چگونه به شرایط کشور اعتراض کنیم؟

✍️ احسان محمدی

◀️ - مگه من چه گناهی کردم؟ برم جلو #صدام دهنمو آسفالت می‌کنه، برگردم اون جوری دهنم آسفالت می‌شه، مگه من جاده خاکی‌ام آخه! ( #بایرام لودر/ اخراجی‌ها؛ مسعود ده‌نمکی)

↙️ چند ماه پیش بعد از اعتراضات خیابانی سال ۹۶، بسیاری از مسئولان گفتند و نوشتند که «اعتراض حق مردم است و باید راهکار اعتراض در چارچوب قانون اندیشیده شود».

این «باید اندیشیده شود» در زبان فارسی یعنی «حالا بی‌خیال شید تا بعد ببینیم چکار میشه کرد»!

اعتراضات مهار شد اما مشکلات اقتصادی به قوت خود باقی است و گرانی #بنزین هم به آن افزوده شد.

الان بسیاری می‌پرسند چطور می‌شود به شرایط به هم ریخته اقتصادی کشور اعتراض کرد که؛

1️⃣ متهم به همسویی با نقشه‌های استکبار جهانی نشویم.
2️⃣ آب در آسیاب دشمن نریزیم.
3️⃣ دل عربستان سعودی را شاد نکنیم.
4️⃣ با تندروهایی که تشنه #آشوب هستند تعریف نشویم.
5️⃣ به عنوان اغتشاشگر و فتنه‌گر دستگیر نشویم.
6️⃣ برچسب مخالف دولت و سیاه‌نمایی را نچسبانند وسط پیشانی‌مان.
7️⃣ لو نرود که از #داماد_صدام دلار گرفته‌ایم! و ...

↙️ واقعاً چطور می‌شود فریاد کرد؟ با چه ادبیاتی و کجا می‌شود داد زد که حضرات! استخوان‌مان زیر این همه فشار شکست! خُرد شد!

↙️ توصیه به صبر و مقاومت و امید هم اندازه‌ای دارد. ما مثل شما #باتقوا نیستیم که بر این همه مصیبت صبر کنیم!

ما آدم‌های معمولی کوچه و خیابان هستیم، با گناهان معمولی، با توان معمولی، با استخوان‌های معمولی که تاب این همه درد ندارد!

↙️ سکوت می‌کنیم، گرانی و تورم و احتکار و اختلاس دهان‌مان را آسفالت می‌کند، اعتراض کنیم هم ممکن است مثل #بایرام یک جور دیگر دهان‌مان آسفالت شود! ما جاده خاکی نیستیم. انسانیم!

↙️ لطفاً راهنمایی کنید که چطور و کجا فریاد بزنیم و فرکانس صدای‌مان چقدر باشد که خدای نکرده خوراک برای رسانه‌های بیگانه مهیا نکنیم.
🖋 @ehsanmohammadi95

پاسخ :

راس میگه به خدا!!!
شاهزاده شب
۰۲ آذر ۹۸ , ۱۲:۳۰
دونه نفرتو تو دل همه کاشتن

پاسخ :

واقعا... من که به شدت نسبت به همه‌چی احساس تنفر دارم.
آقاگل ‌‌
۰۲ آذر ۹۸ , ۱۲:۳۱
روم به دیوار. این کلمۀ مجرا که هی هم میگن، آخه کلمۀ خوبی هم نیست. آدم رو یاد کتاب تعلیمات دینی و آیین طهارت و مجاری ادراری و اینا می‌اندازه.

پاسخ :

آقاگل!!!! :)))))))
اینطور که به نظر میاد منظورشون هم همیناس :/
آبان ...
۰۲ آذر ۹۸ , ۱۳:۳۹
حداقل گوگل باز کنند سرچ کنیم ...
گیر افتادیما

پاسخ :

واقعا زندان درست کردن برا همه :/
مهتاب
۰۲ آذر ۹۸ , ۱۴:۳۷
سلام
مبارک کارگاهتون گندمی
اعتراضم به نظر من کسی سر کار نره ی مدتی
ان شاالله خدا خودش بهمون صبر بده و مشکلات کمتر بشه

پاسخ :

سلاااام مهتااااب ^__^
خوبی دختر؟؟
ممنونم :**
هوپ ...
۰۲ آذر ۹۸ , ۱۴:۵۳
خدا نکنه نت داخلی راه بیوفته! شوخیشم زشته!
کار همیشه ذهن چموش آدمی رو کنترل میکنه. شکر خدا

پاسخ :

والا گویا خیلی وقته تو فکرشن :( ولی امیدوارم این اتفاق نیوفته ...
آره واقعا کار خیلی خوبه :)
مهتاب
۰۲ آذر ۹۸ , ۱۶:۳۸
نت ما وصل شد 😊😜😎

پاسخ :

نت ما نیز! 😬
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۲ آذر ۹۸ , ۲۰:۵۵
خداروشکر که کارگاهتون به راهه:-)
اصلا آدم قد نخود خبر دلگرم‌کننده می‌شنوه خوشحال میشه

پاسخ :

ممنون حورا جانم :*
هدیٰ
۰۳ آذر ۹۸ , ۰۰:۵۶
الآن چجوریه که میگن داخل ایران بعضی وبلاگا بالا میومده بعضیا نمیومده؟
یعنی اینجا میتونستین پست بذارین و بخونین بعد بلاگفا نمیشده؟
من متوجه نمیشم، مگه نتتون توو ایران قطع نبود یک هفته؟

پاسخ :

سرور بیان داخلی بود و سرور بلاگفا خارجی. نت داخلی قطع نبود.
نرگس بیانستان
۰۴ آذر ۹۸ , ۲۲:۵۱
خیلی وقته نیومدم وبباگتاااا گندوم
زنگ زدم ج ندادی
دلم برات تنگ شده بود
پست ها رو خوندم
تبریک ماشین
تبریک کارگاه
اون جریان سفال چی شد؟
اصل حالت که میدونم گرفته اس و چندان تعریفی نیستی که هیچ کدوم نیستیم...
ولی دیگه چطوری؟ اوضاع چطوره؟

پاسخ :

سلام عزیزم
خوبی؟؟؟
بیان که وصل بود این مدت... اتفاقا تعجب کردم نبودی!
عزییییزم... به اون خطم زنگیده بودی!! اون گوشیه رو من اصلا نگاش نمیکنم آخه :)  واتس‌اپت وصل شده؟ اگه بشه با واتس‌اپ بهت زنگ بزنم. آنتن خونه که دیدی چجوریه! :((((

سفالو فعلا بی‌خیال شدم! فعلا یه تعداد سفارش جاکلیدی داشتم و کلاسای نجاری؛ فرصتی برا سفال نمیمونه.
اوضاع هم خدا رو شکر... خوبه... اگه حکومت بذاره! :((
نرگس بیانستان
۰۶ آذر ۹۸ , ۰۸:۱۹
دیروز جایی مهمون بودم که با وای فای واتساپ باز بود ولی با نت خط قطعه :/
خلاصه که گفتم در جریان باشی که دوباره واتساپ نیستم:///

پاسخ :

چرا وصلش نمیکنن نامردا :))))
واقعا خیلی بیشعورن :/
نرگس بیانستان
۰۶ آذر ۹۸ , ۰۸:۴۰
دلشون نمیخواد
یا بلد نیستن
😁

پاسخ :

پاشو برو خونه همون فامیلتون که مودم داره بست بشین! :(((
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan