در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۹۱. باس زود تصمیم گرفت...

۱. چند روز بود این قضیه فکرمو مشغول کرده بود که شاید برند چوبکی زیادی کلمه طولانی‌ایه... مخصوصا که به خاطر وجود صفحه‌های مشابه مجبور شدم حتی املاشو طولانی‌تر کنم و یه c قبل از k اضافه کنم. که خیلی طولانی‌ترش کرد (choobacki) امروز نشستم چندتا اسم دیگه رو سرچ کردم و دیدم همه‌شون قبلا ثبت شدن!!! حتی chubu و chooboo و chubs و حتی چرت و پرتای دیگه!!! :/ دیگه خیالم راحت شد!!


۲. گفته بودم یخچالمون با کمد فرقی نداره... چند روز پیش کلا داغون شد و ما چند روز یخچال نداشتیم و چقد زندگی بدون یخچال سخته!!! مخصوصا وقتی پای صبحونه و ناهار و شام پیش میاد! ولی خدا رو شکر بالاخره یه یخچال جدید گرفتیم و این یکی سالمه انگار!


۳. میدونستم برو بیای اینجا کم شده... ولی فک نمیکردم در این حد باشه که تو پست قبل تقریبا تحویلم نگرفتین! :)))


۴. پیرو عنوان و مورد یک؛ اگه قصد راه اندازی کسب و کاری رو دارید همین حالا پیجشو بسازید و آدرسشو رزرو کنید. شایدم باید تو اپلیکیشنای ایرانی آدرس مورد نظرتونو رزرو کنید! :/ به هر حال دست بجنبونید!!

Mohsen Farajollahi シ
۲۴ آذر ۹۸ , ۱۶:۲۹
این رزرو آیدی واقعا معضله :/ میبینی یک آدم بیکار نشسته چند تا کلمه به ذهنش میرسه بعد همشون رو به اسم خودش میزنه مینویسه اگر قصد خرید دارین به این آیدی پیام بدین. میری میپرسی چند میشه میگه هشتاد تومن :| یعنی با همون اندازه تکون دادن انگشت شستش انتظار داره هشتاد تومن بگیره! حالا تو آیدی هم که هیچ میبینی بعضا آدرس اینترنتی (دامنه یا Domain میگن) رو هم رزرو کردن و میفروشن.
+ پست قبلی رو یک کاریش کردین تو لیست نیومده :) نمیدونم شایدم حواسم نبوده :/ به هر حال زنبور ها از دود به شدت متنفرن. ولی خودم جرئتشو ندارم اینکارو انجام بدم :) خوبه حداقل زنبور وحشی نیستن.
چوبکی اسم قشنگیه. راستش اگر کسی که تو کار های هنری در اینستاگرام فعال هستن رو میشناسین ازشون بخواین تبادل کنن. معمولا اگر از نظر فالور یکی باشین قبول میکنن. ببینید جواب میده یا نه :)
نمیدونم چم شده ولی احساس میکنم جملاتم واقعا نا مفهومن! خلاصه ببخشید اگر اینطوری هستش :) داستان جالبی هم داشتین... موفق باشین!

پاسخ :

روش پول در آوردنه دیگه!! :)) فقط نمیدونم چطور یه عده زودتر از ما این چیزا رو میدونن! :)))
مثلا اینایی که با عکس و فیلم بچه‌هاشون فالوور جمع کردن... دیروز من از یکیشون قیمت تبلیغات گرفتم. گفت پست پنج میلیون و استوری دو میلیون!!! یا اینایی که با مسخره بازی و چادر سر پسرا کردن فالوور جمع کردن یکیشون حتی تا سی میلیون برا یه تبلیغ میگیره!! پزشکا از این درآمدا ندارن والا :))

+ انگار بی‌آزارن فعلا!! همسرم میگه بمونن شاید عسل طبیعی گیرمون بیاد! :))

یکی دو بار این کارو کردم... حتی یکی دو تا پیجی که هنرمندا رو معرفی میکرد هم پیجمو معرفی کردن... ولی تو جذب فالوور بی‌تاثیر بود. باید یه تبلیغ حسابی بکنیم... البته قبلش باس خیالم از بابت اینکه اینترنت ملی نشه راحت باشه که بتونم هزینه کنم برا پیجم.

نه اتفاقا مفهومن کاملا :) ممنون :)
فاطمه :)
۲۴ آذر ۹۸ , ۲۰:۲۴
سلام :)
مرسی از توصیه هاتون استاد
یه بار برای همین انتخاب اسم برندتون یه مثال زدین از برند ترشی :) اسم خودشون بود انگار توی یکی از شهرهای جنوب روی بنر دیدین..یادتون میاد بهم بگین چی بود اسمش؟ :)

انتخاب اسم خیلی سخته..اسم برند..اسم بچه و...
حتی من می گم هر کی قصد بچه اوردن داره فعلا اسم یه دختر و یه پسر رو رزرو کنه :))

پاسخ :

سلام :)

برند کلثوم کاملیا :)))

آره اسم بچه هم خیلی سخته انتخابش. ولی دیگه مشکل آدرس رزرو کردن نداره :)))
سجاد آشنا
۲۴ آذر ۹۸ , ۲۱:۴۳
آره. انتخاب اسم واسه کسب و کار خیلی سخته. الان اکثر دامنه های دات آی آرِ درست و حسابی ای که به ذهن آدم میرسه گرفته شده.
مبارک باشه یخچال. ان‌شاءالله کیک صدمین سالگرد ازدواجتون رو توش بذارین =))

پاسخ :

آدم میترسه یه چیز دری وری انتخاب کنه؛ بعد بفهمه فحش بوده! :))))) هر چند حتی اون کلماتِ از نظر خودم بی‌معنی رو هم که سرچ کردم باز دیدم رزرو شده بودن! :/

ممنون دوست عزیز ^__^ البته ما تا اردیبهشت سال بعد بیشتر اینجا نیستیم :) اینجا یه جور خوابگاه دانشجوییه. یه خونه با وسایل تحویل دادن
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۵ آذر ۹۸ , ۰۰:۲۲
:-)))))
خب هیچ کس بهتر از خودتون نمی‌تونه یه متن مناسب بنویسه. (در راستای پست قبل)

پاسخ :

انتظار متن کامل نداشتم که... در حد یکی دو جمله... مثلا خودم تو اون متنی که همسر نپسندید؛ برای اینکه بگم ما زن و شوهریم نوشته بودم "ما دو تا دیوونه‌ایم که هم‌آشیونه‌ایم" :)
متنو هم نوشتیم البته. اوکی شد :)
نرگس بیانستان
۲۵ آذر ۹۸ , ۱۷:۱۲
با حورا برای متن هم عقیده ام

اونقدر که خودت قبلا برای اینجا انرژی میذاشتی الان نمیذاری که خب البته حق هم داری. برا همین کم رونق شده
انشاءالله سرت یه کوچولو خلوت بشه دوباره همون میشه

امیدوارم این یخچال خراب نشه و کلا این چند وقت رو به خوشی سر کنید

همین دیگه...

پاسخ :

انتظار نداشتم کل متنو یکی دیگه بنویسه... گفتم شاید چند تا جمله قشنگ به ذهن کسی برسه یه موقع کمکی باشه.

آره واقعا دیگه وقت ندارم این روزا...

ممنون عزیزم :)
سجاد آشنا
۲۵ آذر ۹۸ , ۱۷:۱۷
دعای قبلی‌مو پس میگیرم :( :)
ان‌شاءالله هر چی خیره واستون اتفاق بیفته.

پاسخ :

^___^ ممنون به هر حال
مچکر و مرسی :)
برگ سبز
۰۲ دی ۹۸ , ۰۹:۰۲
میتونید 4ubaki کنید هم کوتاهه هم لینکشو گوگل بهتر قبول میکنه
به طور مثال منم shimi میخاستم ثبت کنم نشد
6imi.ir ثبت کردم

پاسخ :

آدرس اینستا منظورم بود عزیزم :)
باید جوری باشه که مشتری بتونه بخونه آخه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan