در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۹۵. مدل شارمین، اومدم کله‌مو تو وبلاگ تکون دادم!

یه حس بی‌حوصلگی عجیبی پیدا کردم. عصبیم ولی نمیدونم چرا...

یه دوست جدید پیدا کردم اینجا. یه دختر بامزه استان فارسی... هر چند خیلی حرف میزنه، هر چند لابه‌لای حرفاش گاهی پز جهیزیه‌شو میده! امادوسش داشتم. چند روزه هی پیام میده بیاین بریم بیرون... این روزا که همسر امتحان داره، ولی بعدشم خب من اونقدر وقت آزاد ندارم که بخوام هی برم بیرون... حس میکنم حتی دیگه نمیشه نقش یه دوست رو داشته باشم!

همسر عصبیه از اینکه صد تا دوربین و مراقب گذاشتن واسا امتحاناشون! میگه گفتن ما به همه نمره قبولی میدیم فقط تقلب نکنین! میگم خب وقتی مطمئنی پاس میشی تقلب چرا؟ میگه بدون تقلب حال نمیده!:/

این روزا خیلی دل نگرانم برای یه دوست..

رفیق همسر میگفت دوره جوونیش خیلی خام بوده و معیارای ازدواجش سختگیرانه بوده و... گفتم خب ببین الان معیاراش چیاس که شاید تو دوستای من کسی باشه بهش معرفی کنیم. گفت برام مهمه خوشکل باشه. گفتم اوکی اگه با مساله حجاب مشکلی ندارع چندتا گزینه هست... گفت نههه حجاب داشته باشه. گفتم خب اگه قد براش مساله نیست دو نفرو میشناسم. گفت نههههه قدش نمیخوام کوتاه باشه. گفتم خب اگه اختلاف سنی زیاد ناراحتش نمیکنه یکی هست با این مشخصات. گفت نه میخوام لیسانس داشته باشه! گفتم بپرس معیارای زمان ناپختگیش چی بوده که الان که پخته شده رسیده به اینا؟!

دنبال یار باشید، هیشکی همه معیارای دلخواه رو همزمان نداره... اگه هم پیدا بشه، احتمال اینکه اونم شما رو بخواد خیلی کمه

روزایی که همسر امتحان داره روزای مزخرفیه:/  حوصلم سررفته خب

البته دو تا سبد پر از چوب منتظر رنگ شدنن. و چند تا ظرف منتظر سمباده!!

بهارنارنج :)
۰۸ دی ۹۸ , ۱۶:۵۸
چرا جامعه ما اینجوری که هر مردی قبل اینکه خودشو تو آیینه دیده باشه انقدر عیب و ایراد مبخواد بگیره ازشون؟
اصلا میفهمن عشق چیه؟
دریغ:)
قدش وزنش..
هه:)

پاسخ :

چون فک میکنن میخوان عروسک بخرن بذارن تو طاقچه! چون یادمون ندادن زندگی چیه... همیشه عشقو »تو نگاه اول« برامون توصیف کردن!!
^_^ khakestari
۰۸ دی ۹۸ , ۱۷:۲۶
میدونی چیه؟
انقدر اکثریت فرزند پسر براشون مهم بوده و از اول توی بچگی فرق گذاشتن که امر به خود پسر مشتبه میشه اسمون باز شده و ایشون تلپی افتاده پایین.
بعد هم خود مادر پسرا توی مراسم خواستگاری همچین ژست میگیرن انگار دارن لطف میکنند که اومدن خواستگاری این دختر
مادر پسر خیلی فیس و افاده داره

پاسخ :

آخه دخترام همینجورین!  مورد داشتم به دختره یه پسری معرفی کردم چقدر پسر خوبی هم بود.  چهره‌شم خوب بود.  دختره هم راضی بود اما تا عکس دید گفت نه!  هر چی گفتم  یه بار ببینش لااقل گفت نمیخوام!  :/
شارمین امیریان
۰۸ دی ۹۸ , ۱۸:۰۵
سلام.
این روزا هممون نیاز داریم کله مون رو تکون بدیم! =)

از امتحانای همسر نوشتی یادم افتاد به دوستم که وقتی درگیر پایان نامه بود عقد کرد؛ شوهرش می گفت دیگه هیچ وقت زنی که دفاع نکرده نمی گیرم! =)))

بدون تقلب حال نمیده؟؟؟!!! =/ به ایشون می خورد که انسانی بسیار پاستوریزه باشن که! =)))) یادم باشه دیگه از روی ظاهر قضاوت نکنم =)

اتفاقا منم یه آقایی رو می شناختم حدود 40 ساله و مجرد. می گفت من اشتباه کردم جوونیام انقد سخت گرفتم نتونستم ازدواج کنم. بعد همه مدل دختری رو می دید (با قصد ازدواج) از دختر دهه هفتادی تا همسن خودش. از دختر چادری کاملا مقید و باحجاب تا دختری که به قول خودش فقط یه دستمال وسط سرش بود! و بین همه اینها فقط دنبال یه دختر می گشت که طبق معیارهای خودش خوشگل باشه. فقط همین براش مهم بود. و معیارهای خوشگلی که در نظر داشت هم یه جوری بود که باید می رفت وامیستاد دم کارگاه خدا، سفارش میداد خود خدا براش بسازه! =/ تازه خودشم خیلی معمولی بود.

پاسخ :

سلام:) 
ولی من یه جوری تکون دادم که شما بفهمین چی میگم:)))

دمش گرم با این جمله‌ش:)))

اصلاااا از رو ضاهر قضاوت نکن که خودمم گول ظاهرشو خوردم ^___*:)))

واقعا باید بدن واسه‌شون بسازه!!
همه معمولی هستن... ولی میخوان همسرشون خیلی تاپ باشه. اصلا فک نمیکنن که اون آدم خیلی تاپ اگه پیدا هم بشه یکیو میخواد مث خودش://
آقاگل ‌‌
۰۸ دی ۹۸ , ۱۹:۰۸
مدل شارمین چه مدلیه؟
بگو مرد اونه که زیر دوربین و جلوی مراقب‌ها تقلب کنه. بدون مراقب و دوربین رو که همه بلدن. :)))
.
میگن توی چین یک سری مرد و زن عروسکی ساختن در ابعداد و رنگ‌های متفاوت. اون دوست همسر رو راهنمایی کنین شاید تونست یکی از اون عروسک‌ها رو بخره و مشکلش حل بشه. : |
لیسانس ایزو 2002 هم احتمالاً داره عروسک‌هاش.

پاسخ :

مدل قاطی پاتی هر چی به ذهنت اومد بنویسی!! 

اتفاقا تقلب کرده بود باز 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ و بگو از کجا؟ از برگه تو دست مراقب:)))))

واااقعا:)))
مهتاب
۰۸ دی ۹۸ , ۱۹:۲۴
بری بیرون ی هوای آزاد تنفس کنی و فکرت و از همه چی خالی بکنی میتونی یکم اروم بشی یا حتی دو روز کار نکنی 😊
در مورد اینجور آقایونم که هیج دیگه خودخواهن فک میکنن خودشون از اون بالادافتادن و کسی خاص باید همسرشون بشه که اینجور آدمام هیچ وقت از زندگیشون راضی نیمشن

در مورد دوست جدید هم اینجور آدما منبع تجربه هستن از بس که زیاد حرف میزنن و از همه جا میگن ...😀😆
موفق باشی گندمی

پاسخ :

خیلی کمتر کار میکنم تازگی...  دست و دلم نمیره:(
فقط آقایون نیستن آخه. خیلی از دوستامم همینطورین:/

واااقعا از همه جا میگه!! بی سانسور حتی:)))
ممنون عزیزم.خوشحال میشم اسمتو میبینم هر بار ♥♥
آبان ...
۰۸ دی ۹۸ , ۲۰:۰۱
در خصوص ازدواج هیچ نظری ندارم جز اینکه ترسناکه ..خیلی ...خیلی ...

پاسخ :

عزیزم:(
تو چون تجربه بد داشتی دلت ترسیده شده:(
بانوچـه ⠀
۰۸ دی ۹۸ , ۲۰:۱۴
یکشنبه ها بعد از ظهر میرم یه کافه انیمیشن پخش میکنن. چند بار دلم خواست بهت بگم بیای اما گفتم حتما سرت شلوغه

پاسخ :

عه چه باحال!!  کدوم کافه؟ 
خواهر من چند وقته میخوام بیام خونه‌ت بعد عروسیت... وقت نمیشه:(((((
محسن رحمانی
۰۸ دی ۹۸ , ۲۱:۲۴
سلام خوب به آبجی کوچیکه زنگ بزنید.
موفق باشید.

پاسخ :

سلام:) 
زنگ زدم
نرگس بیانستان
۰۹ دی ۹۸ , ۱۰:۳۷
با کامنت آقاگل موافقم 😂

پاسخ :

با جواب کامنت آقاگل هم موافقی؟  :) 
من و ...
۰۹ دی ۹۸ , ۱۲:۴۱
اینایی که درباره معیار ازدواج نوشتی و کامنتهایی که دیگه دوستان گذاشتن در باره هر دو طرف زن و مرد صادقه.
اقایون زیبایی و ظاهر براشون مهمه خانم هام با پول و ماشین و خونه نظر.
نمیگم همشون. ولی بیشترشون.

پاسخ :

دخترا هم خیلیاشون ظاهر براشون خیلی مهمه!  در حد معمولی هم نمیپسندن!
بانوچـه ⠀
۰۹ دی ۹۸ , ۱۵:۰۷
وسایلتو بردار بیا خونه من انجام بده کاراتو :))
کافه دیدار... بعد از سه راه عاشوری که می‌ره سمت خیابون امام‌رضا.

پاسخ :

:)
سمت عاشوری زیاد رفتم ولی ندیده بودم این کافه رو...:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan