در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

شیرازیا بیاین همدیگه رو ببینیم ^__^

محسن رحمانی
۱۸ دی ۹۸ , ۲۲:۴۹
دیدار وبلاگیه ؟

سلام

پاسخ :

سلام
نه! افتتاحیه یه گالری هنریه. منم هستم اونجا... در واقع تقریبا از اعضای اونجاییم ما
شارمین امیریان
۱۸ دی ۹۸ , ۲۳:۲۰
سلام.

منم میخوام 🐛

پاسخ :

بیا خب:) 
رهگذر
۱۹ دی ۹۸ , ۰۰:۱۱
سلام. عالیه وبلاگت، اونقدری که 3 روزه دارم وبلاگت رو میخونم و هر فرصتی میشه میام اینجا. از وبلاگ 1اشنا فک کنم با چند تا واسطه رسیدم وبلاگت. تازگیا یکی از روتین هام شده وبلاگ خوندن. کلی تجربه جدید رو بدست میارم و نوشته هاتون خیلی دلنشین هستن، به جو هم سلام برسون و ازش بپرس (یا خودت بگو) بین کتابهای انگیزشی که داره برا شناختن هدف کدوم کتابو پیشنهاد میکنه؟

پاسخ :

ممنون از شما:) 

شاید کتاب دولت و فرزانگی بتونه کمکتون کمه
نرگس بیانستان
۱۹ دی ۹۸ , ۰۹:۱۰
جای من خالی 🙄

پاسخ :

خیلی:) 
محمد ..
۱۹ دی ۹۸ , ۱۷:۳۴
بوشهر هستم اگه شیراز بودم حتما میومدم خوبه که توی محیطی باشی که بهش علاقه داری
ارزوی موفقیت

پاسخ :

:) 
ممنونم
نرگس بیانستان
۲۰ دی ۹۸ , ۲۲:۲۴
وای گندم چقدر از دیدن عکس ها لذت بردم
خدا رو شکر
الهی هزار بار شکر
از ته دلم آرزو ام اینه روز به روز موفق تر و شناخته تر بشی

پاسخ :

ممنونم دوست مهربونم:****
ستاره‌ی آبی
۲۴ دی ۹۸ , ۱۴:۴۷
ای بابا چرا من اینقدر دیر دیدم اینو:( دوست داشتم بیام

پاسخ :

کلا در جریان باشید که همچین گالری‌ای افتتاح شده:) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan