در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

499. پیج

دیشب از یه مشاور اینستا وقت گرفتم تا باهاش در مورد پیجم و کم و کاستی‌هاش مشورت کنم... پرسید چرا دیگران باید از تو خرید کنن؟ گفتم قیمت من یک سوم بقیه پیجاست! گفت این خیلی بده!!! بعد که حدود قیمت و زمانی که برای ساخت هر جاکلیدی میذاشتم رو پرسید، گفت انتخاب قیمتم خیلی خیلی بد بوده و نباید به قیمتی که مغازه‌دارا گذاشتن اهمیت میدادم، گفت کارات تمیز و خوبه و قیمت مناسب بده و خلاصه کلی از این حرفا...

روزای اولی که رو کارام همچین قیمتای پایینی میذاشتن دردم میومد... ولی از یه جایی گفتم ارزون فروختن بهتر از اصلا نفروختنه:/ ولی وقتی میشینی حساب میکنی میبینی چند میلیون پایینتر از قیمت دادی اون وخ دردت میاد:))

تصمیمات جدید اینکه جاکلیدی کلبه کمتر تولید میشه... شایدم کم‌کم حذف بشه کلا! و قیمتای جدید رو سعی میکنم عاقلانه‌تر بذارم...

منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۲ بهمن ۹۸ , ۱۰:۲۱
یه سوال: چرا قیمت رو تو پست‌ها اعلام نمی‌کنید؟! این درمورد بقیه پیج‌ها هم برای من سوال میشه همیشهD:

پاسخ :

چندتا دلیل داره.  یکی اینکه به خاطر نوسانات بازار ایران امکانشن نیست واقعا که قیمت بزنیم. دلیل دومش اینه که تعداد کامنت خیلی توی اکسپلور شدن موثره. وقتی قیمت زده باشی خیلیا دیگه دلیلی ندارن که کامنت بذارن 😊
دچارِ فیش‌نگار
۰۲ بهمن ۹۸ , ۱۱:۰۱
دیگه چه راهکارایی داد؟

پاسخ :

راهکار زیاد داد... مهمترینش قیمت بود:) 
خانومی ...
۰۲ بهمن ۹۸ , ۱۷:۰۲
اتفاقا کم فروختن خیلی بهتر از مفت فروختنه گندم . مفت که باشه طرف به چشمش نمیاد ، خرید هم نمیکنه !

پاسخ :

قلبم درد میکنه اصن:))  یه هفته‌س دیگه انگیزه ندارم جاکلیدی درست کنم!  :)) 
آقاگل ‌‌
۰۴ بهمن ۹۸ , ۰۰:۲۱
اون ظرف‌های چوبی قیمتش چنده؟
من یک دست از اینا می‌خوام. چیکار کنم؟

پاسخ :

قابلتو نداره
آدرستو بده تا برات بفرستم:)
نیلی ‌
۰۵ بهمن ۹۸ , ۲۰:۱۴
گندم‌ جا کلیدی به اون خوبی. چرا حذفش کنی؟
ینی حتی اگه کسی سفارش بده هم درست نخواهی کرد بعد ها؟

پاسخ :

ببین قیمت اون جاکلیدیها دویست به بالاس. فیلوود برای من بعضیاشو حتی زده پنجاه تومن! بیشترین قیمتشو زده هشتاد تومن!  اصلا برام نمیصرفه با این قیمت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan