در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

دلخوشم به اینجا

هنوزم مث قدیما هر اتفاقی میوفته به این فک میکنم که با چه جمله‌بندی‌ای میشه اینو تو وبلاگ بنویسی...
همه لحظه‌ها... موفقیتا... شکستا... خستگیا... درسا... تجربه‌ها... همه‌شون رو بارها تو ذهنم جمله‌بندی کردم... اما ننوشتم! وقت نشد... یا شاید حس میکردم دیگه اینجا مث قبل نیست... یا من مث قبل نبودم... نمیدونم.
اما هررر بار دلم گرم بود به اینجا. که پر از خاطره ست... که پر از منه. که هر بار دلم برای من قدیمیم تنگ شد اینجا پیداش میکنم.
امروز که وبلاگ آقاگلو خوندم ته دلم خالی شد... از احتمال انفجار اینجا نوشته بود... از اینکه یه بار دیگه بلای بلاگفایی سرمون بیاد...
حرفای جدیدم یادم رفت... نگران حرفای قدیمیم شدم. نگران خاطراتم... نگران همه چی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan