در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

517

ویزیت یه پزشک متخصص ساعتی چنده؟

یا حق مشاوره یه دکترای حقوق؟

مهندسا هم که کلا خسر الدنیا و الآخرت هستن طفلیا :))))

من دیشب برای یک ساعت مشاوره تلفنی با یه عکاس سیصد هزار تومن پول دادم!!!!

میدونی میخوام بهت چی بگم؟

قدرت اینستا!

قدرت دنیای مجازی...

کافیه یه حرفه رو خوب بلد باشی،

و صد البته همه اون چیزایی که تو پست قبلی گفتم...

که یاد گرفتنشون هر چند دنگ و فنگ داره،

اما مطمئنا به سختی متخصص شدن نیست...

.

یه بار یکی از اون چندین نفری که ازشون دوره های مختلفی خریدم یه چیز جالبی گفت...

گفت روش کسب و کار فرق کرده.

یه روزی مردم مبادله کالا به کالا میکردن...

یه روزی هم مغازه داشتن...

امروز اون دوره ها گذشتن... شکل کسب و کار فرق کرده.

برای همینه که ما همیشه فکر میکنیم کار نیست!

چون کار به اون شکلی که همه میشناختنش داره منقضی میشه...

چون باید دنبال کاری باشید که مال این دوره ست.

.

این عکاسی که براتون گفتم،

برای هر یک ساعت مشاوره سیصد هزار تومن میگیره،

برای ضبظ یه ویدیو روند عکاسی از محصول، چهارصد هزار تومن.

و یه پکیج داره که قیمتش یه میلیون تومنه و تا حالا به خیلیا فروخته...

و کلی کار دیگه میکنه...

شاید اونم روزای اول فک میکرده نمیشه، نمیتونه!!

.

دیروز برای من روز سختی بود.

پر از احساس دلسردی و درموندگی

پر از خستگی و بی انگیزگی...

اما دیروز تموم شد.

امروز یه روز جدیده.

میخوام بازم تلاش کنم.

بیشتر از قبل...

عاشق بارون... ⠀
۰۹ بهمن ۹۹ , ۱۲:۵۹
موفق باشی! :)

پاسخ :

ممنونم دوست خوبم :)
بهارنارنج :)
۰۹ بهمن ۹۹ , ۱۳:۴۱
موفق باشی دوست عزیزم

پاسخ :

ممنونم دوست کوچولوی خودم :*
نیمچه مهندس ...
۰۹ بهمن ۹۹ , ۱۴:۰۸
منم خیلی روزا دلسرد میشم.فکر میکنم فلان چیز برای من دیره.فقط دارم دووم میارم این روزا رو تا برسم به اونجا که میخوام.
یه جایی شنیدم که از قول کتابی می گفت قبلا نوع محصول فرق می کرد،الان چگونگیش.قبلا کلی سی دی فیلم رو صاحب بودیم،الان میتونیم ببینیم ولی صاحب فیزیکی نیستیم.صاحب دسترسی هستیم. مثل اکانت های نت فلیکس و فیلیمو.
عصر مالکیت می ره و عصر دسترسی جاشو میگیره. کسب و کار هم همینه.
برو جلو دختر.تا حالا تونستی از حالا به بعد بهترشو هم میتونی.

پاسخ :

بهت پیشنهاد میکنم فیلم بنیان گذار رو ببینی.
نمیدونم چند سالته... ولی هیچ وقت برای شروع هیچ چیزی دیر نیست.
من بیست و پنج شیش ساله بودم که معرق رو شروع کردم... بیست و نه ساله بودم که داستانای تولیدات چوبی و اینستا شروع شد. و الان سی ساله ام که باید عکاسی هم یاد بگیرم :)))
اما بازم در برابر بنیان گذار مک دونالد خیییلی جوونم!
زمان مقدسه... از دستش نده :)*
.
واقعا مشاغلی که به اون سمت پیش رفتن خیلی خیلی موفق تر بودن.
.
ممنونم عزیزم :)*
شارمین امیریان
۰۹ بهمن ۹۹ , ۱۴:۲۴
سلام.
من واقعا به تو ایمان دارم و مطمینم موفق میشی. اینو جدای از دوستیمون و این که دوستت دارم و دلم میخواد موفق باشی میگم.

پاسخ :

سلام عزیزم :*
ممنونم دوست خوبم :*** قلب قلب قلب
نرگس بیانستان
۰۹ بهمن ۹۹ , ۱۵:۰۳
تو خیلی دختر قوی ای هستی سمیرا. خیلی... اینکه خسته بشی طبیعیه، حق داری، ربات باشی هم باتری ات شارژ تموم میکنه... من خیلی بهت افتخار میکنم. چون نمیذاری خستگی از زندگی بندازدت. چون هرچقدر هم حالت بد باشه راکد نمی مونی. دختر تلاشگر خوش شیرازی :)

پاسخ :

ممنونم نرگس جانم :*
مرسی که بهم روحیه میدی :**
نیــ روانا
۰۹ بهمن ۹۹ , ۲۰:۵۹
اوه مای گاد
ما هم یک ساعت حق التدریسمون ۳۰ تومنه 😂😂😂

تو مطمئنی شیرازی هستی؟؟
کیف میکنم از این همه انگیزه و انرژیت
تو عالی هستی
و مطمئنم ی روزی میترکونی و خیلی زیاد موفق میشی
فقط از الان بیا به من امضا بده و باهام عکس بگیر که فردا که رسیدی اون بالاها پزت رو بدم و بگم من میدووونستم این بشر موفق میشه و هی بهت افتخار کنم 😘😘😘

پاسخ :

تازه کلی هم سوال درآوردن و امتحان گرفتن و تصحیح برگه و... داری. تهشم کلی دانشجوها نفرینت میکنن!^___* :)))
.
الهی قربونت بشم :*
پس چرا خودم احساس پر انرژی بودن نمیکنم؟ :"))))
مرسی عزیزم. لطف داری بهم :**
آبان ...
۱۰ بهمن ۹۹ , ۱۶:۴۶
حق مشاوره وکیل می تونه از ۵۰ تا ۵۰۰ هزارتومان باشه ولی اغلب در حال مشاوره رایگان دادیم چون اوضاع مردم خیلی بد شده و اینکه مشاوره حقوقی کالای قابل لمس نیست !
ادم گاهی سرمایه گذاری میکنه برای یه کاری اون سرمایه ءداری می تونه خیلی چیزها تغییر بده ..امیدوارم روز له روز موفق تر بشی

پاسخ :

من فقط یه بار رفتم دفتر یه وکیل، اونم دم در یه دستگاه کارتخون با یه منشی داشت که یه ویزیت کمی گرفت!
البته همه چی ته دنیا یه جور دیگه ست:))
اما مساله اینه که یه وکیل واقعا خیلی کار سخت‌تری انجام میده تو مشاوره‌هاش، هزاران هزار قانون سخت رو باید حفظ باشه، چیزایی که ما حتی نمیتونیم رو خوانی کنیم:))
کلی حادثه تلخ میبینید، تو بعضی پرونده‌ها حتی جونتون به خطر میوفته...
ولی این مشاوره‌های تلفنی که من تا حالا دو نمونه‌ش رو خریدم خیلی معمولی بوده... واقعا ساعتی سیصد تومن براش خیلی زیاد بوده، اما چون اون فرد خودشو اثبات کرده، امثال من این مشاوره‌ها رو میخرن:))
yalda shirazi
۱۶ بهمن ۹۹ , ۰۰:۴۱
حالا مشاوره اش چطور بود؟ کمک کننده بود؟ می ارزید آیا؟!

پاسخ :

کمک کننده که بود... فقط خیییلی گرون بود. اینقدر زیاد نمیارزید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan