در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

530. چالشا به وجود نمیان و از بین نمیرن، بلکه....

1. الهی شکر... انگار داریم به روزای خوب کسب و کار نزدیک میشیم.

یادتونه چه غرغرا که اینجا نکردم! :))

تازه نمیخواستم از سختیا بگم براتون...

سخت گذشت، اما خوب و مفید بود.

دارن هاردی (نویسنده محبوب من^__^) میگه 95 درصد جاده کارآفرینی سخت و مزخرفه، اما باور کنید اون 5 درصد واقعا شیرینه :)

فک نکنم بشه هیچ وقت کاملا تو اون 5 درصد قرار گرفت...

همیشه کلی چالش جدید هست،

اما لابه لای سختیا، شیرینی های خوشمزه ای داره :)

مثلا قبلا مشکل این بود که اتاق پر از محصول بود و خریدار نبود.

الان خریدار هست و محصول نداریم!

اما به هر حال اگه زندگی بدون چالش باشه که بی مزه میشه، نه؟؟


2. راستش منم مث خیلی دیگه از ایرانیا از چشم خوردن میترسم...

اما اگه الان دارم براتون از موفقیت کوچولومون میگم،

نه برای فیس و افاده ست و نه اینکه بی اعتقاد باشم به چشم و نظر.

میخوام اگه کسی اول راهه بدونه که رسیدن به هر چیزی صبر میخواد...

صبر و البته علم و عمل.

هزار سال هم با صبوری بشینی چشم به جاده بدوزی، هدف نمیاد بهت برسه!

یا اگه برای رسیدن به گیلان خیلی صبور باشی اما بری سمت اصفهان، حدس بزن چی میشه؟!! :)

اینا رو میگم چون اون اولا یه کامنتی داشتم که نوشته بود:

"دوست دارم ببینم آخر این همه تلاش به کجا میرسه"

و خب دلم میخواد اون دوست، که متاسفانه یادمم نیست کی بوده، ببینه که داره به جاهای خوبی میرسه...


3. هر روز و هر لحظه نگرانم بیدار شم و ببینم جمهوری اسلامی زده اینستا رو ترکونده!

و خب تصور دوباره از صفر شروع کردن سخته راستش...

مثلا دارم تلاش میکنم یه زیرساخت آماده کنم!

میدونید که سایت زدم...

و میدونید که هیچی از سایت نمیدونم :))))

و چقدر بی ربطه سایتمون به کاری الان داریم انجام میدیم.

و خب وقتی قالب سایتو انتخاب میکردم کلا یه کسب و کار دیگه تو ذهنم بود...

نمیدونم والا...اینا هم چالشای جدیدمونه! :)))


4. یه احتمالی وجود داره که تا چند ماه دیگه منتقل بشیم...

و خب قطعی نیست متاسفانه...

نمیدونم چقدر تو همچین شرایطی بودین...

آدم وقتی قراره یه مدت طولانی یه جایی بمونه، خیلی صبورتره به نظرم.

الان هر اتفاق ناخوشایندی میوفته میگم بریم راحت شیم از اینجا!!!

و اگه کنسل بشه، احتمالا خیلی اذیت بشم!

هر چند هر روز با خودم تکرار میکنم که هنوز معلوم نیست و ممکنه بمونیم همیشه...


5. بهار با همه قشنگیاش یه بدی داره...

اونم این خوابالودگی و خماری و خستگی دائم.

اینکه میدونی اگه بری بخوابی چه حالی میده! :)))

اما باید به این فکر کنی که بهتره بری بشینی دوباره آموزش وردپرس رو ببینی و تلاش کنی سایتتو رو به راه کنی...

البته اگه مجبور نباشی قبلش جارو کنی و ظرف بشوری :/

اعتراف میکنم از کارای خونه متنفرم! :/


6. و اما ماه رمضون...

بازم اعتراف میکنم که هیچ وقت درک نکردم چطور ممکنه یکی ماه رمضونو دوست داشته باشه! :))

خب بعضی حال هواهاش نوستالژی بودن و جالب... اما نه اونقدری که خوشم بیاد یه ماه از گشنگی بمیرم! :/

که خب با حذف ربنا و با ممنوعیت خوردن زولبیا بامیه (چون دیگه دارم زیادی چاقالو میشم!) نوستالژی دوست داشتنی ای باقی نمونده...

بعد نکته عجیب ماه رمضون اینه که خیلی طول میکشه تا تموم بشه اما خیلی زود دوباره برمیگرده! انگار که یازده ماه رمضونه و یه ماه بقیه ماه هاست!!!!

خلاصه که کی بشه بیایم بگیم:

"صد شکر که این آمد و صد شکر که آن رفت!"

حتی دو صد شکر! یا بیشتر!


7. چرا من امروز این همه نوشتنم میاد؟!! :))

ساعت داره میشه یازده و من هنوز کار مفیدی نکردم!!!

از برکات بهار!

Mohsen Farajollahi シ
۲۸ فروردين ۰۰ , ۱۱:۳۸
خوشحالم کسب و کارتون تو رونق افتاده و شکر خدا راضی هستین :)
اتفاقا من قبلنا دقیقا به همین دلیل روی سایت یا وبلاگ تاکید میکردم. کلا هیچ چیزی از این دولت بعید نیستش... همیشه داشتن یک برنامه پشتیبان خیلی خوب و مفید هستش. بعلاوه اگر واقعا بتونین سایت بهینه ای بسازین میتونین از طریق جست و جوی گوگل هم مشتری جذب کنین! در کل چیز بدی نیست.
وردپرس هم واقعا خوبه و قدرتمنده. اگر کار با افزونه ووکامرس هم بلد باشین و یک درگاه پرداخت واسطه مثل آیدی پی یا زرین پال داشته باشین میتونین خیلی راحت یک فروشگاه اینترنتی بسازین.
آدم وقتی یک موفقیت خوبی کسب میکنه دوست داره در موردش بنویسه 😃 طبیعیه خب. موفق باشین!

پاسخ :

ممنونم
مساله اینه که سایت هیچ وقت مثل اینستا نمیشه.
هم اینکه خیلی خیلی زیاد سخته که تو نتایج اولیه گوگل قرار بگیری، اما پیج اینطوری نیست.
دوم اینکه فقط کسی که واقعا به یه کالایی نیاز داره سرچ میکنه و خرید میکنه، اما تو پیج میتونی تو اکسپلور باشی یا به پیجای خوب تبلیغ بدی.
 همه دیگه بلدن از اینستا استفاده کنن، اما سایت و سرچ و... رو خیلیا بلد نیستن.
و باز برای کسب و کار ما که یه کار دستسازه و هر محصول منحصر به فرده، کار با سایت سخته. عکاسی و ادیتش وقت گیره. معرفی محصول و... کلی زمان میگیره اما از هر محصول فقط یه موجودی هست. یعنی کلی زحمت برای هر محصول ...
و اینکه الان من به فالوورام میگم هر شب ساعت هشت یه محصول جدید دارم. تو سایت نمیتونم با خریدارا اینقدر رو در رو باشم. طرف یه بار بیاد ببینه موجودی نداریم میره دیگه نمیاد. اما اینستا ریمایندر داره، نوتیفیکیشن داره . تو دایرکت میتونن مستقیم باهام در ارتباط باشن و کلی خصلت خوب دیگه که واقعا سایت اینا رو نداره.
.
ممنونم دوست خوبم :)
در واقع فقط به خاطر اونایی که اینجا رو میخوندن از قبل، و ممکنه تازگی کاری رو شروع کرده باشن نوشتم. :)
بهارنارنج :)
۲۸ فروردين ۰۰ , ۱۲:۱۱
خیلی هم عالی موفق باشی رفیق جان🥰

دقیقا منم همین سنس دارم.. و با اون جمله از گرسنگی مردن شدیدا موافقم..😑

پاسخ :

فدای تو :*

انصافا به تو میخورد بیای بگی من ماه رمضونو دوس دارم :)))
نرگس بیانستان
۲۸ فروردين ۰۰ , ۱۲:۳۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
چقد این پستت خوب بود
هم خبر موفقیت نسبی تون، هم اون اخرش کلی خندیدم :))))
هر روز چهارقل و ایه الکرسی بخون. و صدقه کوچیکی بده. لازم نیست پول باشه، مثلا باقیمونده غذا تون رو بریز واسه پرنده ها


*** ***** ***** ****** ****** ** *** ***** **** *** * **** **** ***** ** **** ** ****... چون قراره از پیج های بالای نمیدونم چند نفر هزینه دریافت کنن احتمال ترکیدنش کمه

واسه گزینه ۴ هر چی ب صلاح تونه پیش بیاد الهی

۵ هم ترکیدم از خنده دیگ... گفتم
ولی منم دوستش دارم. حس خوبی بهش دارم

پاسخ :

واقعنی؟ ^___^

از روزی که استارت این کارو زدیم جداگونه براش صدقه میدیم عزیزم :)

حالا نگاه کنااااا ....
والا خیلیا خیلی حرفا میزنن. اما خب جمهوری اسلامیه دیگه! معمولا کاراشون خرکیه! :/ شب نخود میخورن، صبح یه قانون جدید میذارن! (ببخشید البته! دیگه خیلی خودمونی طور نظرمو گفتم! :))))) )

اوف بر تو! چی گشنگی بهت حس خوب میده آخه؟ :/
yalda shirazi
۲۸ فروردين ۰۰ , ۱۳:۲۸
منم خیلی خوشحالم وقتی میبینم فروخته شد!
ایشالا که همیشه پر از شادی و خبر خوب باشه.

پاسخ :

قربون تو رفیق و همشهری خودم :*

شارمین امیریان
۲۸ فروردين ۰۰ , ۱۴:۱۲
سلام عزیزم.
ان شالله هر روز کسب و کارتون رونق بیشتری بگیره و براتون پر از خیر و برکت باشه.😍

پاسخ :

سلام مهربون
مرسی فدات شم :*
نیــ روانا
۲۸ فروردين ۰۰ , ۱۸:۵۷
خدا رو هزار مرتبه شکر
به خدا همون اندازه برات خوشحالم که اگر خواهر خودم یا خودم موفق. میشدم خوشحال میشدم
ولی من از اولش بهت ایمان داشتم
چون تلاشت رو میدیدم و پشتکارت رو و ریسک پذیریت رو و میدونستم چیزی که من می بینم یک از هزار تلاش و چالش هات هم نیست
و من از سال ۹۲ دارم تو حوزه کارافرینی کار تئوری انجام میدم و مطمئن بودم توموفق میشی
و مطمئنم این تازه اولشه
تو قراره خیلی خیلی زیاد بدرخشی 🌹🌹🌹❤️❤️❤️😘😘😘

پاسخ :

چقدر خوبی تو نیروانا ♥♥♥
ماچ محکم به لپ‌ت 💋💋💋💋
ممنونم که اینقدر دلگرمم میکنی:**
نرگس بیانستان
۲۸ فروردين ۰۰ , ۱۹:۰۰
نخود خیس نخورده حتی :))))

پاسخ :

با کلی لوبیا و سیب‌زمینی!:)))
تو روحت که از من داغونتری 😅😅😅😅😅
آوو کادو
۲۹ فروردين ۰۰ , ۰۹:۵۲
1. خوشحال شدم و خدا رو صد هزار مرتبه شکر :-))

3. استرس تغییر ناگهانی قوانین که همه رو اذیت میکنه حالا به شکل های مختلف...

پاسخ :

ممنونم ^__^

آره واقعا... انگار زیر پامون خالیه... حس بدیه
لانتوری
۳۰ فروردين ۰۰ , ۱۲:۴۹
درباره کسب و کار
از ته دل خوشحالم و خداروشکر بین راه جا نزدی و حالا شیرینی را میچشی

درمورد اون گیلان و جاده اصفهان بگم که به احتمال ۹۹ ممیز ۹ درصد
میرسی اصفهان و میگی به به چه بهتر امدم اینجا و بعدش از سمت غرب میری کرمانشاه و کردستان و بعدش رشت و در نهایت گیلان :))

در مورد ماه رمضان
اگر بری شیراز زندگی کنی و آقاتون همش ماموریت باشه و ماهی یکبار بیاد خونه قشنگتره یا بری بوشهر و آقات هر عصر خونه باشه
اصلا بنظرم گرسنگی و تشنگی چیز مهمی نباشه و مهم لذت حرف زدن بیشتر با خداست
هرچند همیشه میتونیم حرف بزنیم اما این ماه تلنگریه که خدا بگه هی فلانی بیا با من حرف بزن که منتظرم

ان شاالله روزهای بهتر براتون..

پاسخ :

ممنونم:)

یعنی میفرمایید مهم نیست آدم برای رسیدن به هدفش راه اشتباهی بره؟!
من منظورم این بود که وقتی هدفی داری باید راه درست رو پیدا کنی:)

اون قضیه شیراز و بوشهرو متوجه نشدم.
در واقع ما تا وقتی همسر بازنشسته نشه امکان شیراز رفتن نداریم.
فعلا فقط میتونیم ساحل نشین باشیم.
در کل تو مساله محل سکونت سختگیر نیستم.
به محض اینکه بگن قرار نیست منتقل بشین تمام این حس‌هام تموم میشه و خوشحال و راضی میشینم سر خونه زندگیم! مث پارسال که انتقالیمون اوکی نشد.:)

به نظر من گشنگی و تشنگی خیلیم چیز مهمیه:)))
وقتی رمق جسم کم میشه، اعصابا ضعیف میشه و نمیتونی مثل قبل از وقتت استفاده کنی، مطمئنا مساله مهمیه.:)
تازه جدا از اینا، مشکلات گوارشی و درد معده و... هم هست.
و خب برای من هیچ کدوم اینا لذت بخش نیست:)

ممنونم ^__^
هیـ ‌‌‌ـچ
۰۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۸:۴۹
لازمه بگم همیشه و همه جا و برای هر موضوعی من کنارتونم و می‌تونید همه جوره روم حساب کنید، یا واضحه؟ :)

پاسخ :

همیشه و همه جا رفاقتتو ثابت کردی :)
منم همیشه و همه جا ثابت کردم که خوب بلدم مزاحم وقتت و اعصابت بشم :))))
کی بشه من جبران کنم برات ^__^
هیـ ‌‌‌ـچ
۰۲ ارديبهشت ۰۰ , ۱۸:۳۳
دقت نکردی چی شد! الان نوبت منه که جبران کنم، هرچند هیچ وقت به گرد پاتم نمی‌رسم...
می‌شه دعام کنی؟ بیشتر از هر زمان دیگه‌ای محتاج به انرژی مثبتم...

پاسخ :

قوی باش رفیق...
همه چی تو زمان خودش اتفاق میوفته...
به خدا اعتماد کن و تلاش کن... همه چی درست میشه:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan