در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

532. مثلا یه روزی بیاد که از صبح همه چی مث بچه آدم خوب پیش بره...

بیاین یه ذره باهاتون درددل کنم بلکه آتیش درونم بخوابه! :(

.

چند وقت پیش دو تا پیج مطرح نجاری یه لایو برگزار کردن و گفتن میخوان یه دوره کامل(1) رنگ چوب بسازن که شامل سالها تجربه شونه و هر کی این دوره رو بخره دیگه همه چی یاد میگیره و خلاصه از این مدل بازار گرمی ها.

وقتی کامنت لایوشونو باز کردن ازشون پرسیدم آموزش رزین هم دارن؟ و گفتن بله بله رزین هم هست...

اون روزا تو اوج خرج شروع کسب و کار بودیم و تو اوج نفروختن! میانگین فروش ماهانه مون زیر 100 هزار تومن بود!

اما میدونی... هیچ سرمایه گذاری ای بهتر از سرمایه گذاری روی خودت نیست... نمیدونم اینو کی گفته. اما به شدت بهش معتقدم.

...

دوره رو پیش خرید کردیم. چون به هر حال قیمت پیش خرید از قیمت واقعی دوره خیلی کمتر بود.

چند وقتی گذشت و سرفصل های دوره اعلام شد. رزین جزو سرفصلها نبود!

به یکی از پیجا دایرکت دادم و گفتم من به امید اینکه رزین هم توی مباحث دوره ست، این دوره رو خریدم.

وویس داد ... که ما میخواستیم تو این دوره یه اشاره ای! به رزین بکنیم. اما حالا تصمیم بر این شد که یه دوره کامل(2) رزین بسازیم. این دوره مجزا به فروش میره اما برای کسایی که دوره قبلی رو خریدن رایگانه.

.

خلاصه گذشت و دوره اولیشون آماده شد و به هیچ درد ما هم نخورد و همینطوری هر از چندی یه دایرکت میدادم که رزین آماده نشد و جواب میومد هنوز نه...

.

تا اینکه دیروز متوجه شدم دوره رزین هم آماده شده.

به همون پیجی که همیشه دایرکت میدادم، دایرکت دادم و گفتم فرموده بودین به کسایی که دوره قبلی رو خریدن این دوره رو رایگان میدین.

گفت اصلا همچین چیزی نیست و اینا دو تا دوره مجزا هستن!

از وویسش اسکرین رکورد گرفتم و براش فرستادم. سین کرد و جواب نداد.

تو واتساپ پیام دادم به شماره ای که زمان پیش خرید بهمون داده بودن که شماره کارت بگیریم و اینا.

گفتم شما خودت تو لایو بودی و ویدیوی اون لایو هم الان تو پیجتونه. و اینم وویس همکارتون که چنین وعده ای به من داده.

گفت ما قرار بود یه آموزش مختصر! درمورد رزین بسازیم خودمون. ولی دیگه با فلان پیج همکاری کردیم و یه آموزش کامل(3) ساختیم و الان نمیشه که این آموزش رو رایگان بدیم بهت! حالا ما فوقش میتونیم از سهم خودمون بزنیم اما سهم اون پیجه میشه 700 تومن، بریز به حساب تا لینک دانلود دوره رو بهت بدم! :/

.

( دقت کردید که تا اینجا با سه تا مفهوم کاملا متفاوت از کلمه کامل آشنا شدیم؟!!)

.

بهش گفتم سه تا مرد نشستین جلو دوربین به من گفتین آموزش رزین جزو دوره ایه که دارم میخرم. وویس همکارتونم که موجوده. من اصلا بقیه قسمتای اون دوره به دردم نمیخورد، فقط رزین رو لازم داشتم. حالا به من میگین چون دوره مون گرون تر شده دیگه باید دوباره پول بدی؟!

گفت انصاف داشته باش! انتظار داری این دوره رو به عنوان آپدیت دوره قبلی بهت بدم؟! این فلانه و چنانه و گرونه و...

گفتم انصاف؟!! سه تا مرد نشستین یه حرفی زدین میخوام ببینم وجودشو دارین رو حرفتون بمونین یا نه؟! من دوره ای خریدم که قرار بوده حاوی آموزش رزین باشه. دیگه شرط و شروطی نبوده که این آموزش گرون باشه یا ارزون! من اصلا بقیه مباحث دوره تون به دردم نمیخوره. مردی، حرف زدی پاش وایسا!

لینک دانلود رو فرستاد اما گفت درست نیست آدم برا به دست آوردن چیزی که میخواد این کارا رو بکنه و خوبه یه کمی اخلاق داشته باشی!!!!

میگفت تو گفتی چون دوره رنگ به کارت نیومده پس حالا باید بهت دوره رزین بدیم! و به من چه ربطی داره که از اون دوره استفاده نکردی! :/

بهش گفتم ویدیوی لایوتون موجوده! وویس همکارتون موجوده! اگه تو یه کدوم از اینا گفتین که به فلان شرط دوره رزینو میدیم برام اسکیرین بگیرین بفرستین من کل مبلغ دوره رو میریزم!

گفت من وقتم با ارزش تر از اینه که بخوام صرف متقاعد کردن تو بکنم! :/

.

.

.

من یه زنم...

اما سرم بره حرفم نمیره.

اما سرم بره، نمیذارم حقمو بخورن!

اما اگه بمیرمم چیزی که حقم نباشه رو نمیخوام.

.

یه جا اون وسط مسطا بهش گفتم تو به من قول آموزش رزین دادی.

حالا منظورت این دورهه نبوده. اوکی میگفتی یه آموزش دیگه برات میسازیم بعدا.

هر چند تا همین الانم حدود یه سال از روزی که پول دادیم و واقعا به این آموزشه احساس نیاز میکردیم میگذره!

شاید الان دیگه از این آموزشه استفاده ای هم نکنیم.

اما باید میگرفتمش... چون حقم بود. چون بابتش پول داده بودم.

.

یه جمله ای هست که میگه فروشنده ها قول میفروشن.

من بابت اون قول پول داده بودم و منتظر عملی شدنش بودم.

آیا بی انصافی کردم؟ بی اخلاقی کردم؟ طمع کردم؟ یا فرصت طلب بودم؟؟؟؟

.

دیشب به زور دو سه ساعت خوابیدم.

و توی خوابمم مدام داشتم با این آقا بحث میکردم.

.

بهش گفتم اگه نمیتونین پای حرفتون وایسین سکوت کنین. نه اینکه به کسی که حقشو میخواد توهین کنین...

گفتم اون روزی که برای گرفتن پول ما قول دادی آموزش رزین هم جزو مباحث آموزشیت باشه فکر عملی کردن قولت نبودی چرا؟

.

خیلی حرفای دیگه باید بهش میزدم...

اما هر چی بیشتر میگفتم بیشتر به شعورم توهین میشد.

خیلی ناراحتم. خیلی زیاد.



سیده فرفره!
۰۷ ارديبهشت ۰۰ , ۰۹:۱۱
اینجا که گفتی : اما باید میگرفتمش... چون حقم بود. چون بابتش پول داده بودم.
جا داره که ایستاده تشویقت کنم :)))))
یعنی واقعا خوشم اومد :) دمت گرم که اجازه ندادی حقت رو پایمال کنن. اصلا تا صبح هم میخواست بحث کنه و بگه کارت درست نبوده..مهم نبود :دی
مهم اینه که یاد میگیره پای حرفش بمونه!

پاسخ :

ممنونم مهربون:)
امیدوارم یاد بگیره واقعا...
نیــ روانا
۰۷ ارديبهشت ۰۰ , ۰۹:۳۷
به نظر من که کارت کاملا درست بوده و همه حرفات منطقی و مستند
از دوره هم استفاده کن نوش جونت
ولی قدر بدون که تو این مملکت داغون دزدپرور در همین حد هم پاسخگو بوده و اگر شده با توهین و تهمت بالاخره لینک دانلود رو داده
من ی مورد مشابه داشتم که از حرفای خودش اسکرین شات گرفتم فرستادم تا ثابت کنم حق با منه
ایشون در جواب از همه جا بلاکم فرمودند :/

پاسخ :

آخه میدونی، مساله اینه که پیجای اینستا به شدت روی اعتبارشون حساسن.
و من یه تریبون دارم، که هر چند کوچیک، اما تعداد زیادی از همکارام منو فالو دارن.
و اسنادم به شدت معتبرن... فیلمشون و وویسشون. هیچ جوره قابل انکار نبود. کافی بود یه پست بذارم و یه تیتر جنجالی بنویسم و وایرال بشه. اون وقت جمع کردن این ماجرا براشون گرون تموم میشد.
واسه همین تونستم حقمو بگیرم. وگرنه که کار سختی بود واقعا.
شارمین امیریان
۰۷ ارديبهشت ۰۰ , ۱۱:۱۶
سلام.
واقعا کار خوب و درستی کردی گندم.
این که ادمای بی‌اخلاق تو جامعه وجود دارن رو من و تو نمی‌تونیم کاریش بکنیم. تنها کاری که از دستمون برمیاد همینه که خودمون نذاریم حقمون رو بخورن. و تو از عهده این کار عالی براومدی‌. و من واقعا برات خوشحالم :*

پاسخ :

ممنونم شارمین جانم:*
واقعا کلی سبک شدم وقتی همه چیزو تو وبلاگ نوشتم.
و کلی سبکتر شدم که میبینم شماها طرف منید 🥰🥰
واقعا حالم خیلی بهتره:*
هوپ ...
۰۷ ارديبهشت ۰۰ , ۱۱:۴۲
هر آن منتظر بودم بگی کوتاه اومدی تا بیام ببافمت. افرین گل! بهت افتخار می کنم و البته حق داری عصبانی باشی.

پاسخ :

قربونت عزیزم.
من کله خرتر از این حرفام. گفتم تهش اینه که بلاکم میکنن دیگه، اون وقت منم یه اینستا و کلی مدرک:))) 
لوسی می
۰۷ ارديبهشت ۰۰ , ۱۱:۴۲
واقعا کارت جای تحسین داره و احسنت به این پیگیری و اراده.
زن و مرد نداره ولی! این شعور و مسئولیت‌پذیریه. آفرنی خیلی خوشم اومد. ناراحتیت از بی اخلاقی اوناست که زود تموم میشه ولی اگه نمیگرفتی دوره رو همیشه ناراحتی از احساس گول خوردن برات می‌موند..
راستش من هیچ تجربه خوبی از خرید دوره‌های مجازی ندارم. هیچی!
بیخودی گرون و کاملا کم محتوا. تا حالا دو دوره خریده‌م و جداً که احساس حماقت میکنم.

پاسخ :

وای لوسی‌می جانم ♡__♡
از صبح منتظرم یکی بیاد بگه زن و مرد نداره:))
میدونی قبول دارم، ولی ناخودآگاه آدم از مردا بیشتر انتظار داره. به علاوه اینکه نقطه ضعفشونم هست. مثلا وقتی گفتم رو حرف سه تا مرد حساب کردم و میخوام ببینم وای‌میسین رو حرفتون یا نه خیلی زورش گرفت و فورا دوره رو داد!
.
من ولی چندتا دوره خیلی خوب خریدم...
دوره اینستا گرون بود ولی عالی بود.
دوره فروش که اینم عالی بود
یه دوره عکاسی خریدم که خوب بود ولی چون دوربین نداشتم نشد کامل استفاده کنم.
این دوره رزین هم به نظر چیز خوبی میاد.
نیمچه مهندس ...
۰۷ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۰۳
خوب کردی.یعنی واقعا احسنت.من دلم میخواد اینطوری بتونم حقمو بگیرم.الگوم شدی گندم.

پاسخ :

قربونت عزیزم ^___^
ممنونم که بهم انگیزه میدین:)
yalda shirazi
۰۷ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۰۸
خوب کاری کردی. قول دادن و باید عمل کنن. میخواستن از همون اول درست برنامه ریزی کنن. والا!

پاسخ :

آره واقعا.
اگه ذره‌ای حق باهاش بود کوتاه نمیومد، مطمئنم
آبان ...
۰۷ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۵۷
به نظرم قشنگ بشین دوره را ببین
دمت هم گرم که تونستی

پاسخ :

مرسی آبان جانم
واقعا خیلی حالم بهتر شد وقتی کامنتهاتونو خوندم:*
نرگس بیانستان
۰۷ ارديبهشت ۰۰ , ۱۸:۰۰
من کنار فرفره ایستاده تشویقت میکنم
دمتتت گرم گرم گرم
خوب کاری کردی

پاسخ :

قربونت بشم من :)
بهارنارنج :)
۰۷ ارديبهشت ۰۰ , ۲۰:۵۲
خیلی ازین موارد ناحقی و بی انصافی زیاده واقعا ادم زورش میاد..
این چندوقت انقدر ازین مپارد دیدیم که واقعا خستم

باز خوبه انقدر جنم داری همیشه واسه حقت وایسی من گاهی میگذرم

پاسخ :

کلا همه فقط دنبال اینن پول در بیارن... راهش مهم نیست :/



آخه شماها خیلی مهربون و خوش اخلاقین. انگار سعی میکنین اون آدمه رو ناراحت نکنین!
من کله خرم! :)))) هر کی حقمو بخوره جرش میدم! :))))
و خب اینم همیشه میدونم که امثال تو همیشه محبوب تر هستن پیش مردم.
مثلا من اون آقایی که اومده پیشمون کار کنه ولی سرعت تولید رو به شدت آورده بود پایین و همیشه طلبکار بود رو چنان شستم که تا یه هفته خیس بود!! حالا خودش و زنش از من بدشون میاد ولی با حمیدرضا با احترام برخورد میکنن! :)))  یه وقتایی حسودیم میشه میگم کاش منم مهربونتر بودم... یه وقتایی میگم بابا آدم بی ارزش همون بهتر که تو زندگیم نباشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan