در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

533. وی هر روز یه دلیلی برا حرص خوردن پیدا میکنه!! :)))

من واقعا ازتون عذر میخوام که از اینجا برای خالی کردن ناراحتیام استفاده میکنم (آیکون خجالت)

ولی نمیدونین چقدر آروم میشم وقتی با شما حرف میزنم :)

دیروز رو به انفجار بودم. اما یه کم که با شما حرف زدم اونقدر حالم خوب شد که انگار بهم تیتاپ دادن!! :))))

پس با اجازه امروزو هم براتون تعریف میکنم!

.

دختره کامنت گذاشته که جالبه تا فروشتون خوب شد قیمتاتون رفت بالا!!! :/

حمیدرضا گفت براش بنویس هزینه تولیدمون زیاد شده.

که زیاد شده واقعا.

جدا از اینکه قبلا همه کارا رو حمیدرضا یه تنه میکرد و کمرش نابود میشد، و الان سه تا کارگر گرفتیم که سه تاشون با هم اندازه حمیدرضا خروجی میدن! و دستمزد باید بدیم؛ قبلا یه گازور میخریدیم 15 تومن یه سال کار میداد. الان میخریم 300 تومن یه هفته کار میده!

اما واقعا یعنی اونقدر نمیفهمن که هر کسب و کاری زمان شروع مجبوره حتی رو ضرر محصولشو ارایه بده تا شناخته بشه؟!!

دوره اینستایی که من خریدم دو میلیون، شیش ماه قبل اینکه من بخرم، 500 هزار تومن بود، شیش ماه بعد اینکه من خریدم شد 4 میلیون.

دفتر حسابای منو اگه ببینید تا قبل اسفند، تماما هزینه هامون از فروشمون بیشتر بود!

بعد اصلا از اینا بگذریم...

اخلاقی نیست که من پیجای دیگه رو معرفی کنم و بگم برید قیمتاشونو ببینید و فلان... ولی واقعا طرف خودشم نمیتونه بره قیمت بپرسه بعد بیاد سنگ بندازه؟! :/

گاهی که با حمیدرضا میشینیم قیمتای بقیه رو نگاه میکنیم، یا با پیج شخصیمون از بعضیا قیمت میگیریم، میگیم واقعا چرا ما داریم اییییین همه ارزون میفروشیم همه چی رو؟!!

یه بار یه خانمه دایرکت داد گفت من داداشم بلده از این ظرفا درست کنه ولی چون وقت نداره به تو سفارش میدم. ولی داداشم گفته تو داری گرون میدی!

بهش گفتم برو از جایی خرید کن که بهت ارزون بدن!

پنج شیش تا ظرف ازم خرید! چرا؟! چون حتی داداشش حاضر نشد با قیمتی که ما میگفتیم براش ظرف بسازه! که اگه میساخت هم به این کیفیت نبود!

.

یه سری یه استوری گذاشتم که بابا مادر ترزا هم 5 میلیون کامنت منفی داره. پس گوشتو به حرفای منفی ببند... بعد یکی از دوستانمون که خیلی آدم حسابیه گفت منم با عقاید مادر ترزا مخالفم! بعد من رفتم درمورد مادر ترزا سرچ کردم دیدم خودمم قبولش ندارم :))))

ولی کلا حقیقت همینه. که تو هیچ وقت و هیچ زمانی نمیتونی همه رو راضی نگه داری و همیشه آدمایی هستن که حرفایی بزنن که دلخورت کنن.

هر چند من به شدت زود ناراحت میشم و تا یه مدت برام جنگ اعصاب میشه و طول میکشه تا باهاش کنار بیام...


مثلا یه روز اونقدر خسته بودم که کپشنم رو اشتباهی کپی پیست کردم. قسمت قیمت کپی نشده بود. و اینکه خب یه مشتری دایرکت داد و قیمت پرسید و جوابشو دادم و خرید کرد. بعد متوجه شدم که کپشن اشتباهه. ادیتش کردم و زدم فروخته شد. یه نفر اومد کامنت زد که چون اینطوری شده پس معلومه پیجت فیکه!


یا یکی دیگه که اومده بود نوشته بود لایکات کمه پس فیکی!

خب من واقعا نمیدونم چرا فالوورا کم لایک میکنن. اکثر مشتری های ثابتم اصلا لایک نمیکنن!!! واقعا دلیلشو نمیدونم! اما اینو میدونم خیلی از همکارا لایکاشونو از گروههای حمایتی میگیرن. خب من اهلش نیستم واقعا... خوشم نمیاد هر روز چند ساعت وقتمو بذارم کسایی که هیچ حسی به کارشون ندارم رو لایک کنم که اونا هم بیان متقابلا لایک بزنن!


یا یه سری یه نفر کامنت گذاشته بود از پیجای ایرانی متنفرم همشون از هم کپی میکنن!

حالا ما بهمون میگن فلان محصولتونو میشه سفارش بدیم؟ میگیم همه کارا تک اجراست و تکرار نداریم. از خودمون نمیتونیم کپی کنیم، میگه از بقیه کپی کردی!!! اصلا کو اون پیجی که ما ازش کپی کردیم؟!!!


.

اما میدونید... شاید اینم یه جور تمرینه... من قبلا به شدت عجول بودم و برای هیچ چیزی نمیتونستم صبر کنم. اونقدر پوستم کنده شد تو این کار که الان خب میشه گفت بهتر شدم.

حالا شاید باید بیشتر روی روحیاتم کار کنم. ساده تر بگیرم... به هر حال هر چقدر تعداد مخاطبا بیشتر بشه این جور کامنتا هم بیشتر میشه. امیدوارم بتونم یه ذره راحت تر از کنار این مسایل بگذرم....

شارمین امیریان
۰۸ ارديبهشت ۰۰ , ۰۹:۳۲
سلام.

همیشه هر پیجی کلی پشت صحنه داره که خیلی‌هاش اصلا خوشایند نیست. یه بار یه خانم مدام به من دایرکت می‌داد که مشاوره آنلاین می‌خوام و هزینه‌ش هم هر چی باشه پرداخت می‌کنم. منم هر بار بهش می‌گفتم فعلا فقط همکارم مشاوره آنلاین می‌ده و من فقط مراجع حضوری می‌بینم. در نهایت تماس گرفته بود با منشی و وقتی منشی هزینه مشاوره انلاین رو گفته بود جواب داده بود که نمی‌خوام. خدافظ.
بعدشم اومد به من دایرکت داد که من این همه گفتم مشاوره آنلاین می‌خوام شما قبول نکردید و گفتید فقط حضوری. معلومه فقط دنبال پول هستید!!! و من دیگه پیجتون رو دنبال نمی‌کنم!!! 😐😐😐

نمی‌دونم وبلاگ خنده‌های صورتی رو می‌خونی یا نه. اونم فروشگاه مجازی داره (لوازم ارایشی بهداشتی) و از پشت صحنه‌هاش تو وبش می‌نویسه. خیلی دختر صبوری به نظر میاد و بلده چطوری با مشتری‌های ناخوشایند برخورد کنه. فکر کنم خوندنش برات جالب باشه

پاسخ :

سلام جان جانانم :*

طرف فکر کرده چون مشاوره تلفنیه باید مجانی باشه، یا ارزون باشه!!! لامصب یه ساعت تو هر شرایطی یه ساعته! :))))

میدونی، از اینکه زحمتمون بی اهمیت تلقی بشه بدم میاد... همین الانشم واقعا داریم حداقل رو در نظر میگیریم.
بعد همه اینا به کنار. طرف دایرکت نمیده حرفشو بزنه جوابشو بگیره. کامنت میذاره که چهار نفر دیگه رو هم بدبین کنه. :/

نه نمیشناسمش. اگه آدرسشو داری ممنون میشم بهم بدی :*
هوپ ...
۰۸ ارديبهشت ۰۰ , ۰۹:۳۴
فقط اومدم بگم اینکه بیام پیجتونو چک کنم و هی برم پستا رو پایین و ببینم همششش نوشته فروخته شد! حس خیلی خوبی داره واسم. انگار خواهرم موفق شده.

پاسخ :

فدای تو بشم مهربون ترین :*****
.
آقا چرا تو و شارمین عکسای پروفایلتونو ست کردین؟!! :))))
کامنت قبلی فکر کردم تویی!
گفتم خدایا مگه دندون پزشکا مشاوره آنلاین میدن؟! :))
نرگس بیانستان
۰۸ ارديبهشت ۰۰ , ۰۹:۵۲
در باب توضیحات اولیه پستت باید بگم ک نمیدونی چقد خوشحالم وقتی می بینم چراغ تو روشن شده باز. بعد اینا اصلا غر نیست از نظر من، تجربه های توعه در خصوص پیجی که داری و کسب و کاری ک از صفر شروع کردی و حتی در اندازه ماجراهای خواهرکوجیکه برا من جالبه خوندنشون. پس این ی ماجرای دو سر برده‌. هم تو سبک میشی هم ما خوشحال میشیم

و اما در موارد بعدی، خب ب نظرم واقعا کار سختیه سر و کله زدن با یه عده ای ک فقط سنگ میندازند
انگار یه عده اومدن فقط انرژی منفی بدن
در هر صورت اینو بدون ک کارت خیلی خوبه، خیلی زیاد، و من هم واقعا خوشحالم ک هر بار می بینم کپشن زدی فروخته شد ^_^ واااقعا از ته دلم خوشحال میشم

پاسخ :

خیلی ممنونم که اینقدر به من لطف داری قشنگم 🥰💋💋

آره یه عده رسالتشون همینه که ناراحتت کنن و لاغیر...
همین زنه خیلی قبلترها هم دایرکت داده بود. همون زمانی که به قول خودش قیمتا ارزون بود... ولی نخریده بود.
باید یاد بگیرم اهمیت ندم:) 

نیــ روانا
۰۸ ارديبهشت ۰۰ , ۰۹:۵۸
گندم جان من فقط پست خرمالوی سیاه رو برات کپی میکنم تا بدونی گند زدن تو حال آدما رسالت هر ایرانی است
پس شل کن هموطن و همه رو دایورت کن جایی که باید (یکی باید اینا رو به خودمم بگه)
اینم پست:
چندوقت پیش فیلمی را تماشا کردم که یک زن روی تخت خانه‌اش و رو به ما‌(دوربین) درحال زایمان بود.
ما به عنوان مخاطب، لحظات حساسی را تماشا می‌کردیم. راستش به نظر خودم زایمان پدیده پیچیده و جالبی است. اتفاقات بدن و ماهیچه و تغییرات لگن و واژن و.... بسیار شگفت‌انگیز است.
در عین حال که آن زن در حال زایمان بود، همسرش هم کنارش نشسته بود.
اما آنچه ماجرا را پیچیده‌تر می‌کرد، حضور دختر کوچک خانواده در این صحنه بود. او خیلی جدی و ریلکس داشت زایمان مادرش را نگاه می‌کرد. برای ما مخاطبان ایرانی طبعا صحنه شگفت‌انگیز و غیرقابل باوری است که به تماشای یک دخترک خردسال در کنار مادر درحال زایمانش بنشینیم.
خلاصه آنکه من هم مثل یک فیلم سینمایی نشستم به تماشای این زایمان و لوکیشن عجیبش‌ و صدالبته تلاش کردم طاقت بیاورم. بالاخره نوزاد به دنیا آمد و قصه به خوبی و خوشی تمام شد.
حالا لازم بود کامنت‌ها را در این صفحه ی اینستاگرامی بخوانم.
صدها کامنت گذاشته شده بود. همگی تبریک تولد و آرزوی خوشبختی برای این خانواده بود. ساده‌ترین کامنت‌ها خلاصه می‌شد در ایموجی قلب و گل. من به عنوان مخاطب ایرانی نمی‌دانستم این خانواده اهل کجا هستند، گذشته‌شان چیست و اصلا چه هدفی از انتشار لحظه حساس زایمان داشته‌اند. در همین گیر و دار بود که بالاخره به آن کامنت مورد نظر رسیدم. کامنت یک ایرانی، زنی که محجبه نبود و اگر صفحه‌اش را باز می‌کردیم می‌فهمیدیم ایران زندگی نمی‌کند.
زن، این مادر را خطاب قرار داده بود که خجالت نکشیده جلوی بچه‌‌اش زایمان کرده و اصلا می‌داند این حرکت چه تاثیری روی بچه‌ دارد‌؟
من به عنوان کسی که با کودکان کار می‌کند صدها ایراد به این فیلم می‌توانم بگیرم. اینکه اصلا حقوق دو کودک رعایت نشده وقتی تصویرشان نمایش داده شده. حتی می‌توانم همین حالا چند جمله و کتاب بیاورم که در آنها نوشته آشنایی کودک با سکس، زایمان و... باید چطور باشد، اما آنچه‌ ذهن من ( و فرستنده فیلم که یکی از دوستانم است) را مشغول کرد این بود: صدها نفر تبریک گفته بودند و تنها یک نفر تصور کرده بود وظیفه ارشاد، نشان دادن راه درست، شماتت کردن و تاسف خوردن را برعهده دارد، یک ایرانی.
از آن روز به بعد خیلی به این رفتارمان فکر می‌کنم. به این رفتار که در اغلبمان نهادینه شده است: راه درست‌تر را ما بلدیم و باید آن را اعلام کنیم.
اینجا و آنجا ندارد، هرجا، در هر موقعیتی ما قادر به کشف اشتباه دیگران هستیم و دوست داریم آن را اعلام کنیم. ما قادریم هر عدم تشابهی را راه غلط بدانیم و آن را یادآوری کنیم. و این رفتار را تنها و تنها زمانی می‌توانیم مورد نقد قرار بدهیم که یکهو فیلمی از زایمان یک زن جلوی فرزندش و صدها کامنت مهربانانه را ببینیم و ناگهان آن وسط یک نظر بدرخشد. نظری که معتقد است دیگران اشتباهند. و این رسالت را تک به تک بر عهده گرفته‌ایم، بی اینکه کسی آن را به ما بسپارد.

#آلما_توکل

پاسخ :

واااای چقد خجالت آور:/
من واقعا وقتی تو تلویزیون از فرهنگ و اصالت ایرانی تعریف میکنن حرص میخورم!
حداقل بذارن باور کنیم به شدت بی فرهنگیم. بلکه یه ذره فکر کنیم به کارامون:/
نیــ روانا
۰۸ ارديبهشت ۰۰ , ۱۰:۱۷
آهان اینم الان به ذهنم رسید
به نظرم بهتره ی متن آماده تو گوشیت داشته باشی در پاسخ به این آدما ی جواب محکم و در عین حال محترمانه مثل این:

هزینه های کار هر روز در حال افزایش هست و بنابراین متأسفانه امکان ثابت نگه داشتن قیمت ها وجود ندارد. با این حال تلاش می کنیم محصولات را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت عرضه کنیم و برای احترام به مشتری و نشان دادن صداقت و وجدان کاری همیشه قیمت کار را هم زیر پست درج می کنیم تا ابهامی باقی نماند. ضمنا برای اطمینان از منصفانه بودن قیمت ها می توانید به پیج های مشابه مراجعه و قیمت ها را مقایسه کنید.

پاسخ :

در کمال گشادبازی! همینو کپی کردم برای آینده:)))))) 

ولی واقعا برای کسی که داره تو ایران زندگی میکنه نباید تصور اینکه هزینه اولیه یه مجموعه‌ای بالا رفته عجیب باشه!
.
یه کارگاهی بود تو شیراز که پیشش نجاری یاد گرفتیم،فیلوود. رییسشون اصرار داشت همیشه به شدت ارزون بفروشه و وقتی تقاضا رفت بالا، به جای افزایش قیمت، تعداد سفارش رو افزایش داد.
الان بیشتر از صد نفر ازش شکایت کردن چون نتونست سفارشا رو برسونه و به شدت داره دست و پا میزنه که ورشکست نشه! یه عالمه کمپین علیهش تشکیل شده. و همه اینا در حالیه که حتی نتونست هزینه های اولیه شو تامین کنه!
ولی خب متاسفانه خیلیا از این چیزا خبر ندارن....
سیده فرفره!
۰۸ ارديبهشت ۰۰ , ۱۰:۱۸
وای منم اونی رو که گفت قیمت تازه زدی پس فیکی دیدم :/ اومدم حتی جواب بدم دیدم خودتون جواب دادین. واقعا با پیج فیک روبرو نشده بود دوست عزیزمون😬😂

پاسخ :

حقش بود پولشو میگرفتم بلاکش میکردم تا بفهمه فیک چیه!:))))
آبان ...
۰۸ ارديبهشت ۰۰ , ۱۱:۳۴
کلا هرچیزی که تک باشه خاص و جذاب میشه ...ولی واقعا اوایل ادم مجبوره قیمت پایین بزنه ...تا شناخته بشه ...
در خصوص لایک ....منم بخواهم از پیجی خرید کنم تعداد لایک هاش بهم حس اعتماد می ده ...

پاسخ :

میدونم که تعداد لایک واقعا موثره... اما از اینکه هی به فالوورا بگم لایک کنید خوشم نمیاد راستش ... یه جوریه! :))
و گروه های حمایتی هم سه تا بدی داره،
اول اینکه کمک میکنی یه سری پیجا بیان بالا که واقعا حقشون نیست!
دوم اینکه دقیقا زمانی که خسته و له از کارگاه برمیگردم باید بشینم یه تایم طولانی لایک و سیو بزنم!
و سوم اینکه به دلیل لایکای زیادی که میزنی پیج بلاک میشه زود به زود و اوضاع داری بعدش! :)))
.
البته چند وقت پیش شنیدم اینستا قراره به زودی تعداد لایک و فالوور رو دیگه نشون نده... اینجوری به نفع منه :))))
هوپ ...
۰۸ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۴۲
شارمین چشم برادرشه من خودم :-)

پاسخ :

تو نظر اول دو تاش چشمه خب! اشتباه گرفتم! :))
نرگس بیانستان
۰۸ ارديبهشت ۰۰ , ۱۳:۱۱
وای وقتی داشتم کامنت نیروانا رو میخوندم گفتم الان گندم میگه همینو کپی کردم
بعد دیدم دقیقا همین کارو کردی :))))))
وای😂😂 عشق منی تو😂😍

پاسخ :

خوشم میاد منو خوب شناختی اصفهانی! :))))))
آبان ...
۰۸ ارديبهشت ۰۰ , ۱۳:۱۵
الان گندم تعداد 10 کا پیج ات واقعی است؟
تبادل اینا چی جوریه ...اونا جواب نمیده ...؟ تبلیغ که به خاطر هزینه اش نمی صرفه
رفتم این پیج فیلوود دیدم ...بنده خدا چه اوضاعش بد شده ...

پاسخ :

آره عزیزم
تبادل اصلا جواب نمیده. تبلیغ زیاد دادم. اما کلا از اسفند به این طرف بدون تبلیغ خود به خود دارن میان!
از اسفند فک کنم حدود چهار کا اومده. میان ولی اهل لایک نیستن :))))
.
آره رسما داغون شد. چقدرررر پول تبلیغ داد. پیجش که حسابی اومد بالا نتونست استفاده کنه...
شارمین امیریان
۰۸ ارديبهشت ۰۰ , ۱۳:۵۲
اینه عزیزم

http://havijebanafsh.blogfa.com/

پاسخ :

مرسی جونم :*
بهارنارنج :)
۰۸ ارديبهشت ۰۰ , ۲۲:۵۷
گندممممممم دختر این حرفا چیه چرا اهمیت میدی بهشون بعضیا بیمارن اینو نفهمیدی
یعنی اینستا برا خیلیا خیلیا مکان خالی کردن عقده هاشونه و خشمشون زخم میزنن تا خودشون اروم شن. جهنم بابا همین که هرشب فروخته شد رو میبینم کیف میکنم واست دختر

پاسخ :

من واقعا باید رو خودم خیلی کار کنم. خیلی رو چیزای بی اهمیت حرص میخورم.
حالا خوبه راهشو یاد گرفتم، میام اینجا تعریف میکنم خالی میشم:)))

فدات شم عزیز مهربونم.:**
عاشق بارون... ⠀
۰۸ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۱۵
اتفاقاً من این پست هاتو دوست دارم! :)
اینکه هی مرحله مرحله می ری جلو و هر مرحله با چالش ها و سختی های جدید روبرو می شی و تلاش می کنی و به نتیجه می رسی. حتی خوندنش هم برام جذابه. :)

پاسخ :

خیلی برام جالبه که دوست دارین!
همش میگم من چرا از اول همه چیو براتون ننوشتم که همه شو در جریان باشین!
اما واقعا یه برهه‌ای داغون بودم. حوصله نوشتن نداشتم:))
آوو کادو
۰۹ ارديبهشت ۰۰ , ۰۹:۱۴
آقا اصلا شما فیکی! این وبلاگ هم فیکه! کل جهان فیکه و فقط من واقعی ام!!

(از طرف یک فالوور پررو)

+ :-))

پاسخ :

وااای من تو یه سنی همین فکرو میکردم!:))
فکر میکردم همه چی فقط تو خیالات منه و فقط من وجود دارم:)))
رهگذر
۰۹ ارديبهشت ۰۰ , ۱۱:۵۶
به نظر من با پیجایی که میتونن خدمات مکمل شما رو ارائه بدن تبادل لایک و فالوئر داشته باشین جواب میده ... مثلا پیجای تهیه و فروش میوه خشک، شکلات و هر چیزی که میتونه با استفاده از محصولات شما یه پکیج کامل بشه.

پاسخ :

میدونی کلا نسبت به تبادل یه کم گارد دارم.
چون اولا داری اعتبارتو برای کسی خرج میکنی که حتی اگه بشناسیش هم نمیتونی پیشبینی کنی چه حرکتی ممکنه بزنه بعدا.
در مورد این مساله حتما یه پست میذارم.
و ترجیح میدم هزینه کنم و تبلیغ کنم و وجهه پیجمو نیارم پایین.
مساله دیگه‌ای که هست، اینه که دوست ندارم پیجم بشه مدل پیجای تبلیغاتی. و تمایل فالوورا برای دیدن استوری‌ها بیاد پایین. و دیگه هر کسی رسید بهمون بگه منم تبلیغ کنین.
نیمچه مهندس ...
۰۹ ارديبهشت ۰۰ , ۱۳:۵۳
در جریانی که برای کسی که میخواد کار خودشو شروع کنه تجربیات تو یه کلاس مجانی تجربه است؟دو سر برده،هم تو خالی میشی هم بقیه چیز یاد میگیرن.

پاسخ :

راستش با همین هدف شروع کردم به نوشتن:)
وگرنه خیلی وقت بود نمینوشتم دیگه
Mohsen Farajollahi シ
۱۲ ارديبهشت ۰۰ , ۱۴:۱۰
زیاد به جزئیات کار میرین که یک جورایی خوبه ولی زیادش بده بنظرم. خوب گرون کردین که گرون کردین 😂 حتما لازمه به هر بنی بشری توضیح بدین وضعیت اقتصادی خوب نیستش؟ بعلاوه یکی میاد پیج شما از محصولاتتون خوشش میاد میخره میبره. اینا افراد مهمن که باید حواستون بهشون باشه... نه افرادی که کارشون تفریحشون فقط دیدن و مقایسه هستش.
البته نمیگم کلا جواب اونا رو ندین ولی هر چیزی میگن به دل نگیرین. هر نوع آدمی تو دنیا هستش و همشون هم آدم خوبه نیستن :) آفرین به داداشش که بلده. ولی خب آیا داداشش هم اینقدر تو کارش جدی هست که حتی برای اینستا هم دوره آموزشی بخره؟ من که اینطور فکر نمیکنم!
من قبلنا همون تو پست های اول هم لایک میکردم هم دنبال کرده بودم بعدا متوجه شدم دنبال نمیکنم. نمیدونم کار این نرم افزاره بود که نصب کرده بودم یا چه اتفاقی پیش اومد. در کل کارتون درسته و پست ها هم مفیدن مطمئنا هر کسی که میخواد این راه رو بیاد با سختی هاش هم آشنا میشه با این پستا.

پاسخ :

نه من بهش چیزی درمورد وضعیت اقتصادی نگفتم.
اما گفتم هر کسب و کاری تو شروع کارش قیمتشو میاره پایین.
و خب نمیشه جواب نداد. چون به هر حال خیلیا کامنتا رو هم میخونن. و اتفاقا جوابایی که به این کامنتا میدم از جوابایی که به کامنتای تعریف و تمجید میدم، مهمتر هستن.

در مورد اون خانمه هم، کلا داداشش فکر نکنم تا حالا ظرف ساخته باشه وگرنه این حرفو نمیزد. میخواست به اصطلاح بزنه تو سر مال که ارزونتر بخره:)

ممنونم از کامنتاتون 😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan