در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

536. گاهی میگم کاش آدرس این وبو همه فالوورای اینستام داشتن و حس واقعیمو میفهمیدن! :)))))

نمیدونم چرا مشتریا تصور میکنن گاری پست رو من دارم هل میدم! :))

هر بار یکیشون میاد میگه چرا بسته من هنوز نرسیده؟! یا چند روز دیگه میرسه؟! یا بگید عصر بیارن، من صبح خونه نیستم! :/

.

میدونین یه مساله ای هست که خیلی دلم میخواد بنویسم...

نمیدونم چقدر ممکنه قضاوتم کنید ...

این دوستمو یادتونه؟؟ 

حاضر نشد زمان بذاره و اینستا رو یاد بگیره...

حاضر نشد حتی یه ذره به حرفای من بها بده...

حاضر نشد برای یاد گرفتن عکاسی هزینه کنه، چون معتقد بود اینا همش الکیه و اگه دوربین خوب داشته باشی عکسات خود به خود خوب میشن!!!! :/

و در نهایت کسب و کاری راه انداخت که حاصل آموزشای رایگان بود!

(بهتون قول میدم که هیچ کس تمام فوت و فن حرفه شو رایگان بهتون یاد نمیده!)

خب دستسازه هاش واقعا فاجعه هستن...

براش یه پیج رو فرستادم که با 50 تومن میتونست صفر تا صد اون کارو یاد بگیره... اما اگه فکر میکنید حتی بهش فکر کرده باشه، باید بگم در اشتباهید!

و خب حاصل همه اینا، یه پیجه که اگه ببینی فکر میکنی کاردستی های یه دختر بچه 8 ساله ست...

.

چند شب پیش بهم دایرکت داده بود...

"گندم پیج منو تبلیغ میکنی؟"

نه سلامی، نه احوالپرسی و نه لطفا و میشه خواهش کنمی...!!!!!

دایرکتشو باز نکردم تا به جوابی که میخوام بهش بدم فکر کنم...

صبحش فقط براش نوشتم "اوکی"

شاید بفهمه از طریقه نوشتنش خوشم نیومده...

ولی فک نکنم فهمیده باشه!

.

میدونی... میدونم که میدونی... که چقدر زحمت کشیدم برای این پیج...

و نمیدونی که چقدر هزینه تبلیغات کردم...

و چقدر سخته جمع کردن اعتبار.

و خب صد البته که کمک کردن به کسب و کارای کوچیک یه حرکت اخلاقیه.

اما به شرطی که اون کسب و کار ارزش معرفی شدن داشته باشه.

و مخاطب هدفش با مخاطب هدف پیج من مشترک باشه...

خب من بیام همچین پیجی رو معرفی کنم، توهین به شعور مخاطبم نیست؟!!!

حالا من معرفی کنم اصلا...

همه مشتریای من بدو بدو میرن ازش میخرن؟!!!


کلا یه سری از پیجا تصورشون از مشتریای پیجای دیگه اینطوریه:

"یه عده آدمی که پولشونو گرفتن دستشون و فقط منتظرن یکیو پیدا کنن که یه چیزی بفروشه!

هر کی و هر چی!

بدو بدو میرن میخرن! پس بدوییم بریم بهشون بگیم ما هم هستیم!"


یه جوری لا به لای استوریا گم کردم تبلیغشو...

و سعی کردم یه جوری معرفیش کنم که انگار مشتری ای بوده که برام یه هدیه فرستاده!!

اما به خودم قول دادم دفعه بعد اگه همچین چیزی گفت خیلی رو راست بهش بگم برو اول پیجتو به استانداردای اولیه برسون بعد بیا!

.

.

.

امروز میخواستم فقط همون دو خط اولو پست کنم! ببین چقد نوشتم!

واران ..
۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۳:۳۳
سلام
حالا با این ماه رمضانی حرص نخور :))
بجاش دم افطار ،افطاری بخور :)
موفق و سلامت باشی گندم جانم ❤


+
چند روز پیش تو یکی از پیج های خرید پیجی رو دیدم که نوشته بود :
با توجه به شرایط اقتصادی این روزها و تعطیلی های کرونایی خوشحال میشیم کمک ناچیزی کنیم پس کسب و کار خودتون رو زیر این پست معرفی کنید.
به امید سلامتی و سعادت همه مردم


بنظرم شما هم همچین پستی بذارین و دوستتون خودشون میان زیر اون پست تون تبلیغ میکنن :))


راستی آدرس پیج رو هم دارم اگر خواستی میتونم بفرستم اصلا به دوستتون معرفی کنید و کار خودتو راحت کن :))
بگو اینجا تبلیغ میکنه :))
و دیگه نیاز نیست تو تبلیغ کنی :)

پاسخ :

سلام عزیزم
.
من خودم گاهی پیجای خوب رو معرفی میکنم.
اما در کل دوست ندارم فضای پیجم بره به سمت تبلیغ و تبادل و این حرفا...
به نظرم پیجای تبلیغاتی بهتره برای این منظور استفاده بشن.
به هر حال کسی که میترسه برای تبلیغات هزینه کنه نمیتونه انتظار پیشرفت داشته باشه، این قانونه:)
.
پیجای اینطوری زیادن...
میگم، فکر کرده آدمایی که از من خرید میکنن پولشون اضافه ست!
وگرنه از این حرکتای اینطوری زیاد میزنه:)
سیده فرفره!
۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۳:۳۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** *** ****** ****** ** ** *** ** ******* ******
(اگه مشکلی داره که نوشتم محصول رو، ستاره‌دار کنین😁😁😁)

پاسخ :

آره همونا:)))
حالا که فهمیدی، لطفا بهم بگو نظرت چی بود؟ وقتی دیدی همچین پیجی رو معرفی کردم چی فکر کردی؟🌹
نرگس بیانستان
۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۷:۰۸
من بودم تبلیغ شو نمیکردم
چرا کاری میکنی که دوست نداری؟ خودت ب خودت احترام بذار به عقاید و خواسته ها و باور های خودت. ناراحت میشه؟ خب بشه. دوستانه ولی قاطعانه بهش بگو ماجرا رو . وسلام.
نمیشه؟

پاسخ :

آخه میدونی نرگس،
من تو این شهر فقط با همین یه نفر دوستم.
فقط با همین یه خونواده رفت و آمد داریم.
نمیشه اینطوری...
برم از اینجا، روش بهتری برای ارتباطاتم در نظر میگیرم:)) 
سیده فرفره!
۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۷:۲۴
خب چون من رفتم نگاه کردم ببینم که چیه و اینها، تقریبا میشه گفت متوجه شدم که حالا تو رودروایسی یا همچین چیزی معرفی کردی. چون حقیقتش خیلی آماتور به نظر میومد. ولی نه اینکه بگم چرا شما معرفیش کردینا! به نظرم اومد مثلا خیلی تازه کار رو شروع کرده و هنوز خیلیییی راه داره تا فروش.

پاسخ :

باز خدا رو شکر که همچین برداشتی داشتی ^_^
نرگس بیانستان
۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۷:۳۶
خب اگه فقط همین یه خانواده هستن، حق داری عزیزم
ان شاء‌الله همه چی براتون ب بهترین شکل پیش بره

پاسخ :

ممنونم فدات شم
تا خدا چی بخواد برامون:)
شارمین امیریان
۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۹:۱۵
سلام.
خب ادرس اینجا رو بذار تو پیجت 😏
پیج خنده‌های صورتی رو خوندی؟ 🙄

پاسخ :

سلام:*
آخه خونواده... فامیل... همون دوستم و کلی آشنای دیگه رو چه کنم؟:)))
.
آره خوندم یه عالمه‌شو. جالب بود. اما جای کامنت نداشت اصلا 🤔🤔
دلم میخواست حرف بزنم باهاش:)))
و چه عجیب که پیج خاصی هم نداشت و همینجوری هر جا میرسید جنساشو میفروخت:)) 
شارمین امیریان
۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۹:۳۵
اهان راست می‌گی حواسم نبود اونا نمی‌دونن وبلاگ داری. ولی دوستت می‌خوند که خوب بود 🤭
پیج داره. ولی به طور خاص واسه فروش نیست. یادمه آخرین باری که رفتم پیجش اموزش بافت مو گذاشته بود :) کلی قدرت کلام و روابطش عالیه به نظرم.
تو پیجش دایرکت بده. انگار ایمیلم گذاشته بود.

پاسخ :

خیلی جالبه روش فروشش! و اینکه اصرار داره که پیج مخصوص فروش نداشته باشه!:)))
بهارنارنج :)
۱۲ ارديبهشت ۰۰ , ۰۴:۵۱
منم بودم تبلیغ نمیکردم میکفتم
من راه یادت دادم خودت نخواستی

پاسخ :

یه وقتایی آدم تو معذوریت میمونه.
حالا اید بار روشو زمین ننداختم. دفعه‌های بعد میتونم راحت‌تر نه بگم:)
Mohsen Farajollahi シ
۱۲ ارديبهشت ۰۰ , ۱۳:۵۱
بستگی داره روی چه حسابی تبلیغ کنی. اگر از روی دوستیه که واقعا دمش گرم :| بدون هیچ احوال پرسی و چیزی اومد و گفت بیا تبلیغ کن.
اگرم رو حساب همکاری و معرفی باشه هم که خوب همونطور که گفتین ممکنه به کار شما هم لطمه بزنه. بخاطر همین من خودم اونقدرام مایل نبودم تبلیغش کنم.
کلا اینستا جای عجیبیه... همه از آدم انتظار دارن 😂

پاسخ :

کلا تو ایران همه همش از هم انتظار دارن:)) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan