در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

537. حواشی

1. پسره دایرکت داده:
این رنگ لاک به پوستت نمیاد! لاک قرمز بزن:/

2. پسره کامنت داده:
حیف این چوب! این اگه دست من بود باهاش طوفان به پا میکردم!
اولش کاملا پوکرفیس شدم، ولی گفتم شاید واقعا از این خفن‌کاراست که طوفان میکنن...
پیجشو که باز کردم دیدم یه سری جاکلیدی خیلی خیلی ساده معرق ساخته!
یکی دو تا از مشتریا ازم طرفداری کردن. پسره باز شروع کرد قمپوز در کردن!
مساله این بود که تا حالا کار ظرف انجام نداده بود که بتونه درک کنه که کار ما خوبه یا بد. پس اول بهش گفتم برو پستای اول پیجمو ببین. پستای اول نمونه‌های معرق منن. خب الان میتونست تقریبا خودشو مقایسه کنه.
بعد بهش گفتم ببین، اونجا جوابتو ندادم که کوچیک نشی جلو بقیه. ولی کار قشنگی نیست که بری به یه هنرمند بگی متریال رو حیف کردی!
اول پیاممو لایک کرد، بعد پیجمو بلاک کرد!:/
خود درگیر بود کلا:))) 

3. خانمه خیلی اصرار داشت که ظرف رو قبل اینکه پستش گذاشته بشه بخره، گفتم اصلا امکان نداره! همه باس فرصت برابر داشته باشن! برو راس هشت بیا...
بعد هر روز پست رو کامل آماده میکردم بعد سر ساعت هشت منتشر میکردم، اون روز تا هشتگا رو زدم کوبیدم رو اون تیک انتشار! چهار دقیقه مونده بود به هشت:/
نشستم خدا خدا کردم تا قبل هشت کسی دایرکت نده!
یه دقیقه مونده به هشت یکی دایرکت داد!:(
خانمه راس هشت دایرکت داد:(( اصن عذاب وجدان گرفتم:((

+ من هر روز با هدف پست کوتاه میام:))))  چرا اینجوری میشه:))))  تازه هر روزم دارم مینویسم!:))) 
هوپ ...
۱۲ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۰۶
اون ترول اولیه :-)))))))))

دومی هم حقش بود ضایع شه! مخصوصا که رفتم پیجشو دیدم و خندم گرفت :-))) اعتماد به نفسشو دوست داشتم.
و اما سومی. چطوری زودتر دیده بود عکس ظرف رو؟ دلم سوخت براش. :-(

پاسخ :

ولی حالا خدایی... من این لاکای جدیدمو خیلی دوست دارم!
آبی کاربنی و بنفش تیره و سبز یشمی و...:)))
خیلی جذابن ^_^

خیلی به خودم فشار آوردم جواب کامنتشو ندم:))) 
دوست ندارم مسخره‌ش کنم، ولی انصافا آدم خودش میدونه سطح کارش چقدره!

سومی ساعت گذاشته بود رو هشت... اون خانمه چند دقیقه قبل هشت تو اینستا بوده...
اصن یه وضعی شده من همش شرمنده فالوورام میشم:(
هر چی هم تلاش میکنیم تولیدو ببریم بالا، نمیشه...
آبان ...
۱۲ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۴۴
خب اخرش به خانومه فروختی ؟
دیگه فکر کنم باید یه وقت های وی ای پی مشتری مداری کنی :)
رفتم کارهای پسر طوفانی دیدم .
اعتماد به نفس اش خوب بود

پاسخ :

میدونی، قبلا این حرکتو میزدم. بعد دیدم مشتریایی که این ثارو براشون میکنم به این نتیجه رسیدن که من کلا اول محصولو میفروشم و بعد پستشو میذارم... و میدونی وجهه دروغگو بودن بهم میداد.
دلم میخواد تولید بره بالا که اگه هم چیزی رو قبل پست گذاشتن فروختم، دیگه پستش رو نذارم...
.
البته این خانمه تا حالا ظرفای خیلی خفنی رو خریده، خیلی هم دست خالی نرفته از پیجم ^_^

اگه عکس پروفایلش نبود، فکر میکردم یه پسر ده دوازده ساله ست:)
نرگس بیانستان
۱۲ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۵۶
شماره یک 😐😂

البته منم اظهار نظر میکنم گاها، ولی نه کسی ک نمیشناسم، یهو بی مقدمه :)))))


شماره۲
احتمالا احساس شرم زیادی بهش دست داده نتونسته طاقت بیاره

شماره ۳
طفلک :))
از این برنامه هایی ک پست رو راس یه ساعت خاص پست میکنه استفاده نمیکنی؟

پاسخ :

1. حالا اگه دختر بود باز یه چیزی 🤦🏻‍♀️😅

2. شاید...

3. والا من اون اوایل خیلی برنامه‌های جانبی و ربات و اینا انداختم  رو پیج و بعدم که فالو آنفالوهای زیاد و خلاصه خیلی بلاک میشدم اوایل... حالا دیگه خیلی احتیاط میکنم برا پیجم.
البته اگه پیج کریتور باشه میشه با فیس‌بوک این حرکتو زد...
ولی کلا من قبلا خوشحال و خندان بین هشت تا هشت و نیم هر وقت میشد پستو میفرستادم...  جدیدا خیلی مجبورم آن‌تایم باشم:/ 
شارمین امیریان
۱۲ ارديبهشت ۰۰ , ۱۳:۰۱
سلام.
خیلی هم خوبه که این‌جوری می‌شه. 😁 خوبه که هر روز و زیاد بنویسی. من که استقبال می‌کنم 😊
و خب معمولا پشت صحنه‌های پیج فروش خیلی جالبن. مث همین‌ها که نوشتی. پس بنویس لطفا :)

پاسخ :

سلام عزیز دلم.
روزت مبارک:*
اگه میدونستم براتون جالبه از همون اوایل همه رو مینوشتم ^_^
Mohsen Farajollahi シ
۱۲ ارديبهشت ۰۰ , ۱۳:۴۶
از کی پسرا متخصص لاک و ناخن شدن؟ 😐😂 یعنی خوب میشه اظهار نظر کرد ولی کی از شما نظر خواست دقیقا؟ 😂 اینجا پیج چوبه یا ناخن؟ 😂
این نشون میده در حدی موفق شدین که بعضیا بهتون حسودی میکنن و میخوان خودنمایی کنن. یادتون باشه اگر شما فرد خاصی نبودین هیچوقت این کارا رو نمیکردن بخاطر همین دیگه عادت کنین به این چیزا. خیلیا قراره از کار هاتون بد و بیراه بگن و حتی در مورد قیمت ها غر بزنن که من با این قیمت دو برابر بهترش رو میسازم و فلان...
واقعا خوشحالم کسب و کارتون حسابی تو رونقه که دیگه کم کم مجبور میشین پیش فروش بفروشین. هیچ ایده ای برای اون ندارم حقیقتش 😂 موفق باشین!

پاسخ :

ممنونم:)
پیش‌فروش رو که فکر نکنم برم سمتش... خاطرات خوبی ازش ندارم:)
هوپ ...
۱۲ ارديبهشت ۰۰ , ۱۵:۱۹
وای چقدر خوب. ماشاالله.
ینی بدون اینکه ظرف رو ببینن منتظرن تا هشت بشه و بخرنش؟ عالیه گندمی

پاسخ :

یه کارایی میکنن که بامزه ست...  ولی میترسم پستشو بنویسم چشم بخوره این پیج بدبختم:))))
.
ولی کلا رازش همین حسیه که ایجاد شده... که اگه زود دایرکت ندی از دستت میره!
این باعث میشه اصلا فکر نکنن. از اون طرف هم من بهشون زمان کمی میدم و میگم چند نفر منتظرن اگه پرداخت نکنی میفروشم به بعدی! این باعث میشه کلا هیجانی خرید کنن 🙈🙈🙈
از اون طرف هم چون هم کیفیت محصولی که به دستشون میرسه خوبه و هم یه کارت تخفیف مدت‌دار روی خریدشون قرار میگیره، دوباره اشتیاق خرید پیدا میکنن:)
حالا این ترفندا رو هم باید سر فرصت توضیح بدم ^_^
بهارنارنج :)
۱۳ ارديبهشت ۰۰ , ۰۴:۵۲
😅😅میگفنی بروو جوجهههههه😁


اخ اخ منم همزمان استرس گرفتم

پاسخ :

:))))

خیلی تنش بالایی داشت اون روزا :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan