در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

538. دیگه همه فوت و فن هامو براتون رو میکنم! :))

پسره دایرکت زد که ظرف امشبتونو میخوام.

منم مث همیشه گفتم اصلا امکان نداره تا قبل اینکه پست بذارم ظرف رو بفروشم.

راس هشت دایرکت داد میخام!

اونقدر عجله ای تایپ کرده بود که حتی "و" میخوام رو هم فاکتور گرفته بود! :))

بعد اینکه پول داد و آدرس داد و خیالش راحت شد، گفت حالا برم ببینم چی خریدم! :))))

.

.

چی شد که اینطوری شد؟

جونم براتون بگه که میدونید که من یه دوره اینستا خریدم که شیش ماه کوچینگ داشت.

کوچم همیشه بهم میگفت باید کاری کنی فالوورات احساس کنن باید زودتر ازت خرید کنن وگرنه یه چیزی رو از دست میدن...

مثلا تخفیف لحظه ای بذار و...

خب نمیشد! من هر حرکتی میزدم نمیگرفت.

مثلا میگفتم اگه تا امشب سفارشتو ثبت کنی ارسال رایگان. یا بیست درصد تخفیف...

اون شب که هیچی... شونصد تا شب بعدشم نمیخریدن!

یه مشکلی که ما داشتیم این بود که نگا میکردیم ببینیم بقیه چی رو بهتر میفروشن.

یا اصلا کدوم محصول خودمون تو فروشگاه ها داره بهتر فروخته میشه... همونو میساختیم.

اما مساله اینه که مشتریای هر فروشگاهی با فروشگاه دیگه فرق داره.


اما اینکه چه اتفاقی افتاد...

اولا متوجه شدیم فالوورامون یه نوع خاصی از ظرفامونو زودتر میخرن.

شروع کردیم یه تعداد از اون ظرف رو برای یه نمایشگاه قبل عید تو شیراز، آماده کردیم.

که خب نمایشگاه به خاطر کرونا کنسل شد، اما من روزی یه پستم رو میذاشتم طبق روال پیج.

یه تبلیغ هم دادم اواخر بهمن که خوب بود نتیجه ش.

خلاصه فالوورای جدید بودن یا فالوورای قبلی خودم، نمیدونم. اما فروش شروع شد.

و خب اون زمان من این قانونو نداشتم که محصولی که هنوز عکسشو نذاشتم، نفروشم. هر کی میگفت چی موجود داری؟ هر چی بود و نبود براش میفرستادم.

بعد هر کدوم فروخته میشد پستشو زودتر میذاشتم. میگفتم اگه عکسشو بفرستن و بعد پست بذارم ضایع ست! :)))

این شد که کم کم اینطور به نظر رسید که ظرفا دارن تند تند فروخته میشن...

از اون طرف قبلا به هر مشتری یه روز وقت میدادم تا پرداخت کنه. بعد که یه مشتری دقیقا سه روز معطلم کرد و هر بار گفت عه یادم رفت، فرصت پرداخت رو اول به یه ساعت، بعد نیم ساعت و تو بعضی مواقع به یه ربع کاهش دادم!

این توی ناخودآگاه مشتریا اینطوری نشون داد که تعداد زیادی منتظرن که همین محصول رو بخرن و اگه اینا سریع پرداخت نکنن از دستشون میره.

از طرفی، تو هر بسته یه کارت تخفیف مدت دار قرار دادم که مشتریا رو برای خریدای بعدی ترغیب کنه.

از اونجایی که از کیفیت محصول راضی بودن و کارت تخفیف هم داشتن، یه تعدادیشون تمایل پیدا کردن که باز خرید کنن.

از جمله کارای دیگه ای که جدیدا دارم انجام میدم اینه که از هر محصول یه کوچولوشو نشون میدم و ریمایندر میذارم که فالوورا رو سر ذوق بیارم.

و دایرکتایی که نشون دهنده خرید سریع فالووراست رو منتشر میکنم.

و کلا دارم سعی میکنم جریان رو کنترل کنم :)

.

+ یه کاری هم که قبلا که فروشم کم بود میکردم و جواب میداد، این بود که میگفتم خرید بیشتر از 500 تومن ارسال رایگان داره.

طرف میومد یه چیز دویستی بخره. به خاطر اینکه 20 تومن پول پست نده 300 دیگه هم خرید میکرد.

حالا با توجه به هزینه پستتون و قیمت محصولتون میتونه این عدد فرق کنه.

من این ایده رو از یه پیج جوراب برداشتم! عدد اونا 200 تومن بود.

شارمین امیریان
۱۳ ارديبهشت ۰۰ , ۱۱:۵۷
خیلی کارت درسته 🌱👏👏👏

پاسخ :

فدا مدا :**
هوپ ...
۱۳ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۰۴
شاید باورت نشه گندم ولی حتی منم وسوسه شدم توی این مسابقه ساعت هشت شرکت کنم :-))))))) ولی نیازی ندارم به ظرفها. بخرم واس جهیزیه :-))))
روشتون واقعا کارآمد بوده.

پاسخ :

عزیزم ^___^
چه قابلی داره :**
اتفاقا چندتا مشتری هم داشتم تا حالا که واسه جهیزیه خریدن، اما حتی نامزد هم نداشتن :)))
Mohsen Farajollahi シ
۱۳ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۱۳
اجرا کردن اینا در حرف سادس ولی واقعا سخته 😂 شما هم خیلی زحمت کشیدین که به اینجا برسین. و واقعا هم پیجتون خیلی فرق کرده... هم عکس هاش حرفه ای تر شدن، هم بازاریابی بهتر شده و هم اینکه اصلا از عکسا معلومه کیفیت و حداقل ظاهر محصولات چقدر بهتر شده.
ممنون از اینکه این چیزا رو به اشتراک میزارین :)

پاسخ :

قربان شما :)
بله سخت بود... اما خب هیچی بی تلاش به دست نمیاد. :)
بانوچـه ⠀
۱۳ ارديبهشت ۰۰ , ۱۴:۴۴
چقدر خوشحالم که روز به روز موفقیتت رو میبینم که بیشتر شده

پاسخ :

ممنونم عزیز دلم :**
عین صاد
۱۳ ارديبهشت ۰۰ , ۱۷:۴۰
چه حرفه ای :)))

پاسخ :

:))))
مرضیه :)
۱۴ ارديبهشت ۰۰ , ۰۱:۵۳
ایول داری گندم خانوم:))) موفق باشی و رو به رشد

پاسخ :

ممنونم عزیز مهربون :*
بهارنارنج :)
۱۴ ارديبهشت ۰۰ , ۱۵:۳۹
ظرفا جدیدیت خیلی جذابن واقعا و هی وسوسه میشم ولی به خودم میگم نه دختر تو جا نداری

پاسخ :

عزیزم ^_^:***
چه قابلی داره قشنگ جان 🥰🤗🤗
مریم
۲۶ ارديبهشت ۰۰ , ۱۳:۰۸
سلام وقت بخیر
من یک تیکه چوب از تنه درخت دارم یک نفر برام با شاپون رنگش کرده خیلی تیره شده میشه لطفا راهنمایی کنید چطوری کمرنگش کنم اصلا میشه این کار را کرد

ممنون میشم راهنماییم کنید.

پاسخ :

سلام عزیزم
از اونجایی که شاپان یه ماده شیمیاییه، ما ازش استفاده نمیکنیم.
اما تا جایی که میدونم تا یه عمق کوچیکی نفوذ میکنه. احتمالا اگه سمباده بکشید میتونید قسمت شاپان زده رو بردارید.
البته سمباده برقی لازمه.
کمرنگ نمیشه، کلا پاک میشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan