در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

541. یه روزم کوتاه بنویسم... چی میشه مگه؟!

1. ماه رمضون حسابی خواب حمیدرضا رو مختل کرده... خیلی خیلی کم میخوابه.

روزای تعطیل صبحا رو یه کم بیشتر میخوابه که مثلا جبران شه.

ولی من همون ساعت هفت بیدار میشدم.

چند روز پیش که به خاطر شهادت امام علی تعطیل بود و حمیدرضا میخواست بخوابه، با خودم گفتم خب من که صبح کاری ندارم. دیشب هم دیر خوابیدم. پس منم یه کم دیگه میخوابم.

و اینجوری بود که الان چند روزه من نمیتونم زودتر از هشت و نیم بیدار شم!  :/


2. انرژیم برا پیج افتاده... و اون شور قبلی رو نداره پیجم... که خب کاملا نشات گرفته از خوابیدنای صبحمه... خودم میدونم.


3. دیروز امتحان ریاضی داشتم!!

آبجی کوچیکه تو واتساپ بهم زنگ زد. با هفت هشت تا بچه مچه دیگه، نشستم پای امتحان ریاضی! :/

سوالاشون سخت بود انصافا...

اما میدونی... بارها به این فکر کردم که برم کتاب مبتکران ریاضی دبیرستانو دوباره بخرم و بشینم سوال ریاضی حل کنم!!

ریاضی دانشگاهو دوست نداشتم... شاید چون استاداشو دوست نداشتم...

اما حل کردن سوالای بچه مدرسهای ها رو دوست دارم! :)))



نیمچه مهندس ...
۲۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۲۱
منم چند وقته انرژیم افتاده.شاید کمی بیشتر از دو هفته.خودم تقریبا میدونم دلیلش چیه.حس مزخرفی داره تا لنگ ظهر خوابیدن.اگه خواب و غذات سر جاشه میتونه از برنامه بی تغییر باشه که انرژیت افتاده.زیاد کار میکنی.

پاسخ :

قبلا مجبور بودم زیاد کار کنم. الان نه... ولی گفتم حالا که کارم کمتر شده یه کم استراحت کنم... که به سرعت تبدیل به تنبلی شد://
نیــ روانا
۲۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۷:۵۶
1. واقعا چرا اینجوریه ی عمر جون میکنی به ی چیز خوب خودتو عادت میدی ی روز کم کاری میکنی کل عادته میپره :))
2. آبجی کوچیکه کلاس چندمه اگر نهمه که بگم از این به بعد پسرجان هم هماهنگ شه باهاشون :دی

پاسخ :

1.نمیدونم:( خیلی ساختار مسخره ای داریم:)))
2. هشتمه فکر کنم 🤔
پسر جان تو از این مدل امتحانای مشورتی نمیده مگه؟:))
ربولی حسن کور
۲۲ ارديبهشت ۰۰ , ۱۵:۲۱
سلام
فقط با یک بار دیر بیدار شدن؟
پس زیاد به اونها که اعتیادو ترک میکنن و بعد لغزش میکنن ایراد نگیرم!

پاسخ :

سلام جناب دکتر
بله! فقط یه بار :((
کلا آدم به چیزای بد زودتر عادت میکنه انگار :/
نیــ روانا
۲۲ ارديبهشت ۰۰ , ۲۲:۰۴
پسرجان من شور مثبت بودن رو درآورده
کلی خندیده به اینایی که از امتحان حضوری میترسند
اوایل از من در حد معنی کلمه می پرسید و در واقع رفع ابهام میکرد که منم ی خط در میون جواب میدادم و حرص میخورد که لامصب اینو تو امتحان حضوری از خود معلم بپرسیم میگه بهمون و اصلا معنی کلمه تو جواب سوال تعیین کننده نیس
بعد دید من زیاد دل به دلش نمیدم از خیرم گذشت :دی

پاسخ :

آخه تو خودت استادی، باید به اصول خودت پایبند باشی.
ولی من تو اصولم تقلب کردن مشکلی نداره ^__*
ـ.
هر چند اون خدذ بیامرز اعتقاد داشت تقلب و نمره الکی آینده کشورو نابود میکنه، ولی خب این مال اون زمانی بود که مردم وقتی از هر مقطعی فارغ‌التحصیل میشدن به اندازه اون مقطع سواد و توانایی داشتن.:)
آقاگل ‌‌
۲۴ ارديبهشت ۰۰ , ۱۸:۴۴
یادم افتاد ترم پیش برا دختر عمه امتحان ریاضی دادم. شدم 16.5!
:)))

پاسخ :

من هنوز نمیدونم چند شدم:))) 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan