در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

545. به قول بهارنارنج... قصه جدید!

از وقتی اون خانمه گفت : تو کسایی رو که برات لایک میزنن لایک نمیکنی و منو متهم کرد به تنگ نظری، سعی کردم اگه کسیو فالو نمیکنم، حداقل گاهی براشون لایک بزنم.

یه پیج زیورآلات چوبی بود. دیروز ری اکشن نشون داد به یکی از استوریام. منم رفتم کلی براش لایک زدم.

شب اومد رو پستم کامنت زد: کهور کشا، کارتون حرف نداره!

شک کردم منظورش واقعا چیه. با ضمه براش نوشتم: کهور کُش؟!! (ایموجی ناراحت)

نوشت آره دیگه! همش دارید کهور میکشید! چوب عوض کنید! (ایموجی چشمک)!!!!

(خب ما منتظر دستورش بودیم واقعا!!!)

از کامنتش اسکرین گرفتم و استوری کردم. یه جاهایی واقعا سکوت اشتباهه...

نوشتم ما اصلا نمیتونیم از چوب تر استفاده کنیم. و حتی چوبایی که ما استفاده کردیم داشتن میرفتن که زغال بشن!

نوشتم مطمئنا ایشون خودشم میدونه که هیچ هنرمندی نمیتونه از چوب تر استفاده کنه...

اولش اومد رو این استوریم ایموجی چشم قلبی فرستاد.

حالا امروز صبح اومده همون استوری رو ریپلای کرده که:

"من خودم میدونستم چوب باید خشک باشه! شوخی کردم! این استوریتون ضد تبلیغ علیه پیج منه!! ناراحت شدم! خوب بود تعریفمو میدیدین!!"

:|

سوال اینجاست که:

آیا این کامنت ضد تبلیغ علیه پیج من نبود؟ اونم تو پیج خودم و تو روی فالوورام؟؟؟ چون خیلیا تصورشون اینه کسایی که کار چوب میکنن میرن درختا رو قطع میکنن. و نمیدونن که نمیشه از چوب درخت تازه استفاده کرد...

بعد اینکه آیا من خوشحال شدم از دیدن کامنتش؟؟؟ که ایشون از استوری من ناراحت شده؟ بعدم دیشب که چشاش قلبی بود که! :/

و اینکه آیا تعریفی که از پس یه تهمت و کنایه و توهین میاد، آیا دیدنیه؟!!!

و اینکه تاثیر منفی کامنت ایشون تو پیج من و جلو چشم مشتریای خودم بیشتره، یا تاثیر استوری من تو پیج خودم، در حالی که هیچ کدوم از مشتریای اون نمیبینن استوری منو؟؟؟


رستیریکتش کرده بودم. دایرکتشو سین نکردم. استوری رو هم پاک نکردم... حتی گذاشتمش تو هایلایت سوالات متداول.

اگه از اون آدما بود که بدون فکر دهنشونو باز میکنن... یاد بگیره فکر کنه دفعه بعد!

و اگه از اون آدما بود که میره زیر پست مردم دری وری میگه و از ضربه زدن به دیگران لذت میبره، بذار تنبیه بشه...


+ اینم باعث شد دیگه الکی برای کسی لایک نزنم :)))


سیده فرفره!
۳۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۹:۵۲
جالبه دقیقا همون مواردی که برای من گاهی عجیبه و تو پیجتون میبینم، اینجا مینویسین. اتفاقااااا معتقدم اون کامنت برای پیج شما کاملا ضد تبلیغ بود چون نحوه نوشتن و ایموجی ها این رو کاملا نشون میداد. :/

پاسخ :

شاید بهتر بود همونجا کامنتشو ریپلای میکردم و جواب کامل میدادم. اما اونقدر ناراحتم کرد که دوست نداشتم خودشو مخاطب حرفم قرار بدم...
yalda shirazi
۳۱ ارديبهشت ۰۰ , ۲۲:۰۴
خدایا، الامان از این آدما!

پاسخ :

حاشیه‌های پیجم داره زیاد میشه:)) 
نرگس بیانستان
۳۱ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۲۵
اتفاقا گندومی، تا استوری تو دیدم گفتم وای چقد گندم حرص خورده تا اینو استوری بذاره :))))


پاسخ :

واقعا خیلی ناراحت شده بودم از کامنتش  :))
آبان ...
۰۱ خرداد ۰۰ , ۰۰:۱۷
من رفتم پیج اش دیدم دیگا ۲۰۰ فالور که بحث جنبه منفی نداره ...
ولی اتفاقا خوب بود توضیح دادی و استوری کردی

پاسخ :

فکر کنم با اینجور کامنتا قصد دارن توجه بقیه رو جلب کنن... 
مثل اون پسره که طوفان میکرد...
میان یه چیزی میگن، بدون اینکه در نظر بگیرن چه تاثیری رو مخاطب اون پیج دارن...
نیــ روانا
۰۱ خرداد ۰۰ , ۰۰:۳۰
بسیار هم کار خوبی کردی
در واقع تو و همکارات دارید به کهور جون دوباره میدید ولی این شخص چشم بصیرت نداره
+ به قول بهارنارنجش کجا بود؟؟

پاسخ :

دقیقا... و اینکه خودش هم کار چوب انجام میداد ولی این حرفو زده بود ناراحتم کرد.

تا کامنتشو استوری کردم، بهار نارنج ریپلای زد «قصه جدید»:)))
من اون موقع هنوز قصد نداشتم بیام بنویسمش:)))
بهارنارنج :)
۰۱ خرداد ۰۰ , ۲۳:۰۷
😂😂😂
دمت گرم.. یاد میگیره اول حواسش به حرفی که میزنه باشع

پاسخ :

اوهوم. و یاد میگیره دیگرانم میتونن مثل خودش باشن! :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan