در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

546.

بابام آدم خیلی خیلی محافظه کاریه. کلا ریسک تو کارش نیست. فقط وقتی قدم برمیداره که بدونه زمین زیر پاش محکمه.

وقتی کارمونو شروع کردیم چیزی درمورد جزییاتش به هیچکس نگفتیم.

نه از تلاشا، نه هزینه ها و نه هیچی...

وقتی فرستادنمون بوشهر، بابام گفت ابزاراتونو نیارید! نمیصرفه برا هفت هشت ماه!

حالا ابزارامون اون زمان زیادم نبود. اما کلا نظرشون این بود که تا بخواید تو بوشهر جا بیوفتید، این هشت ماه گذشته!

ما ابزارامونو بردیم...

دو ماه طول کشید تا کارگاه بگیریم.

دو ماه هم تو قرنطینه پارسال، تو شیراز گیر افتادیم!

اما با این حال درست ترین کاری بود که کردیم!!!

بابا کلا اهل خرید اینترنتی نبود. و نیست هنوز :)
نمیتونست باور کنه کسی تو اینستا از ما خرید میکنه...
و خب قطعا محصولات ما تو محدوده سلیقه ش نبود... نمیتونست بپذیره که کسی بابت محصولاتمون پول بده! :))
اون اوایل با حیرت میگفت "میخرن واقعا؟!"
خب اون اوایل مجبور بودیم بیشتر به گالری ها بفروشیم. با قیمت خیلی پایین. که البته همون قیمت پایین هم برای بابا عجیب بود...
همه اینا رو گفتم که بگم بابای من تا حالا هیچ پیج فروشگاهی رو فالو نکرده...
این روزا وقتی زنگ میزنه کلی حیرت زده ست از نحوه پیج داری من و فکر میکنه من چقدر آدم خفنی هستم و پیج ما چقدر خفن و بی رقیبه!!!! :))))
اما بازم ما راه خودمونو میریم و میدونیم کجای کاریم.
میخوام بهت بگم آدما از دریچه ذهن خودشون شما رو قضاوت میکنن.
نه با دیواراشون محصور شو، نه با بالهای کاغذیشون پرواز کن.
راه درست خودتو پیدا کن.


.

یه چیزی ته وجودم احساس ناامنی میکنه

نگرانم و افسرده... اما نمیدونم چرا....

.


نیــ روانا
۰۲ خرداد ۰۰ , ۱۰:۴۳
بابات حق دارن
همیشه تو وضعیتی زندگی کردن که یک روز بعدشم قابل پیش بینی نبوده
ولی واقعیت اینه که باید ریسک کرد حتی تو همین اوضاع
به همون علت که آدما بیشتر حسرت کارهایی رو میخورندکه انجام ندادن و این صحبتا
نتیجه گیری آخرتم بیگ لایک 🌹

پاسخ :

میدونی، کلا آدما وقتی میبینن یکی یه کاریو شروع کرده، با شرایط خودشون میسنجن و همیشه به این نتیجه میرسن که داره اشتباه میکنه.
مثلا دوستم پیج شمع زد. خب من با شرایط پیج خودم نگا کردم. دیدم کاراش بی کیفیته و عکساش خوب نیست و اصول اینستا رو رعایت نمیکنه. نتیجه گرفتم هیشکی ازش نمیخره.
بعد دیدم اتفاقات فروشش بدک هم نیست 😅
.
^_^:*
شارمین امیریان
۰۲ خرداد ۰۰ , ۱۱:۲۹
سلام.
چه حرف قشنگ و شیکی نوشتی 😍


احساس ناامنی؟ 😢 به خاطر این نیست که قراره جابه جا بشید؟

پاسخ :

سلام عزیزم
^_^

نمیدونم... شاید.شایدم به خاطر تنهاییای این مدته.
هیـ ‌‌‌ـچ
۰۲ خرداد ۰۰ , ۱۱:۴۹
استیو جابز میگه «تغییر دنیا از تغییر ذهنیت چند نفر شروع می‌شه» مثل تغییر ذهنیت بابای شما و امثال ایشون :)

پاسخ :

آخه ذهنیت بابام عوض نشده متاسفانه. هنوز در برابر تلاشای داداشم همون گارد رو داره.
واسه ما هم چون دیده به نتیجه رسیدیم، این تفکر جدیدو پیدا کرده.:) 
آقاگل ‌‌
۰۲ خرداد ۰۰ , ۱۳:۳۴
این روایتی که کردی، برای خیلی از ماها آشناست.
بابای من تا همین الان هم گاهی اوقات برام آگهی استخدام می‌فرسته. یا اصرار پشت اصرار که آزمون آموزش و پرورش امسال رو ثبت نام کن.

پاسخ :

هوووم دقیقا هنوز افکار مردم همینه... کارمندی دوست دارن.

اوضاعت چطوره؟ کار و بار روبه‌راهه؟

آقاگل ‌‌
۰۳ خرداد ۰۰ , ۱۱:۵۷
بدی نیست اوضاع. می‌گذره کم و بیش. :)

پاسخ :

انشالا همه چی بهتر بشه به زودی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan