در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

549. تازه اسم همه چوبا رو هم اشتباه نوشته بود!!

یادتونه گفته بودم یه خانمی میخواست ازم خرید کنه، بعد گفت داداشمم میتونه بسازه ولی وقت نداره، اما گفته محصولات شما گرونه؟؟
یادتونه؟
یه پیجی دیشب بهمون کامنت داد که کار با کهور خیلی سخته.
حمیدرضا رفت پیجشونو باز کرد، یکی از ظرفا رو گفت احساس میکنم من اینو ساختم!
به ظرفه نگاه کردم، گفتم این مطمئنا کار ماست. چون هیشکی مث من اینطوری رزین کاری نمیکنه! این ظرفه هم یادمه حراجش کرده بودم.
بعد بیشتر به پیجه نگاه کردیم دیدیم چندتا ظرف دیگه هم از کارای ما توشه!
میدونی،
مهم نیست تو حراج از ما چندتا ظرف خریده و تو پیجش داره میفروشه...
اما اینکه میگفت داداشم گفته قیمتای شما زیاده اما دیدم ظرفی که از ما خریده بود 160 رو گذاشته بود 320 بهم برخورد.
و وقتی دیدم رفته زیر عکس ظرفی که ما ساختیم، با همون پیجی که ظرفو از ما خریده، کامنت گذاشته "کارت حرررف نداره" واقعا ناراحت شدم. :(
چقدر ساده محصول ما رو به اسم محصول خودش فروخت و کلی هم کلاس گذاشت که کار خودشه...
واقعا مایلم استوریش کنم ...
حمیدرضا میگه بی خیال!

°○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس
۱۲ خرداد ۰۰ , ۱۷:۵۵
عجب آدمایی پیدا می‌شن :///

پاسخ :

دقیقا
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
۱۲ خرداد ۰۰ , ۱۸:۱۱
حتمماا استوریش کنین! مدرک بزارید نشون بدیدش یاد بگیرن دیگه از این کارا نکنن-.-

پاسخ :

ترغیب شدم که استوری کنم... اما نمیدونم که چی بنویسم دو استوریم...
و اینکه من قبلا ظرفا رو تو استوری میفروختم و فروخته که میشد استوری رو پاک میکردم. الان فقط عکس یکی از ظرفا تو پیج موجوده. 

نیــ روانا
۱۲ خرداد ۰۰ , ۱۸:۲۴
عجب عجب عجب
من بودم استوری می کردم
ولی واقعا جالبه
نکته آموزنده ش اینه که تو داری نصف قیمت میفروشی و باید قیمت گذاریت رو اصلاح کنی
اینجوری امکان این مدل سو استفاده ها هم کمتر میشه

پاسخ :

اینکه من محصولاتمو خیلی ارزون میفروشم که جای خود داره... اما اینکه طرف چقدر بی وجدان بوده که کار ما رو به اسم خودش زده بحثش جداست...
نرگس بیانستان
۱۲ خرداد ۰۰ , ۱۹:۰۶
من جای شما بودم مدرک شو نگه میداشتم بعدا یا همین الان بدون نام استفاده میکردم استوری میکردم. یه جورایی کلاس کار شماست استوری کنی و خب اسم شو نذاری هم دیگه ک برا اونم بد نشه
البته الان خیلی گیجم از چیزی ک میگم مطمئن نیستم ولی بهش فکر کن

پاسخ :

نمیدونم چیکار کنم.خیلی دو دلم... از یه طرف زورم اومده از کارش، از یه طرف میدونم اگه هر حرکتی بزنم جنگ اعصاب میشه بعدش...
yalda shirazi
۱۲ خرداد ۰۰ , ۲۲:۰۴
من دیگه واقعا حرفی ندارم...

پاسخ :

منم...
آبان ...
۱۳ خرداد ۰۰ , ۰۰:۱۸
من بودم استوری می کردم
می نوشتم واسطه و دلال 😁

پاسخ :

به نظرت این کارو بکنم وجهه پیجم خراب نمیشه؟
خیلی دو دلم آبان
نرگس بیانستان
۱۳ خرداد ۰۰ , ۱۰:۱۶
یکم صبر کن. بذار آتیش ات بخوابه اروم شی. بعد درست تر فکر میکنی.
به نظرم با چند تا ادم این کاره هم صحبت کن یا از استاد های قبلی ات مشورت بگیر
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
۱۳ خرداد ۰۰ , ۱۰:۴۳
نگران نباشین..شما دارین کار درستو میکنین:) یا میتونین با خودش حرف بزنین.
هوپ ...
۱۳ خرداد ۰۰ , ۱۲:۱۸
دودل بودن نداره، استوریش کن و هر دو تا آی دیش رو تگ کن و بعد بلاکش کن که نتونه با ای دی جدید چکتون کنه.
رهگذر
۱۳ خرداد ۰۰ , ۱۵:۵۵
به نظرم حالت درددل طور بنویسی و احساسات فالوئرا رو جریحه دار کنی استوری کن.
یعد طرف رو با رنگ سیاه تو پس زمینه سیاه تگ کن تو استوری که خودش هم ببینه.
مریم بانو
۱۳ خرداد ۰۰ , ۲۱:۰۳
قبلنا که جاکلیدی خوشگلارو میساختی
مهرت همچین به دلم نشست:)))

الانم که بااین ظرفای دلبرت ..:)

بنظرم البته این نظر منه ادم باید

از کسب وکاری که کلی بابتش زحمت کشیده و وقت گذاشته حمایت و دفاع کنه

من بودم استوریش میکردم :)

آبان ...
۱۴ خرداد ۰۰ , ۱۷:۳۵
نه چرا خراب بشه ..به نظرم دفعه اول اسم پیج سانسور کن وبنویس از تولید کننده حمایت کنید نه از دلال و واسطه !
نگار
۱۵ خرداد ۰۰ , ۰۱:۰۳
ای بابا
عجبا...
باز چه پررو پررو، کامنت گذشته.
x
۱۵ خرداد ۰۰ , ۰۶:۲۷
به نظرم این کار رو نکن گندم جان استوریش نکن یا اگر هم میخوای استوری کنی با انرژی منفی و خشم این کار رو نکن چون صرفا فضای پیج خودت مسموم میشه
مثلا دو سه تا ظرفی که مال شماست دورش خط بکش بعد اگر هم میخوای تگ شون کنی خیلی ریز باشه و با رنگی که شبیه به بک گراند هست جوری که کسی نتونه از صفحه ی شما وارد صفحه شون بشه ... فقط یه جمله بنویس « لطف همکارمون به ما و یه استیکر لبخند شبیه به 😊 بذار در ادامه اش.....
اینجوری هم منظورت رو به طرف رسوندی و سبک شدی هم وویجت رو تلخ نکردی

خیلی ها از این که یه نفر از کارشون تقلید کنه یا کار دیگری رو به اسم خودش تموم کنه بددشون میاد اما می‌خوام بگم تو باید خیلی سر باشی که طرف آرزویش باشه کاری شبیه به شما انجام بده یا اینطور جار بزنه که کار شما کار خودشه

و این که کار شما به شکل واضحی با کار خودش فرق داره :))
امنم اعتقادماینه قیمت رو کمی بالاتر ببر تا به اعتدال ببرسه و نشه حکایت همون. کارگاه شیراز که می گفت گرونتر نمیخرن !
بعد هم ! فکر می کنی این کار رو بکنی چی میشه ؟! جنسی که به کسی فروختی اختیار داره هر کاری باهاش بکنه بخواد اایتیش بزنه ببخواد بده به کسی به عنوان هدیه بیا حتی به کسی بفروشه
ف
آقاگل ‌‌
۱۷ خرداد ۰۰ , ۱۶:۱۸
عجب. عجب.
ملت هم کار و بار برا خودشون دست می‌گیرن. به چه شکل‌هایی : |
کلنگ همساده
۱۷ خرداد ۰۰ , ۲۱:۲۶
ناراحت شدم. اما باید بگم به ورطه ی شناخت دلال ها خوش آمدید. من وقتی خیلی کودک بودم و می دیدم که دست رنج مادربزرگم که یک باغ میوه و مقداری زراعت در زمین را به نصف نصف قیمت می برند و کاری از دست کسی بر نمآید از هر چه دلال بود متنفر شدم.
غ ز ل بانو
۳۱ خرداد ۰۰ , ۱۴:۲۸
ماشالله چقدر هنرمندید شماها
چقدر قشنگه این ظرفا

کلا مردم بی وجدان شدن واقعا

پاسخ :

ممنون عزیزم. لطف دارید:)

درسته:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan