در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

554.

به لحاظ روحی الان نیاز دارم یه قسمت جدید هری پاتر بیاد!

+ قبلیا رو خیلی دیدم!

+ اون جدیده چرا نمیاد؟:(


هو مورو
۰۶ تیر ۰۰ , ۱۲:۱۴
هرچی جدیدتر بیاد، لوس تر میشه.
هیچی اون فصل اولِ اصیلِ سریال نمیشه :)

پاسخ :

آخه اونو خیلی دیدم دیگه... دلم یه دونه جدید میخواد 🙄
آبان ...
۰۶ تیر ۰۰ , ۱۲:۱۹
بچه بودم یه مسافت خیلی طولانی را تا کتابخانه اصلی شهر می رفتم که کتابش بگیریم بخونم .
الان هیچ چیز خاصی ازش ادم نیست
تخیلی خوبه واسه نوجوانی ..واسه جوانی

پاسخ :

وای آبان، من هنووووز عاشق فیلمای تینیجری هستم:)))
فیلمای بزرگسالم دوست دارماااا... اما با فیلمای نوجوونی بیشتر ارتباط میگیرم:) باورم نشده که سی رو رد کردم! انگار هنوز تو پونزده سالگیم.... 
مترسک هیچستانی
۰۶ تیر ۰۰ , ۱۲:۲۶
من از نظر روحی نیاز دارم اس‌ام‌اس واریز ۱۰۰ هزار میلیارد برام بیاد :|

پاسخ :

100 هزار میلیارد؟:)))
این رقما رو اس نمیکنن... یواشکی جابه‌جا میکنن:)))) 
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
۰۶ تیر ۰۰ , ۱۲:۲۸
منم همینطورTT
تئاترشو ببینین:" با همون بازیگرا نیس ولی از هیچی بهترهTT

پاسخ :

تئاترش حال نمیده آخه:(
فیلمش که آماده ست انگار... چرا پخش نمیشه؟:(
نیــ روانا
۰۶ تیر ۰۰ , ۱۸:۵۴
هری پاتر فعلا در دسترس نیست
ولی ما دیروز ساقدوش (سخنران عروسی) و پریروز نایت اسکول و روز قبلترشم پدرانه رو دیدیم که تو سه تاش کوین هارت بازی کرده و خوب بودند
رو قبل تر از اونم کروئلا رو دیدیم که عععععععی
بقیه روزها رو هم بگم؟ 😂

پاسخ :

کلا چند تا فیلم خوب بهم معرفی کن لطفا:)**
که انرژی مثبت باشه:)))
پدرانه... د فادر؟ همون که آلزایمر داره؟

نیــ روانا
۰۷ تیر ۰۰ , ۱۹:۰۷
نه فادرهود
شخصیت اصلی این سه تا فیلم کوین هارت هست که کلا من فیلماشو دوست دارم بیشتر کمدی بازی میکنه
من هر سه تای اینایی که نوشتم پیشنهاد میکنم
سریال هم this is us رو من دارم می بینم‌ و البته خیلی دارم کند پیش میرم ولی خوبه اونم

پاسخ :

من زیاد بازیگرا رو نمیشناسم.
مرسی عزیزم🥰
غ ز ل بانو
۰۸ تیر ۰۰ , ۱۵:۲۹
من عاشق کتابهاشم
فیلمشو خیلی دوست ندارم

پاسخ :

کتاباش عاااالی بودن.
ولی نمیدونم چرا فکر میکردم وقتی بزرگ بشم دیگه نمیخونمشون!:(
همه رو دادم رفت:((((
بهارنارنج :)
۰۸ تیر ۰۰ , ۱۵:۳۲
Friendsببین
یا
Money heist😁😁

من هیچوقت هری پاتر ندیدم. ببینم؟
سینمایی هم چندروز پیش Cruela رو دیدم

پاسخ :

سریال که نمیرسم ببینم... فقط سریالای فارسی،اونم برای اینکه صداش تو خونه بپیچه:))

اگه مث من عاشق فیلمای تینیجری هستی ببین هری پاترو...
خوب بود این فیلمه که میگی؟
بهارنارنج :)
۰۹ تیر ۰۰ , ۱۰:۵۶
اره خوب بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan