در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

556. فیلترینگ

1. دوباره بحث فیلترینگ اینستا داغ شده گویا... نشستم عکس ادیت کردم برای سایت که بتونم سایتمو تو پیج معرفی کنم برای روز مبادا... دفترچه‌ای که رمز ورود به سایتو توش نوشته بودم جمع کردم! و نمیدونم توی کدوم کارتنه:/


2. این روزا بازار خرابه... البته بچه‌ها قبلا گفته بودن تابستونا بازار خوب نیست... اما یهو این همه افت؟ حالا بازار هیچی... اینستا هم خیلی افت کرده. انگار میخواد راحت‌تر دل بکنیم ازش...


3. یادمه یه تیکه از مناظره رییسی  و دیدم که میگفت نمیخواد چیزی رو فیلتر کنه...  امیدوارم یادش بمونه این حرفشو.


4. یه آقایی دایرکت داد که «من پست شما رو استوری کردم و 171 لایک خورد»

خب من اول یه کم از منتی که گذاشته بود یه جوریم شد. بعد رفتم پستمو نگاه کردم،دیدم اندازه هر شب لایک خورده! گفتم حتما قبل استوری لایکا رو نگاه کرده، هر چی اضافه شده رو زده به حساب خودش. تشکر کردم ازش.

نوشت «ما بچه‌های فلان‌جا اینطوری‌ایم دیگه! یهو غافلگیر میکنیم! به قول داداشم، ما کیش نکرده مات میکنیم!»

بعدم یه عکس فرستاده بود از استوریش...

از استوری من شات گرفته بود و گذاشته بود تو پیجش... نه منشنی، نه اسم پیجی، نه هیچی!:/

دوباره تشکر کردم.... ولی این منت حق من نبود:)))

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan