در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

558.

یادتونه چند ماه پیش گفتم دوست چند ساله‌م سر یه سوتفاهم دوستیمونو به هم زد؟
بعدم همه چی رو انداخت گردن من و گفت تو منو از زندگیت بیرون کردی! گفتم من این کارو نکردم و نمیکنم. گفت تو با حرفات باعث شدی من از زندگیت برم، پس تو داری بیرونم میکنی!
تو اینستا و واتساپ همه آیدی‌ها و شماره‌هامو بلاک کرد...
چند مدت پیش یه پیام تو واتساپ داد... که فقط میخوام از هم دلخور نباشیم و نمیخوام حرف دیگه‌ای بزنیم... پیامشو باز نکردم، که یه کم به جوابی که میخوام بهش بدم فکر کنم. وقتی تصمیم گرفتم چی بگم، واتساپ رو باز کردم و براش نوشتم که ازش دلخور نیستم و گذشته گذشته و از این حرفا... اما پیامم تیک دومشو نخورد... و دیدم که عکس پروفایلشو هم نمیبینم! دوباره بلاکم کرده بود!!
خب به نظر من خیلی توهین آمیزه... تو وقتی میخوای اوج نفرتتو به کسی نشون بدی بلاکش میکنی دیگه!
بعدم اینکه یکی حرفاشو بزنه و بلاک کنه که جواب نگیره، بعد دوباره آنبلاک کنه یه چیزی بگه، دوباره بلاک کنه که جوابتو نشنوه، اسمش چیه دقیقا؟!
جوابمو پاک کردم. اصلا دلم نمیخواست وقتی آنبلاک میکنه ببینه که گفتم دلخور نیستم.
حالا دوباره پیام داده... که دلم تنگ شده برات.
بهش گفتم دل منم براش تنگ شده... ولی دروغ گفتم. دلم براش تنگ نشده.
هیچ وقت تو لحظه‌های تلخ و شیرین زندگیم حضور نداشت که با رفتنش جایی خالی بشه. همیشه حرف از زندگی اون بود، مشکلاتش، شوهرش، خونواده شوهرش، شغلش... نوبت حرفای من که میشد اون همیشه غایب بود.
روزی که داشت فاتحه دوستیمونو میخوند، گفت« من تنها دوست صمیمیت بودم!»
اونقدر براش وقت و انرژی گذاشته بودم که فکر میکرد دوست صمیمیمه، اونم تنها دوستم! 

واقعا دوست ندارم این ارتباط دوباره شروع بشه...

عاشق بارون... ⠀
۲۰ تیر ۰۰ , ۱۳:۵۰
خب چرا گفتی دلت براش تنگ شده؟؟

پاسخ :

حس کردم حالا که پا پیش گذاشته، اگه چیز دیگه‌ای بگم نامردیه 🙄🙄
غ ز ل بانو
۲۰ تیر ۰۰ , ۱۳:۵۰
گندم جان اون اوج نفرت نیست که باعث بلاک کردن آدما با چنین شرایطی میشه
این عزت نفس پایینِ
اینجور آدمها معمولا یک مقدار حسادت درونشون نسبت به فرد مقابلی که اینطور باهاش رفتار می کنند دارند

و از نظر من تو هم به دلیل مهر طلب بودنت جوابش رو دادی
وگرنه امثال این آدم رو باید با همه خوبیها و بدیهای گذشته از زندگی حذف کرد

توی کتاب جیم ران میخوندم که مراقب آدمهای زندگیتون باشید
برای کسی که ارزش 3 دقیقه وقت گذاشتن داره 3 ساعت وقت نذار
برای کسی که ارزش 3 ساعت وقت گذاشتن داره 3 روز وقت نذار
و تو برای این آدمی که توی رابطه فقط به خودش فکر می کرده بیش از اندازه بها دادی

مراقب خودت باش و روابط بیمار و آدم های سمی زندگیت رو حذف کن

پاسخ :

ممنونم از حرفات 🥰🥰
راست میگی واقعا...
هو مورو
۲۱ تیر ۰۰ , ۱۱:۲۰
هم به تجربه خودم و هم اطرافم میگم برای هیچ رابطه‌ای نباید انقدی یکطرفه وقت گذاشت و بیش از اندازه از احساس و زمان و.. خرج کرد. هرکسی رو دیدم اینکارو کرده ضربه خورده. حتی صمیمی‌ترین دوست هم باید یه فاصله‌ و محدوده‌ای از همه نظر با آدم داشته باشه. خود همین رابطه رو موندگارتر می‌کنه :)

پاسخ :

کاملا درسته... اما آدم وقتی تو رابطه‌ست گاهی دو دو تا چهارتا نمیکنه...
نیــ روانا
۲۱ تیر ۰۰ , ۱۴:۴۵
گندم من جدیدا با یکی از همکلاسیای دوره دکترام خیلی اوکی شدم
خوب ما همش سه ترم همکلاسی بودیم و همه هم شاغل و متاهل
خیلی وقت برای شناختن همدیگه نداشتیم
در این حد میدونستم که دختر خیلی خوبیه و اهل برنامه ریزی و ...
بعد آزمون جامع هم از ایران رفت و من آخرین بار سال ۹۵ و موقع دفاعش دیدمش
ولی از حدود یک هفته پیش شروع کردیم هر شب حرف زدن و درد دل
و یک شب در میون نوبت یکیمونه که از خودش و دغدغه هاش و حتی گذشته ش بگه
این حس که هر دو طرف فرصت دارن حرف بزنند و همدلی دریافت کنند خیلی شیرینه
و به نظرم میتونه برسه به یک دوستی خیلی واقعی تر
من تو همین چند روز حرفایی رو بهش گفتم که به هیچکس هیچکس نگفته بودم و خیالم راحته نه قراره جایی درز کنه نه قراره بابتش توسری بخورم و منتی سرم گذاشته بشه یا از نقاط ضعفم سو استفاده بشه
فقط امیدوارم لایق این دوستی باشم
برات ی دوستی از این جنس آرزو می کنم ❤️

پاسخ :

چه قرار خوبیییییی
واقعا خیلی خوبه یکیو پیدا کنی که بفهمه حرفاتو...
ایشالا این دوستی برات همیشگی باشه 🥰🌹
عاشق بارون... ⠀
۲۱ تیر ۰۰ , ۲۰:۲۳
عزیزم وقتی حرفشو زده رفته و بلاکت کرده باز، حتی فرصت نداده تو هم جواب بدی؛ چطوری نامردیه؟
می دونی یه وقتا به نظرم الکی زور می زنیم یه رابطه ای که از دست رفته و تموم شده رو به زور زنده نگه داریم! در حالی که فایده ای نداره. تازه بدتر خودت هم اذیت می شی از ادامه دادنش. اگه می بینی این دوستی ادامه دادنِ دوباره اش اذیتت می کنه، وقت و انرژیت رو برای آدمی که برات ارزش قائل نمی شه هدر نمی شه با ترس اینکه نامردی می شه! به قول خودت اون خودش گذاشته رفته همه چی رو انداخته گردن تو!

پاسخ :

نمیدونم... خودمو گذاشتم جاش... دیدم اگه من پا پیش میذاشتم برا آشتی و طرف مقابل بد برخورد میکرد خیلی حس بدی بود...
اما خب، دیگه دل به دلش ندادم. وقتی پرسید کی میای شیراز، نگفتم به زودی... گفتم معلوم نیست! و جویای احوالش نشدم. اونم دیگه مکالمه رو ادامه نداد... به نظرم متوجه شد که رغبتی ندارم... 🙄🙄
شارمین امیریان
۲۲ تیر ۰۰ , ۱۵:۱۳
سلام.
عجب... اگه قراره دلخور نباشید بلاک کردنش چیه دیگه 😕 کلا به نظر من بلاک کردن در هر شرایطی کار خیلی زشتیه؛ دور از جونت مث اینه که به طرف بگی خفه شو! (البته در مورد یه سری دانشجوها فرق می‌کنه 😂)

منم همین چند روز پیش در جواب "دلم برات تنگ شده"ی یه نفری که ترجیح می‌دم نبینمش، گفتم منم همین طور 😓 پشیمونم نیستم!

پاسخ :

سلام عزیزم
خوبه خودت دانشجوها رو گفتی، وگرنه من آدمی نبودم که به روت نیارم!😉😂

اوهوم... گاهی مجبوری چیزی بگی که بهش ایمان نداری... 
اما من کلا تو پنهان کردن احساساتم ناتوانم!:)))  به زودی میفهمه که دیگه دوسش ندارم
شارمین امیریان
۲۲ تیر ۰۰ , ۲۱:۴۵
چون شک نداشتم که آبروداری نمی‌کنی خودم گفتم 🤭

پاسخ :

والا عالم و آدمو بلاک کردی تو! میشد مگه آبروداری کنم؟😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan