در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

559. راز عدم موفقیت!

از اونجایی که مهمترین هدف من برای دوباره وبلاگ نوشتن، به اشتراک گذاشتن تجربه های کسب و کارم بود، تصمیم گرفتم امروز بیام درمورد یه موضوعی باهاتون حرف بزنم.

قبلا گفته بودم که با چندتا از همکارام یه گروه تو واتساپ زدیم و از تجربه هامون و اتفاقات کاریمون با هم حرف میزنیم. خب اون دوتا از نظر فالوور و فروش از من خیلی جلوترن. اونی که همزمان با من شروع کرده الان نزدیک 40 کا فالوور داره و اونی که یه سال بعد من استارت زده بیست و خورده ای کا... اما دلیل این رشد کند من چی بوده؟


1. اونا از روز اول محصولشونو انتخاب کرده بودن. یه زمینه رو دست گرفتن و رفتنو جلو.

اما ما میخواستیم هزار تا کار هم زمان انجام بدیم. با معرق شروع کردیم. بعد استپ کردیم گفتیم باس کارگاه بگیریم. که قدیمیترا یادشونه چه پروسه ای رو گذروندیم و حدود دو ماه معطل بودیم... بعد رفتیم سراغ کمدای ام دی اف. که خب خیلی خیلی اشتباه بود! حدود دو ماه هم روی ساخت سه تا دونه کمد وقت گذاشتیم. بعد جاکلیدی ساختیم!!! و کلا تا بیایم به تولید یه محصول مشخص برسیم حدود یه سال و نیم زمان صرف شد!!!!!


2. اونا راه های غلط جذب فالوور رو نرفتن اصلا.

اما من کلا چیزی درمورد اینستا نمیدونستم و حتی کلمه فالوور فیک به گوشم نخورده بود! پس وقتی اپ جذب فالوور رو دیدم با خوشحالی نصب کردم و 4 هزار تا فالوور فیک واسه خودم گرفتم! که خب اینگیجمنتمو به شدت آورد پایین و مانع رشدم شد. وقتی این مفاهیم رو فهمیدم دلم نیومد پیجمو رها کنم و از صفر شروع کنم!!! گفتم خب من الان هزار تا فالوور واقعی که دارم! اگه دوباره صفر بشم جمع کردن این هزار تا سخته! خب اشتباه میکردم... اما تصمیمی که اون زمان گرفتم این بود که بشینم فالوورای فیکمو حذف کنم. حدود سه هزار تاشونو حذف کردم و پیجم رسما به مرحله ترکیدن رسید. من حتی اینو هم نمیدونستم که اگه تعداد زیادی از فالووراتو حذف کنی ممکنه پیجت بپره. پیج نپرید اما به شدت آمارم اومد پایین.


این دو تا دلیل بزرگترین دلایلی بودن که رشد منو کند کردن. پس اگه خواستین پیج بزنین، این دو تا اشتباهو نکنین :)

هو مورو
۲۱ تیر ۰۰ , ۱۱:۲۱
خیلی ممنون از انتقال تجربه‌تون.
یه سوال دیگه؛ این چندکا مخاطبی رو که دارید طی چه فرایندی به دست آوردید؟ تبلیغات خاصی داشتید؟ خودتون پیج‌ها رو فالو می‌کردید یا چی؟!

پاسخ :

خواهش میکنم عزیزم

ببین من یه تایمی خیلی تبلیغ دادم، اما بازم رشدم خیلی کند بود. تا اینکه تو یه بازه کوتاه، هم عکسامو تغییر دادم و هم یه تبلیغ خوب دادم. این اتفاق تو بهمن افتاد، یعنی اوج فروش همه. همه اینا دست به دست هم داد و یه پیشرفت یهویی پیش اومد.
استارتش از 5 کا بود و تهش 12 کا. بعدش یهو افت کردم. چون از اردیبهشت به بعد فروش کم شد و منم به خاطر شرایطم دست و دل نداشتم.
در واقع باید دوباره رو پیجم کار کنم:)
توضیحات کاملتر رو تو پستای قبلی میتونی ببینی، تب کسب و کار حاوی اون پستاست:)
هو مورو
۲۱ تیر ۰۰ , ۱۳:۲۹
خیلی تشکر.
ان‌شاءالله تو کسب و کار و زندگیت موفق باشی :)

پاسخ :

خواهش میکنم دوست خوبم
ایشالا شما هم خیلی خیلی موفق باشین 🥰🌹
نگار
۲۲ تیر ۰۰ , ۰۴:۴۰
واقعا، صفحه شما خیلی متفاوته😍

پاسخ :

🙃
مترسک هیچستانی
۲۲ تیر ۰۰ , ۰۹:۵۷
شبیه قواعد کار تو محیطای عادیه دیگه، فقط فرمش فرق داره وگرنه شما همین اشتباهات رو تو مغازه‌ای که کرایه کردی هم مرتکب بشی هم همین اتفاق میفته فقط حیف که کسی معمولاً این چیزا رو آموزش نمیده... باز دم تو گرم که میای میگی اینا رو... :)

پاسخ :

حالا امیدوارم این چیزایی که من میگم به درد کسی بخوره:)
آقاگل ‌‌
۲۳ تیر ۰۰ , ۰۳:۰۷
آدما از اشتباهاته که درس می‌گیرن. :)
.
نکته بعدی هم اینکه میدان مسابقه که نیست. عقب و جلوتر نداریم. تو تجربه‌هایی در این مسیر داشتی که به کارت خواهد اومد و به کارت اومده اصلاً. مهم اینه که الان وسط میدانی.

پاسخ :

درسته.  هر چی درس مهمتر باشه، تاوان سنگینتری باس بدی:)

صرفا برای استفاده دوستان گفتم:)
که از اشتباهات من درس بگیرن و تکرارش نکنن:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan