در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

562.

به شدت نیازمند اینم که یکی پیدا بشه بگه این طرح صیانت کوفتی دروغه.

وسط این همه درد، این چه خبر گندی بود آخه؟

به جای اشتغال‌زایی،اشتغال‌زدایی میکنن تو این خراب شده.

حق هم دارن اینقدر وقیح باشن... چون هر غلطی دلشون خواست کردن و ما دم نزدیم...

چقدر برام سخت شده که باور کنم اون دنیایی هم هست!

که اگه هست، که اگه حرفاشون راسته، چرا تو وجود هیچکدومشون ترس نیست؟؟؟


دست ها
۱۰ مرداد ۰۰ , ۱۲:۵۲
منم دلم نمیخواد باور کنم که می‌تونن کاری کنن
مترسک هیچستانی
۱۰ مرداد ۰۰ , ۱۲:۵۶
این‌جا رو ببین:
https://digiato.com/article/2021/07/31/%d8%b7%d8%b1%d8%ad-%d8%b5%db%8c%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d9%85%d8%ac%d9%84%d8%b3-%d8%a8%d9%87-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%af%d9%87/

پاسخ :

میدونم که پر از ایراده.
این چند روز فقط دارم تحلیل گوش میدم و حرص میخورم.
اما متر... جمهوری اسلامی بارها ثابت کرده ذره‌ای به فکر مردم نیست و حاضره هر جنایتی بکنه که بتونه زمان بیشتری حکومت کنه... اینه که خیلی ناامیدم میکنه:(
بهارنارنج :)
۱۲ مرداد ۰۰ , ۰۰:۰۸
بنظرم نمیتونن ازین کارا بکنن یعنی اینترنت نباشه مملکت و خودشون فلج میشن
حسم اینه یه جریان دیگه ای هست این طرح مزخرف برا سرگرم کردن مردمه

پاسخ :

احساس میکنم دارن به مرگ میگیرن که به تب راضی بشیم...
که بعدا بگن اوکی گوگل رو میذاریم براتون ولی اینستا حذف...
نمیدونم والا. اونقدرررر این روزا نگرانی دارم که این شده قوز بالا قوز
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan