در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

566. پس در نتیجه، کارو باس داد به کار دون:(

رنگ دیوارا پوسته پوسته شده بود. یه کاردک گرفتم دستم و افتادم به جون دیوارا... تا هر چی میشد رنگای جدا شده رو تراشیدم. بعدشم تا دو روز دستم تیر میکشید و هر چی ویکس زدم دردش آروم نشد...

رنگ آشپزخونه یه هفته طول کشید. چند برابر هم رنگ مصرف شد... یعنی پول رنگ، شد اندازه پول رنگو دستمزد نقاش اگه نقاش میاوردیم!! دیگه گفتیم واسه سالن نقاش بیاریم. و الا تا دو سه هفته درگیریم حداقل...

حالا نقاش اومده میگه اینجاهایی که دیوارو تراشیدین خرابکاری کردین! باس گچکار بیاد!:(  از اونطرف هم گفته یه روزه کل سالنو میزنه! یعنی اگه از روز اول نقاش آورده بودیم الان یه هفته بود تو خونه ساکن شده بودیم:(((((( پولشم همینقدر میشد!:(


خب حداقلش اینه که چیزای زیادی یاد گرفتیم... مهمترینش این که وقت خیلی با ارزشه... خیلی با ارزشتر از اینکه اینجوری تلف بشه...

بهارنارنج :)
۱۱ شهریور ۰۰ , ۱۶:۴۵
خیره عزیزم

پاسخ :

انشالله:)
مترسک هیچستانی
۱۱ شهریور ۰۰ , ۲۰:۱۴
ما یه سری همین جوری از یه اتاق همه چی شروع شد و یهو به خودمون اومدیم دیدیم تمام راهروها و حتی سقف پارکینگ رو هم داریم رنگ می‌زنیم :))

پاسخ :

آخه رنگ جدید خیلی حس و حال خوبی میده به خونه. خونه نو میشه اصلا:)
ولی اینم بگمااااا همه کاری هم بلدی و دوری! عکاسی، نقاشی ساختمون و... شانس آوردی دم دست نیستی:)))
شارمین امیریان
۱۱ شهریور ۰۰ , ۲۰:۴۷
سلام.
ای بابا! چرا این‌جوری میشه پس؟! 😶

پاسخ :

سلام عزیزم
سر کلاس صبر نشستم:)
پارسالو یادته؟ قضیه ماشینمون؟... قبل اون ماجرا من یه آدم دیگه بودم... بعد این روزا هم یه آدم دیگه‌تر میشم:))
واران ..
۱۳ شهریور ۰۰ , ۰۵:۴۱
سلام
مبارکه به هر حال :)


+
نتیجه گیری بعدی :
برای همین هم از قدیم گفتن کار رو باید به کی سپرد ؟!؛)
آفرین
به کاردان :)

یا میگن :
دومی رو شما بگین باز ضرب المثلی هستش :)




پاسخ :

سلام
ممنون:)

اولی رو که خودم گفته بودم! عنوان پستم بود:)))

کار هر بز نیست خرمن کوفتن!:)) البته من از این ضرب‌المثله خوشم نمیاد! چون اگه یه کاریو نتونی انجام بدی انگار اون بزه‌ای، و اگه بتونی، گاو نر:|:))) خلاصه که از هر طرف نگاش کنی فحشه:)))))) 
مترسک هیچستانی
۱۳ شهریور ۰۰ , ۱۸:۰۲
البته من نقاشی بلد نیستم، ولی نقاشی رو دوست دارم :))
واران ..
۱۳ شهریور ۰۰ , ۱۸:۳۱
عه عنوان رو من چرا ندیدم 😂😂😂
دقت خونم پایینه قشنگ این چند وقت 😂😁
این شارمین جان میدونه من جدیدا یه سوتی با عنوان پست خودش چند وقت پیش داشتم 😁😀



+

نه بز نه حیوانات خاصی توش نبود مال ضرب المثل دوم 😅
شاید باور نکنی اون ضرب المثل دومی رو من خودمم یادم رفته 😅😅 ولی اصلا حیوان اینا توش نبود :دی

اصلا این سوتی رو که دیدم کلا هر داده ای تو ذهنم بود پرید 😂😀😅


تا سوتی بعدی خدا یار و نگهدارتون :))
صخره نورد
۱۸ شهریور ۰۰ , ۱۶:۳۶
سلام
احوال شما؟
چالش رنگ خونه دارید! خداقوت
فقط در صورتی میتونید خودتون رنگ کنید که همه دیوارها صافن، فقط یکم کثیف شدن. در غیر اینصورت نشدنیه!

پاسخ :

سلاااااام رفیق جان قدیمی:**
نقاش آوردیم دیگه... ولی درا و چارچوبا و کابینتا رو خودمون رنگ کردیم.
کلا کووووو تا این خونه، خونه بشه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan