در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

چالش «با ساده‌ترین وسایل و در ساده‌ترین شرایط ولی حال خوب کن»

وقتی یه بلاگر فراموش شده رو به یه چالش دعوت میکنید، اسمشم اول همه مینویسید، نمیگین ذوق مرگ بشه؟:)))

مرسی مرسی شارمین ^__^:*


خب اول متن اینو بگم که همونطور که در جریانید زندگی ما در حال حاضر شرایط ساده نداره! :)))


و اما حال خوب‌کنای ساده...

.

آقا من عاشق هندونه‌ام! در حدی که حاضرم همون موقع که خریدیمش و گرمه چندتا قاچ بخورم! واقعا سخته برام صبر کنم خنک بشه 😅😅😅 و تواناییشو هم دارم که نصف هندونه رو تنهایی بخورم 🙈  حتی اون زمانا که دانشجو بودم و تختمم بالا بود و دستشویی هم خیلی با اتاقمون فاصله داشت بازم حاضر نبودم شب هندونه نخورده بخوابم 😂

.

بعد اینکه بنده عاشق شیرکاکائو هستم. بعد مثلا میخوام زود تمومش نکنم، بطریشو میذارم تو یخچال هی سی ثانیه یه بار یه قلپ میخورم! هیچی دیگه یه بطری بزرگ یه ساعته تموم میشه 🙄 بعدم حرص میخورم که چاق شدم:(

.

دیگه اینکه اینجانب عاشق آب‌پرتقال و آب‌آلبالو هستم 🙈🙈😂 اینام خیلی منو ذوق‌زده میکنن.

.

کیک هم خیلی دوست دارم 🙄🙄

.

بعد اینکه هر کدوم اینا رو حمیدرضا بخره بیاره خونه اونقد ذوق میکنم اونقد خوشحال میشم انگار جایزه چند میلیاردی بردم!🙈🙈

تو این دو سال هم که زندگی یه کم سخت گرفت بهمون، هر بار حالم خوش نبود حمیدرضا با اینا میخواست حالمو بهتر کنه... و نتیجه‌ش شد چند کیلو اضافه وزن 😭😅

یعنی اگه من عاشق کرفس هم بشم چاق میکنه!:/

.

چقدم پستم بی نمک شد! 😶😶

.

دعوت میکنم از:

بهارنارنج. هوپ (کجاست این دختر؟). مترسک. نیروانا. نرگس. یلدا. نیمچه مهندس. آقاگل. و سایر خوانندگان ♥



حاج‌خانوم ⠀
۲۱ مهر ۰۰ , ۱۱:۱۰
سلام
وای اون قسمت که اگر من عاشق کرفس هم بشم، چاق می‌کنه رو می‌فهمم عمیقاً
یعنی اگه دلم بخواد روزی ده تا لیوان اب هم بخورم، چاق می‌شم...🙁

شیرکاکائو😍 اب پرتقال😋 کیک یعنی کیک، شیرینی، شکلات، کاکائو، هر چیز شیرین...🙄 از دست رفتم.
یعنی ۵ تاش رو باهم بگیرم بیارم خونه که تو ۵ روز بخورم، فقط دوساعت نهایتاً می‌مونه!

جدیدا تصمیم گرفتم کمتر شیرینی بخورم و برسم به شیرینی‌جات طبیعی، بلکه مفیدتر باشه... سمنو، یک روزم هم نمی‌مونه!

می‌شه این دعوت شامل منم بشه و با اینکه تازه اومدم اینجا، خودمو جزو خواننده‌هاتون بدونم؟😊
راهکار کاهش وزن و دور شدن از شیرینی‌جات رو اگه پیدا کردین، ممنون می‌شم منو هم تو جریان بذارین.
با احترام خیلی زیاد!😅

پاسخ :

سلام عزیزم.

دقییییقا همه شیرینی‌جات. بعد تازه لواشک هم چاق کننده ست 🙄 و یا مثلا شکلات تلخ! آدم انتظار داره اگه لاغر نمیکنه حداقل بی‌تاثیر باشه! ولی اونم چاق کننده س ☹️☹️

حتما عزیزم. خیلیم خوشحال میشم🥰
به نظرم بهترین راه، نخریدنه! من فعلا دارم نخریدنو امتحان میکنم 😅
یاس ارغوانی🌱
۲۱ مهر ۰۰ , ۱۳:۲۲
سلام سلام خیلی ممنون که شرکت کردید :*)
قطعا اگر هندونه میداشتیم ازش به عنوان بهترین حاال خوب کن استفاده میکردم :)
امیدوارم حال دلتون خوب بشه گندوم بانو☺️

پاسخ :

سلام سلام ^_^
ممنونم ♥
هندونه واقعا عشقه:)
مرسی عزیزم، همچنین🌹
تسنیم ‌‌
۲۱ مهر ۰۰ , ۲۲:۵۳
میشه بپرسم عکسای چالش کجان؟ :))

پاسخ :

من نمیدونستم باید عکس بذاریم که 🤭🤭🤭
الانم هیچ کدوم از این حال خوب کنا رو ندارم که عکس بگیرم:))))
هوپ ...
۲۳ مهر ۰۰ , ۱۱:۰۵
ببین کی به کی میگه کجاست این دختر؟
حالا من باز جای دیگه فعالم، تو که اونجام نیستی

پاسخ :

خب من چون اونجام نیستم حضورتو حس نمیکنم:))) 
بهارنارنج :)
۲۳ مهر ۰۰ , ۱۶:۴۲
😅😅
هندونه اخه؟😂😂خیلی باحال بود ندیدم کسی انقدر عاشق هندونه باشه
وای گندم این دنت های نوشیدنی دیدی؟طعم شکلاتی و کوکی اش عالیه

پاسخ :

من واقعا سر هندونه بارها آبروریزی کردم 🙄🙄😅😅

آقا چیزای چاق کننده جدید یاد من ندین:))) بیاین از خوشمزگیای کرفس بگین به جاش 🙄🙄🙄
بهارنارنج :)
۲۳ مهر ۰۰ , ۱۷:۲۷
من قبلا میخوردم چند سال نخوردم سری قبل اومدم بخورم انقدر بد مزه بود حس کردم میخوام تشنج کنم جوری که قیافم کج و کوله شد

پاسخ :

😂😂😂😂
آفرین. گول خوردم 😅😅😅
یاسی ترین
۲۴ مهر ۰۰ , ۱۹:۴۴
چه بامزه 😍😁
هندونه واقعا هم همینقدر حال خوب کنه 😌
با همش به عنوان یک شکمو موافقم 😁

پاسخ :

واقعا لذتی که تو خوردن خوشمزه‌جات هست، تو هیچی نیست.:))) 
بهارنارنج :)
۲۴ مهر ۰۰ , ۲۲:۵۶
گولت نزدم خیلیم جدی بودم منظورم کرفس بود😂😂

پاسخ :

عههههههه من فکر کردم اون دنت‌ها رو میگی!  😅😂
آقاگل ‌‌
۲۵ مهر ۰۰ , ۱۴:۴۵
میگم نگفته بود وسایل؟ اینا همه‌ش خوراکی شد که. :))
الان دنبال‌کننده‌هات فکر کنن زیادی شکمو هستی، کار درستیه؟

پاسخ :

مساله اینه که در حال حاضر به شدت شکمو شدم:)))))  الان حال خوب کن دیگه‌ای سراغ ندارم واقعا:))) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan