در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

571. این داستان: دندون پزشک بیشعور

شنیدین قدیمیا میگن از بس رفتیم دکتر، دکتر شدیم؟!

این قضیه برا من درمورد دندون پزشکی صدق میکنه! حالا نه اینکه دکتر شده باشماااا... ولی دکتر شناس شدم یه جورایی!!

یادتونه که دو سال پیش برا یه دوره هفت هشت ماهه اومدیم بوشهر؟ اون موقع من سراغ دندون پزشک خوب گرفتم و یه کلینیکو بهمون معرفی کردن و اولین دندونی که اونجا درست کردم فهمیدم که اینا دندون پزشک نیستن! :/

بعد گفتم خب میرم شیراز سراغ همون دندون پزشکی که بعد شونصد نفر دندون پزشک ناشی(!) بالاخره تونست رضایت منو جلب کنه! :))) که خب از بخت بلند من کرونا شد و اون خانم دکتر هم مطب نداشت و اون اولا هم کی جرات میکرد بره درمونگاه؟!!

(البته الان یادم افتاد که اتفاقا چقد همون موقع سر هوپ اینا شلوغ بود و هوپ هی حرص میخورد که الان چه وقت دندون پزشکی اومدنه؟!! :/ )

خلاصه که تو همون گیر و ویر یکی از دوستای دبیرستانم مطب زد. خیلی وقت بود هر بار میدید من میرم دندون پزشکی به شوخی میگفت بیا پیش من بذا پولش بره تو جیب من... اما دروغ چرا؟ جرات نمیکردم!! یعنی اونقدر زیر دست دندون پزشکای مختلف رفته بودم و دندونمو داغون کرده بودن که ترجیح میدادم دو دستی بچسبم به همون خانم دکتر جانم!!

اما خب طی یه حرکت بازار گرمی، رفیقم پیامای مشتریای راضیشو استوری کرد! پشتشم یه استوری گذاشت که یه خانمی بهم گفته تو چرا به فلان درمونگاه به دیده تحقیر نگریستی و من که میرم اونجا راضیم و اینا. بعد که اسم دکترشو پرسیده معلوم شده خانمه بیمار شوهر همین دوستم بوده! خلاصه که اعتمادم جلب شد و دست حمیدرضا رو گرفتم بردم مطب تازه تاسیس رفیق جان! که تازه شم با بیمه ما قرداد نداشت! و خودمونو در معرض هزینه های کمر شکن دندون پزشکی قرار دادیم!

خلاصه که دوستم و شوهرش دچار "سندروم کار برای آشنا" شدن! و دندون من و شوهرمو به فنا دادن! :)))) تا چند مدت بعدش هر از گاهی بهش میگفتم دندونم درد داره و اینا و اون میگفت امکان نداره و اوضاع اوکی بود و اینا! منم دیگه مزاحمش نشدم... گفتم در هر صورت درست نیست هی بهش بگم دندونی که برام کار کردی مشکل داره و فلان...


آقا ما برگشتیم ته دنیا با همون اوضاع دندون... که اگه کرونا هم نبود من هفتاد سال سیاه اونجا نمیرفتم دندون پزشکی! :))))

هر بارم برگشتیم شیراز هم کلی کار داشتیم، هم هنوز کرونا بود و هم اینکه دندونه دردش بگیر نگیر داشت... وقتایی که شیراز بودیم خوب بود!

بوشهر که اومدیم یکی از رفیقای حمیدرضا یه دکتری رو معرفی کرد که میگفت کارش خوبه اما درصدی که به خاطر بیمه کم میکنه نمیدونم چجوریه که تقریبا هزینه ش سه برابر جاهای دیگه میشه! گفتیم حالا خوب کار کنه، عیب نداره! :/

یه کم که کارامون کمتر شد، رفتیم سراغش. رفته بود مسافرت. رفتیم کلینیک کناریش که مثلا معاینه بشم و اگه لازمه دارویی (مثلا چرک خشک کنی) مصرف کنم تا دکتر که اومد علاف نشیم. اما جالب اینجاست که منشی عکس نوشت و ما اصلا دکترو ندیدیم! و تا عکس گرفتیم هم دیگه دیر شد...

خلاصه که همسر جانم که از بس رفته بود دکتر، خودش دکتر شده بود، برام چرک خشک کنی تجویز کرد! چرک خشک کنیه رو که میخوردم درد دندونم کم شده بود، ولی معده م به فنا رفته بود! :))) بعد برگشته میگه با معده خالی خوردی! خب من یه عمر مسکن های بد موقع رو با یه دونه بیسکوییت خوردم و اوکی بود! چمیدونستم چرک خشک کنی اینقد خشن تره!!! :/

خلاصه که تو این مرحله تصمیم گرفتم پا رو فرهنگ بذارم و به یکی از رفیقای دندون پزشکم پیام بدم! :))) و از اونجایی که با هوپ از همه راحت تر بودم، مزاحمش شدم و هوپ جانمم گفت فقط مسکن بخور فعلا...


خلاصه آقای دکتر از مسافرت قدم رنجه کردن و برگشتن! زنگ زدم مطبش و به منشیش گفتم من عصب کشی دارم کی بهم وقت میدی؟ گفت باید بیای معاینه بشی بعد چهارشنبه یا پنجشنبه بهت وقت میدم.

رفتیم مطب و قبل ما یه آقایی میخواست وقت بگیره. منشی بهش گفت فردا دو بذارم؟ گفت نه آخر وقت بذار. و منشیه دفتر نوبت دهیشو باز کرد و تو روز سه شنبه ش که کاملا خالی بود برای اون آقا نوبت گذاشت. بعد من دفترچه و عکسمو دادم. و مبلغ ویزیت برای خودم و حمیدرضا پرداخت کردم. منشیه رفت و برگشت گفت آقای دکتر میخواد بره مرخصی وقت نداره رو دندون شما کار کنه!!! گفتم همین الان به اون آقا برای فردا وقت دادین! و اینکه زنگ زدم گفتین چهارشنبه و پنجشنبه خالیه! گفت خب باید اینا رو کنسل کنم!!!!  :/  گفتم خب کی برمیگرده از مسافرت؟ گفت معلوم نیست!!!!

گفتم ببین من چند مدته منتظرم ایشون از مسافرت برگزده. الان چیکار باید بکنم؟ گفت برید کلینیک بغل، همونجا که دکتر فلانی براتون عکس نوشته! گفتم من چون دکتر نبود رفتم اونور عکس نوشتم! حالا تا اینجا اومدم. ویزیتو هم که پرداخت کردم. حداقل دکتر معاینه مون کنه!!!

به زوووووور آقای دکتر راضی شدن بار بدن!!!!!!! بعد رفتیم پیشش یه کوچولو قاشقشو تو دهنمون چرخوند و تمام!!!!! :/

لامصب! من همه عمرم تو دندون پزشکی بودم. نمیدونم دکترا دقیقا تو حلق ما چیکار میکنن... ولی میتونم قسم بخورم اسم این کاری که تو کردی معاینه نبود!

حمیدرضا بهش گفت چون دفعه قبل که ما اومدیم شما نبودین، ما رفتیم پیش یکی دیگه عکس بنویسه و جسارت نشه و اینا... بعد دکتره برگشت گفتش که نه من چون تازه از مرخصی برگشتم سرم شلوغه نمیرسم رو دندون شما کار کنم!!! گفتم من زنگ زدم به منشیتون، گفت چهارشنبه و پنجشنبه وقتتون خالیه! گفت نه چون دندون تو عصب کشیه و یه روز باید بیای عصب بکشم و یه روز پر کنم نمیتونم!نوبتا قاطی میشه!!!!! :///////// (آخه آقای دکتر خودش به نوبتا میرسیده! منشیه هم اونجا مترسک بوده لابد!!!!!!!)

حمیدرضا بهش گفت آقای فلانی که رفیق منه شما رو معرفی کرد و از کارتون تعریف کرد. برای همین ما چند هفته س منتظر شماییم. گفت آره اون وضعش خوب بود! شما برید کلینیک فلان که بیمه تونو بهتر قبول میکنه! ://///////////////////// وای خدا! مگه میشه؟!!!!!


از مطبش که اومدم بیرون اعصابم خیلی داغون بود. حتی الانم که دارم اینا رو مینویسم عصبی شدم!!! حمیدرضا گفت زنگ بزن به منشیه و خودتو خالی کن! :)) گفتم من خودمو میشناسم. بد بحث میکنم و بد جواب میشنوم، عصبی تر میشم... خودش زنگ زد. گفت ما فهمیدیم به خاطر اینکه عکسو یکی دیگه نوشته بود این رفتارو کردید. گفت ولی تو چند ثانیه این همه دروغ پشت سر هم گفتن کار درستی نبود!


واقعا برام سواله که مگه این دندون پزشکا چقدر بابت هر بیماری از این مراکز عکس برداری دندون میگیرن، که این آقای دکتر اینجوری فلان جاش سوخته بود که درصدش پریده؟!!!! البته همون خانم دکتری هم که تو شیراز همیشه میرفتم پیشش همیشه همین بلا رو سرمون میاورد که الا و بلا فلان مرکز. اما اگه یه دکتر دیگه عکس مینوشت و ما همون مرکز میگرفتیم دیگه این رفتارای زننده رو نشون نمیداد!!!!!


خلاصه که تصمیم گرفتم تا یکی دو ماه دیگه میریم شیراز، این دندونو همینجوری تحملش کنم و برم تو وِلات خودمون دندونمو درست کنم... و به قول نیروانا منت قصاب نکشم!! :))))))))

بهارنارنج :)
۰۴ آبان ۰۰ , ۱۱:۵۲
چقدر بیشعور چقدررررر بیشعور 😐😐😐😐

پاسخ :

دیدی تو رو خدا؟
میخواستم بهش بگم اگه واقعا گشنه اون درصدی، بگو خودم بریزم به حسابت لعنتی!
شارمین امیریان
۰۴ آبان ۰۰ , ۱۱:۵۵
سکوتی می‌کنم بالاتر از فریاد!😐😐😐

پاسخ :

میدونی یاد چی افتادم؟ یاد قسم تو و هوپ! که داستان بیماراتونم بدون ذکر نام تعریف نمیکنین چون قسم خوردین، بعد ایشونم قسم خوردن!:/
عاطفه
۰۴ آبان ۰۰ , ۱۶:۴۱
منم بعد شونصد بار دکتر دیدن و اینا یه دکتر دوستم معرفی کرده برای همیشه میرم پیش ایشون واقاست و روحیه شوخ طبیعی اینا هم دارن ولی خیلی کارش خوبه و اگرم دندونی که خودش درس کرده. خراب بشه یا چیزیش بشه محانی درس میکنن میگن کار خودم بوده والبته ایشون زیاد هر کسی که معرفی کنه بیشتر اونارو میپزیرن مشتری مدار هستن و نبست به بقیه جاها هزینه کارشون مناسبه تا اینجا که راضی هستم والبته بیمه ندارن
ولی یه بار وقتی دندونم درد میکرد دکتر هم درمانگاهی بود چنان دندونمو درس کرد که من هم باهاش دعوام شد هم اومد منو بزنه هم یه ماه خوابای وحشتناک با دندون درد داشتم 😑
منم حاضرم برم پیش کسی که واقعا کارش خوب باشه وجدان کاری داشته باشه هر چند هزینه اس بالا باشه و اذیت نشه ادم

پاسخ :

واقعا آدم وقتی یه دندون پزشک کاربلد پژدا میکنه باید دو دستی بچسبه بهش 😅😅😅😅
هوپ ...
۰۴ آبان ۰۰ , ۲۰:۱۰
عکسو بفرست ببینم مشکلت چیه گندم.
ببین من خودم به مراکز رادیولوژی نزدیک که میدونم خوب عکس میگیرن ارجاع میدم و میگم فلان جا نرین. درصدی هم نبوده تا به حال.
درک میکنم چقد اذیت شدی، احتمالا کار دندونت سخت بوده خواسته بدون اینکه بگه نمیتونم، از سر خودش بازت کنه.

انقد دلم میخواد بنویسم انقد دلم میخواد که خدا میدونه.

پاسخ :

قربونت برم عزیزم🥰♥
آخه تو گلی، بعضی دکترا تابلوعه قرارداد دارن. مثلا آدرس مرکز رو چاپ شده دارن. حالا یا کارتی، یا تراکت رنگی. یا مثلا بعضی دکترا که خیلی اصرار میکنن حتما از فلان داروخونه این داروها رو بگیر. میدونی، یه جورایی خیلی مشخصه انگار!
حالا عکسو برات میفرستم، ولی فک نکنم بحث نتونستن باشه آخه! چون مثلا به عنوان دکتر خوب معرفیش کرده بودن 🙄🙄

اینقد دلم میخواد بنویسی که نگو! میدونم خیلی فشار روته. مثلا میتونی بنویسی و بگی تا اطلاع ثانوی کامنتا رو بدون جواب تایید میکنی. کوتاه بنویسی مثلا که زیاد وقت نگیره:)
نیــ روانا
۰۴ آبان ۰۰ , ۲۱:۴۲
چقدر عقده ای و گشنه بوده
همون بهتر که کار نکرده بی تربیت

عاشق اون تیکه ای شدم که گفتی قاشق تو دهنمون چرخوند 😂

پاسخ :

خییییلی عقده‌ای بوووووود.:/

والا خب 😅😅😅😅
هوپ ...
۰۴ آبان ۰۰ , ۲۳:۵۱
بازم من خوش‌بین نگاه میکنم به ماجرا، ببین یه مرکز رادیولوژی نزدیک مطب هست، خب من تراکتش رو دارم، راحت مینویسم عکس رو و طبق کروکی میرن می‌گیرن. ولی تا به حال ندیدم دکتر مرکزشون رو.

می‌نویسم به زودی چشممم

پاسخ :

پس شاید ما زیادی بدبین شدیم... ولی خداییش پس چرا حاضر نشد رو دندون من کار کنه؟ 😅


منتظریمممم ^_^
آقاگل ‌‌
۰۶ آبان ۰۰ , ۰۹:۳۹
اون مثل منت قصاب نکشم به جا بود. ولی یادم اومد یه بار توی جمع خانوادگی گفتمش، اونا که اول و آخرش رو می‌دونستن هی سرخ و سفید شدن. :))))
.
اینجا یه دندون پزشکی خوب سراغ دارم. خواستی بیا اینجا. تازه خودش هم توصیه می‌کنه اگر بیمه فلان داری، برو فلان‌جا که رایگانه. اگر بیمه بهمان داری، برو اون یکی آزمایشگاه. اگر نداری هم این یکی از همه نزدیکتره. خدایی عکس خیلی هم هزینه‌ای نداره که. بعد مگه چند درصد می‌گیرن خب؟ یک صدم چیزی که خودشون می‌گیرن هم نمیشه پول عکس.

پاسخ :

کلا جایی که خونواده نشسته ریسک نکنید 😅😅

ممنون ممنون.:)
ولی واسه دندون آدم باید جایی بره که یا ساکن باشه کلا، یا خب بتونه زیاد بمونه یا زود به زود بره:)

پول عکسه که با دفترچه من 30 تومن شد... دیگه حالا چقدرش درصد بوده نمیدونم:)))) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan