در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

575. که بگم منم هستم هنوز:))

هر بار انتشار مطلب رو باز میکنم، با خودم میگم واقعا؟ بازم میخوای بنویسی؟ :))) 

نمیدونم کی بالاخره میخوام باور کنم که عمر اینجا به سر اومده 🤭🤭

و اما... چالش شارمین:) 



دوست دارم نام ببرم ولی 🤭🤭

پیشاپیش اگه کسیو جا انداختم عذر میخوام... به پیری این بلاگ ببخشید 🥰


تازه نفسا:

بهار نارنج. شارمین. یاسی. هوپ. پریسا. آقاگل. عاشق بارون.


نیم سوزا:

نیروانا. یلدا. آبان. آووکادو.


متوفی‌ها:

مترسک. لافکادیو. جیغ صورتی. لوسی‌می. نرگس. اسرا. یک آشنا. یکتا. مهرناز. پرتقال دیوانه. ام‌اسی خوشبخت. سرو روان. پلاک هفت. آبو. منصوره.


و همه رفقای گل دیگه‌ای که تو این فضای خیلی دوست داشتنی باهاشون آشنا شدم ♥

به خاطر همه لحظه‌های خوبی که برام ساختین ازتون ممنونم ♥

نرگس بیانستان
۰۶ دی ۰۰ , ۱۸:۵۴
اگه نرگس شون منم، این متوفی هنوز تو رو به روز میخونه :))

پاسخ :

معلومه که تویی 🥰
همین که ننویسی متوفی حساب میشی دیگه:)))
نیمه سیب سقراطی
۰۶ دی ۰۰ , ۲۱:۱۰
منم میخونم بقیه رو گندم :))
کشتیمون رفت ک دختر :))

پاسخ :

یکتاااااا... چقد که جات خالیه دختر ♥♥♥♥
بیا بنویس. دلمون تنگه برات 🥰💋💋💋
هوپ ...
۰۶ دی ۰۰ , ۲۱:۴۴
چه خطی! چه خوب و منظم و قشنگه.
نذار وبلاگت بمیره. من ماهی دو سه بار میام به زور مینویسم میرم که چراغ خاموش نشه.
ولی خیلی وقته میشناسمت چرا تازه نفس

پاسخ :

مرسییییی عزیزم 🥰♥

منم فعلا دارم سعی میکنم زنده بمونم! از یه طرف دست و دلم به نوشتن نمیره... از یه طرف اینجا رو خیلی دوست دارم:)

تازه نفس به لحاظ سابقه وبلاگ‌نویسی منظورم نبود. به لحاظ مردنی بودن وبلاگا دسته بندی کردم:))))
اونایی که کلا رفتن و دیگه نمینویسن، متوفی‌ها.
اونایی که دیر به دیر میان، ولی میان، نیم سوزا
اونایی هم که خیالمون جمعه که هستن، تازه نفسا.
شاید باید یه واژه دیگه انتخاب میکردم... 🤔🤭
.. میخک..
۰۶ دی ۰۰ , ۲۱:۵۸
درسته که سعادت رفاقت نصیبمون نشده، ولی میخونیمتون و با هر ستاره‌اتون بسی خوشحال میشیم :")

پاسخ :

آدرس وبلاگتون خییییلی آشناست! اما هر چی به ذهنم فشار میارم اسم قبلیتون یادم نمیاد 🙈🙈
فقط میدونم چندین سال پیش میشناختمون 🤔🙈
شاید به اسم آقای رحمانی؟ نه؟
امیرحسین نخجوانی
۰۶ دی ۰۰ , ۲۲:۴۸
اینجا تموم نشده
چون اینجا برای دیده شدن نیست زیاد
برای دیده شدن آدم از اینستا و توئیتر و... استفاده می کنه
اینجا برای نوشتنه،یعنی خود نوشتن مهمه

پاسخ :

درسته. اما مساله اینه که دست و دلم به نوشتن نمیره.
هم اینجا رو دوست دارم، هم احساس غریبی میکنم:))) 
اکثر کسایی که خیلی زیاد باهاشون معاشرت داشتم رفتن. وقتی میام و میبینم خیلی از دوسدام دیگه اینجا نیستن، دلم میگیره:) 
شارمین امیریان
۰۷ دی ۰۰ , ۰۸:۴۳
سلام خط‌قشنگ😍


منم اتفاقا دیروز داشتم فکر می‌کردم یهو جمع کنم برم!😖

پاسخ :

سلام استااااد 🥰♥

واااا تو دیگه چرا؟ تو که این همه رفیق داری دور و برت 🥰
اصلا نمیشه یهو از تازه نفس بپری تو متوفی 😅😅
باید یواش یواش همه مراحلو طی کنی 🤭
امیرحسین نخجوانی
۰۷ دی ۰۰ , ۱۰:۴۱
منم وقتی برگشتم دیدم همه رفتن یه ذره حالم گرفته شد
اون موقع که می‌نوشتم ۱۰ تا ۱۲ حداقل کامنت می خورد متنام و همین باعث می شد حس کنم نوشته‌هام تاثیر می‌ذاره روی آدما
الان خب خیلی خلوته
ولی از طرفی هم اینستا و توئیتر هم جای چیزایی که تو وبلاگ آدم می نویسه نیست واقعا

پاسخ :

آره واقعا فضای اینجا خیلی فرق میکنه... و جنس رفاقتا هم...  اما عین دختری که بعد ازدواج دیگه تو خونه باباش تاب نمیاره، امگار منم یه جورایی از اینجا کنده شدم:)  گهگاهی میام سر میزنم فقط:)) 
عاشق بارون... ⠀
۰۷ دی ۰۰ , ۱۳:۴۱
ای وای منو شطرنجی کنید. :دی من با شیب ملایمی دارم می رم جزو متوفی ها! :دی

پاسخ :

چرا همه دوستای من دارن متوفی میشن خب؟ :(((((
بمونید خب:((
.. میخک..
۰۷ دی ۰۰ , ۱۸:۱۹
میخک دختره :"")

سین دال بودم

پاسخ :

آها... آقای رحمانی ghahreman بود. شما اچ نداری 🥰🥰🥰
چقد من فک کردم که آقای رحمانی رو یادم بیاد 😅😅
بهارنارنج :)
۰۷ دی ۰۰ , ۲۲:۱۹
بابا گندممممم
چه خوش خطی تو😁😁

خب ببین اگر پیرزنم میشی اون پیرزن نود ساله ای بشو که به جوونی که براش نون می‌خرید گفت اگر تو بمیری من چیکار کنم😂

پاسخ :

مرسی عزیزم 🥰♥♥

😂😂😂😂😂
مامان بزرگم قدیما همیشه میگفت بچه آخریمو داماد کنم دیگه هیچ آرزویی ندارم و میتونم بعدش بمیرم. عمو آخریم ازدواج کرد و دختردار شد. حالا مامان بزرگم میگه عروسی این نوه‌مو ببینم میمیرم بعدش... حالا این نوه‌هه هفت سالشه:))))
yalda shirazi
۰۸ دی ۰۰ , ۰۲:۲۱
سی خطش! 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
من واقعا نیم سوزم، البته خیلی سر میزنم ولی نوشتنم کمه، به قول دوستان آدم واکنشی هم از سمت بقیه نمیگیره. حس میکنه کلا دیده نمیشه و رو ننوشتن خیلی اثر داره.

پاسخ :

🥰♥

آره. مخصوصا اینکه قبلا این واکنش گرفتنو تجربه کردیم، الان یه جوریه برامون... وگرنه که من سالای اول بدون هیچ دوست وبلاگی‌ای، صرفا برای دل خودم مینوشتم:) 
آبان ...
۰۸ دی ۰۰ , ۱۹:۱۴
سخت شده نوشتن گندم
نه میرسم
نه دیگه دل نوشتن دارم
ولی می خونم

پاسخ :

امیدوارم همین روزا بیای و از حال خوب دلت بنویسی آبان جانم:*
یاسی ترین
۰۹ دی ۰۰ , ۰۱:۳۱
آقا اون دستگاه شوک رو بیارید این خوش‌قلم‌های خوش‌خط حیفن 😂😂😂
خانم تشریف داشته باشید لطفا 😌❤️
خداییش چرا خطتون خوبه ؟ 😒😒😒
وقتی چالش راه افتاد من تصورم این بود که شاید یک نفر پیدا بشه خطش خوب باشه
اما اکثرا خوب بودن 🤣

پاسخ :

عزیییزم. لطف داری:****
آره همه خطا خوب بود. برای منم جالب بود:)) 

x
۰۹ دی ۰۰ , ۱۰:۳۵
خطت قشنگه:)
حسش خوبه :)

چند وقته دارم فکر می کنم چرا من آنقدر زیاد می نویسم :))

انگار هر چقدر از آدم های واقعی دورتر میشم نوشتنم بیشتر میشه :))

پاسخ :

عزیزم ^_^ ممنون.
آره واقعا... هر چی حضورت تو مجازی بیشتر بشه، تو زندگی واقعی کمرنگتر میشی... و هر چی بیشتر غرق مسائل زندگی بشی، حضور مجازیت کمتر میشه...:)
صخره نورد
۰۹ دی ۰۰ , ۱۱:۳۷
خط قشنگ یه طرف، عکس قشنگم یه طرف! قشنگ معلومه ایسنتای فعال داری :دی

پاسخ :

عزییییزم:**** مرسی به عکس توجه کردی 🥰💋💋💋

+ آقا من مططططمئنم تو رو فالو داشتم!! پیج قبلیتم هنوز دارم! بعد الان دیدم فالو نبودی:(((((
اومدم بگم بیا بنویس و اینا... 🙈🙈🙈
 ولی خوشحالم که هنوز مینویسی🥰♥

صخره نورد
۱۰ دی ۰۰ , ۱۴:۵۲
ممنون گندم بانوی عزیزم
اینستاگرام یا وبلاگ؟
تو وبلاگ خیلی وقته ننوشتم، اینستامم به ندرت سر میزنم. چون سرم شلوغه؛ فعلا از هر فرصتی برای خوندن دوستان استفاده میکنم :)

پاسخ :

وبلاگ.

چرا همه مون بی خیال نوشتن شدیم یهو؟ :)))
صخره نورد
۱۴ دی ۰۰ , ۲۱:۰۷
من بیخیال نوشتن نشدم، مشکلم فقط زمانه که به هیچی نمیرسم والا من همیشه نوشتن رو دوست داشتم، حتی تو کلاس زبان هم بخش نوشتن جذاب تره! یعنی حتی شده به یه زبان دیگه، دوست دارم بنویسم.

پاسخ :

منم خیلی خـوشم میاد از نوشتن... منتها جدیدا اکثر اون چیزایی که قبلا اینجا مینوشتم رو تو ذهنم مث وبلاگ تعریف میکنم و دیگه مزاحم فالوورا نمیشم:))) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan