در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

576. تا اکتشافات بعدی خداحااافظ

1. طبق معمول این یکی دو سال، من باز دارم دوره آموزشی میبینم :)))) (هی ما این پول بسته زبونو میریزیم تو جیب این اساتید کسب و کار! که خب از حق نگذریم... نوش جونشون!)

دوره قبلی ای که خریده بودم یه کوچ داشتم که هر هفته بهم زنگ میزد و پیشرفت کارمو بررسی میکرد. این دوره هه همچین آپشنی نداره. پرسیدم مرکز شما خدمات کوچینگ ارائه میده؟ گفت بله، اگه با رییس بخوای ساعتی ده میلیونه. و همینطور قیمتای مختلف داریم تا آخرین نفرات که ساعتی پونصد تومن میگیرن... !

الان که فکرشو میکنم میبینم دارم به شغل کوچینگ علاقمند میشم! :))) یعنی برگردم دبستان بهم بگن میخوای چیکاره بشی میگم کوچ! :))))

البته جدا از بحث شوخی و درآمدش و اینا... واقعا از کمک کردن به بیزینس آدما و تحلیل شرایط و اهداف کسب و کارشون خوشم میاد. و خب چرا از انجام کاری که دوسش دارم پول در نیارم؟ :))

مساله ای که این وسط مطرحه اینه که مدرس جدیدم (مسیح جوادی) تاکید زیادی داره به تمرکز روی یک کار. که البته یاد گرفتن کوچینگ تناقض زیادی به مسائلی که باید برای کسب و کار خودمون یاد بگیرم نداره... بنابراین دارم بهش فکر میکنم :)


2. چند وقتیه حضور مگس (یا به قول شیرازیا، پشه) تو خونه مون پررنگ شده!!! (اینا مگه میوه تابستون نبودن؟!!! تو این سوز سرما چه غلطی میکنن؟!!  :)))

حالا جمله تاریخی حمیدرضا بعد از کشتن یه مگس:

پشه ها هم دنیای عجیبی دارنااا... فک کن همینطوری یه گوشه ای نشستی یهو گومب... و همه چی تموم میشه! :)))))


3. آقا اینجا بارون شد، بعد 24 ساعت برق رفت! :/

یعنی اینجا برق میره از زندگی ساقط میشیما!! اولا که بخاریامون برقیه (چون گازکشی نشده بوشهر... یا در واقع شهرک ما. خود بوشهرو نمیدونم گاز داره یا نه). خلاصه که یخ زدیم. بعد نت گوشی هم پر. بعد اینکه آب تانکر بالایی خالی شد و برای پر کردنش پمپ لازم بود. (چون حتی سیستم لوله کشی آب هم نداریم! همین آب تانکر هم آشامیدنی نیست البته :) ) . دیدم واااقعا هیییچ کاری نمیتونم بکنم که سرم گرم بشه!! فقط تا میتونستم لباس پوشیدم و رفتم زیر سه چارتا پتو و به سقف خیره شدم! :)))

حدودای ده صبح برق رفت.بعد هر چی داشتیم به سمت شب میرفتیم هی هوا سردتر و تاریکتر میشد. دیگه گفتیم پاشیم بریم تو شهر بچرخیم تا برگردیم برق اومده... نیومد ولی. ما موندیم و گوشیای بی شارژ حمیدرضا و گوشی کم شارژ من... هیچی دیگه، نشستم به شمع بازی! :)))) یه شمع کوچولو داشتم که تو یه شیشه شبیه تنگ ماهی بود. نورش کم بود. بعد دیگه من کشف کردم اگه پارافین اون شمعو که آب شده بود بریزی رو مقوا و مقواعه رو فرو کنی تو شیشه شمع و آتیشش بزنی هم نورش بیشتر میشه هم گرما تولید میکنه! فقط یه کم خونه رو بوی کاغذ سوخته برمیداره که خب مهم نیست واقعا! :))



+ اگه علاقمند به طراحی سایت هستید، این سایت آموزشای کامل و رایگانی تو این زمینه داره که میتونید استفاده کنید :) {کلیک}

دچارِ فیش‌نگار
۱۱ دی ۰۰ , ۱۴:۳۲
شوهر عمیقی دارین
شارمین امیریان
۱۱ دی ۰۰ , ۱۴:۵۳
سلام.
حالا من هی می‌خوام دوره ثبت‌نام کنم هی می‌گم بذار یه کم سرم خلوت شه بعد...☹


وای چه بساطی دارید گندم... ما که در این حد وابسته به برق نیستیم اعصابمون خرد می‌شد... خدا صبر بهتون بده حقیقتا

پاسخ :

سلام عزیزم:)*
ما هم میگیم بذا برا بعد، بعد یهو آف میخوره. میخریم میگیم سر فرصت میبینیم. اما روح مشتاق علم و دانش من تحمل نمیکنه:))))  همین الان دو سه تا دوره در دست یادگیری دارم:)))

+ باز خدا رو شکر برق ما وصل شد. یه عده هموز بعد دو روز و نیم برق ندارن طفلیا:(
هوپ ...
۱۱ دی ۰۰ , ۱۵:۱۴
یک ساعت حتی برق بره، کلافه‌کنندست چه برسه ۲۴ ساعت!! خدا صبرتون بده جدی.
توی کوچینگ موفق باشی :-)

پاسخ :

بعضیا هنوز برقشون وصل نشده... دو روز و نیمه برق ندارن:((

مررررسی عزیزم:** حالا فعلا در حد فکره البته:))
نرگس بیانستان
۱۱ دی ۰۰ , ۱۸:۲۸
قبل از هر چیزی از تحلیل همسرت مراتب تشکر رو به عمل میارم. چرا که باعث شد بفهمم فقط من نیستم ک به این چیزا فکر میکنم :))))))


+بعد از ۴۰ سال من 💩 تو مملکت داری شون وقتی هنوز بوشهر ک شهر نسبتا مهمی هم هست هنوز انقد مشکل داره!

پاسخ :

آره:)))))) 
خودش خیلی بامزه گفت. من نتونستم حق مطلبو خوب ادا کنم:)) 

+ تا جایی که من میدونم بندرعباس هم همینطوره! کلا خطه جنوب همینه.
یاد کتاب اجتماعی و خانواده هاشمی میوفتم، اما قبل از اینکه برات تایپ کنم که «چقدر وقیح بودن که اینا رو نوشتن» یادم افتاد که تو کتابای امسال نوشتن «ایران کرونا رو با اقتدار شکست داد».
خلاصه که ما هیچ، ما نگاه 😐😶
یاسی ترین
۱۱ دی ۰۰ , ۲۲:۳۹
وای چقدر سخته این همه قطعی برق 🥺😔

پاسخ :

اوهوم:(
مخصوصا ما که همه چیزمون هم وابسته به برقه
نیــ روانا
۱۱ دی ۰۰ , ۲۲:۵۳
۱- تو واقعا کوچ‌ محشری میشی
۲- یادگیری همیشه شیرینه من که با مجازی هم ارتباط می گیرم تو این دوره کرونا کلی دوره گرفتم اینجا هم ی کوچینگ دانش آموزان گذروندم و تازگی هم تسول رو شروع کردم

پاسخ :

تسول چیه؟ 🤔
آخه نیروانا، من یه کمی هم دیکتاتورم. اگه طرف به نصیحتام گوش نکنه میزنمش:)))) 
yalda shirazi
۱۱ دی ۰۰ , ۲۳:۱۰
فقط اون تیکه خیره یه سقف! :)))) خیلی خوب بود!
آقا برو ببین چطوریاس، اگر خوبه تا ما هم بیایم! منم اینکه یکی دیگه کار کنه من راهنمایی کنم رو دوس دارم!!!!!‌:)))))

پاسخ :

یلدااااااا چند روزه دارم به این تعبیرت از بیزینس کوچ میخندم:)))) 
من هی میگم چرا از این کار خوشم میاد، نگو به خاطر اینه:)))) 
صخره نورد
۱۴ دی ۰۰ , ۲۱:۴۵
واقعا آفرین به صبرتون، نبود برق و گاز و خصوصا آب برای من کابوسه.
بریم کوچ! یه ماه خودمونو میکشم، آخر ما هیچی گیرمون نمیاد!

پاسخ :

به خدا... یعنی ارزونترین کوچشون، کل حقوق حمیدرضا رو حداکثر تو دو روز در میاره:))) 
نیــ روانا
۱۵ دی ۰۰ , ۱۴:۳۳
دوره آموزش زبانه ویژه کار تو آموزشگاهها و تدریس و اینا

اتفاقا چوب کوچ گله هر کی نخوره خله 😂

پاسخ :

آها. پس خیلی خوبه. حسابی موفق باشی 💪🏻💪🏻💪🏻🥰

وای خیلی خوب بود:))))) 
yalda shirazi
۱۷ دی ۰۰ , ۰۲:۰۹
جدی من همیشه قدیم ها به این فکر میکردم که من میتونم ایده بدم و راهنمایی کنم که فلان کار رو کنید و بقیه برن اون کار رو انجام بدن. یه جورایی مغز متفکر باشم مثلا. و الان کوچینگ خیلی با ایده ام همخونی داره! 😂😂😂

پاسخ :

فعلا تا دست توش زیاد نشده میتونه شغل خوبی باشه:) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan