در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

577. نمیدونم چمه

یه عکس نوشته دیدم که نوشته بود:

نمیدونم چمه... ولی قبلا اینقد چِم نبود:(


هیچ وقت فکر نمیکردم حال و روز چندین ماهمو تو یه همچین جمله‌ای پیدا کنم!



+ چقدددددر ساکتین خب! پاشین چهارتا پست بذارین من بیام بخونم کامنت ندم:///

آریامهر الوند
۱۵ دی ۰۰ , ۱۸:۲۳
این روزا همه همینطوری هستیم احتمالا :((

پاسخ :

جالبه که امراض بلاگرا واگیرداره:)) 
شارمین امیریان
۱۵ دی ۰۰ , ۲۱:۰۰
سلام.
ایشالا هر چه زودتر از چمی دربیای!

من که دو روزه خودمو خفه کردم با پست گذاشتن😕

پاسخ :

سلام عزیزم. مرسی:**)

اتفاقا دیروز رفتم وبتو شخم زدم 🙈🙈 مثلا دیدم قسمت سوم خودشناسی رو ننوشتی 🤔🤭
بهارنارنج :)
۱۵ دی ۰۰ , ۲۲:۰۹
خب بگو عزیزم بنویس برامون چی شده این چم هاروبگو

پاسخ :

آخه دلیل یه بخشی‌شو واقعا نمیدونم:)) 
از طرفی هم، نمیدونم چرا دستم به نوشتن و گفتن نمیره...
صخره نورد
۱۵ دی ۰۰ , ۲۲:۱۴
ما زحمت بکشیم پست بزاریم، بخونید، کامنت نذارید ؟ چرا؟ گناه داریم خب!

پاسخ :

آخه به شدت تو موود خوندنم، ولی اصلا حسش نیست چیزی بنویسم! حتی کامنت:)) 
واران ..
۱۶ دی ۰۰ , ۰۰:۳۸
من میگم به شارمین جان این  چالش  پیشنهادیش چالش ۵ پست در روز بذاره ولی چه فایده قبول نکرد از ترس دوستاش :))

البته خودش گفت ولی خودشم کنسل کرد :))
و ما فقط حمایتش کردیم ولی چه فایده دوباره بیخیال شد :))



+
سلام گندم جان
ان شاء الله زود خوب بشی ❤
توکلت به خود خدا ❤

پاسخ :

اتفاقا دیروز تو وب شارمین ول میگشتم... دیدم اون پیشنهادشو. ولی خب مساله اینه دوست دارم بقیه بنویسن ولی خودم ننویسم:)))) 

سلام عزیزم.
ممنون:**)
شارمین امیریان
۱۶ دی ۰۰ , ۰۸:۰۷
نیمه خالی لیوان رو دیدی چرا🤪


اصلا یادم رفته بود🙈

پاسخ :

به قصد نیمه خالی‌ای نبود. به قصد خیلی خوندن بود. یکی از پستایی که میتونستم بخونم کم بود:))))
آبان ...
۱۶ دی ۰۰ , ۰۸:۲۸
من میدونم چمه
خستم
اما راه حلی نیست یعنی شدیدا نیتز دارم یکی دکمه اف بزنه و تمام شه

پاسخ :

میدونی آبان... به نظرم درد تو، هر چند واقعا سخت‌تر از مشکلات منه، اما فرسایشی شد و شاید به خاطر شکل شغلت حسش هم ادامه‌دار شد.
تو این مدت اتفاقای سختی که خیلی سریع رد شدن، خیلی کمتر اذیتمون کردن نسبت به مسائل ساده‌ای که کـــــــــــــــــــش اومدن.
این کش اومدنا آدمو داغون میکنه. و تا جایی که یادمه قصه تو خیلی کش اومد...
دلم میخواست کاری از دستم برمیومد که حالتو بهتر کنم 🥺🥺
آریامهر الوند
۱۶ دی ۰۰ , ۰۹:۲۲
بلی شاید:))

پاسخ :

🤭🤭
هوپ ...
۱۶ دی ۰۰ , ۱۱:۴۲
چون تو گفتی سعی میکنم پست بنویسم ولیییی باید بکامنتی!

پاسخ :

طولانی بنویس پس:)) 
yalda shirazi
۱۶ دی ۰۰ , ۲۰:۰۰
واقعا اینقدر چمون نبود!‌😂😂

پاسخ :

آره:))  الان خیلی چمونه:)) 
عاشق بارون... ⠀
۱۷ دی ۰۰ , ۱۴:۵۳
من می دونم چمه. ولی بازم قبلاً اینقدر چم نبود!...

می خوای بیای ستاره های منو خاموش کنی؟ :دی

پاسخ :

باز خوبه میدونی چته:))))

آخه دوست دارم نویسنده وبلاگا رو بشناسم 🙄 خیلی سخت با نفرات جدید آشنا میشم:/
آقای سین
۲۰ دی ۰۰ , ۲۰:۱۵
دیگه خلوت کردن اینجا رو اکثرا کانال زدن :(

پاسخ :

من اصلا با کانال ارتباط برقرار نمیکنم!:)))
یه جوریه... یه نفر میاد حرف میزنه میره، نه کامنتی نه چیزی
یاسی ترین
۲۱ دی ۰۰ , ۲۲:۴۴
😂😂😂😂😂
ایشالا که تا الان چمت خوب شده 😘😘😘😘

پاسخ :

ممنون عزیزم :)**
خیلی بهترم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan