در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

یک توضیح بدهکار شدم!

بزرگترین دلیل قضاوتای اشتباه، عدم آگاهیه...
روی پست قبل چندتا از دوستان کامنتایی گذاشتن که واقعا جای فکر داشت...!
شاید باید خیلی ویژه از فاطمه بانو تشکر کنم و بقیه دوستایی که نذاشتن به تفکرات قبلی ادامه بدیم...
ترنس...
واژه ای که باید قبل از قضاوت درموردش بدونیم....
اینکه ترنس ها چقدر عذاب میکشن و چه زندگیای سختی دارن...{کلیک}{کلیک}
ترنس ها یا همون دو جنسیتی ها، افرادی که با روحیات زنونه در بدن یه مرد به دنیا میان، و یا با روحیات مردونه در بدن یه زن به دنیا میان، گناهکار نیستن!! حتی شاید یه مشکل روحی هم نباشه این قضیه! خدا خواسته و این اتفاق افتاده!!

ترنس سکشوال یعنی نا هماهنگی جسم و روح.یعنی روحی دخترانه در جسمی پسرانه و یا روحی پسرانه در جسمی دخترانه اسیر.رنج و درد سختی است که جسمی را تحمل کنید که از ان نفرت دارید و تعلقی به آن ندارید .ترنس سکشوال یعنی شوخی تلخ طبیعت با انسان...

خیلی متاثر شدم از خوندن مطالبی که درموردشون نوشته شده بود....



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan