در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

زن پوش

پارسال بود حدودا...

با آقای پدر داشتیم توی یه کوچه قدم میزدیم...

یه دفعه آقای پدر به جلو اشاره کرد و گفت:

به نظرت زنه یا مرده؟!!!!!

یه نگاه انداختم دیدم موجود مقابلم یه مانتو جلو باز پوشیده، با یه چیزی شبیه کلاه که موهاشو پوشونده، ناخنا همه لاک زده با یک عدد کیف زنونه.

گفتم: زنه!

آقای پدر: مطمئنی؟!!

یه دفعه اون موجود روشو برگردوند و به آقای پدر گفت:

زیاد کنجکاوی نکن!!!!!!

صداش به شدت کلفت و نخراشیده، با ابروهای هشتی وحشتناک، با آرایش غلیظی که روی پوست زمخت صورتش زار میزد!!!!! چنان وحشت کردم که زودی رفتم پشت بابام قایم شدم!!!!!!

خیلی برام عجیب بود!! خیلی زیاد...

وقتی رسیدم خونه اولین کارم سرچ کردن درمورد مردای زن نما بود!!!! و اولین باری که با واژه زن پوش برخورد کردم!!!

حتی یه پیج تو فیسبوک داشتن!!

یه جمله شو فراموش نمیکنم، نوشته بود ما باید به خودمون احترام بذاریم تا دیگرانم به ما احترام بذارن!!!!!! :/

با کامنت جناب امید روی پست قبل یاد این اتفاق افتادم!!!!

البته اونی که تو پست قبل گفتم فک نکنم جزو زن پوشا به حساب بیاد...

دنیا خیلی خیلی عجیب و غریب شده!!!! :/


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan