در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

581. که مثلا ثابت کنم یه دست هم میتونه صدا داشته باشه!

متصدی پست شهرک دریایی بوشهر، سالهاست داره بابت هر ارسال هزینه بیشتری میگیره و قیمت کارتنهاش هم دو تا سه برابر قیمت مصوب پست هستش...

و سالهاست هیچ کس بهش نگفته چرا!!!!

یعنی گفتنا... ولی مثلا گفته اگه کارتن ارزون میخوای برو پست شهر! یا این هزینه اضافی به خاطر این برچسبیه که داریم میچسبونیم!!!! (برچسب آدرس و اینا) و گویا قانع شدن همه!!!

یکی دو بار اول اعتراض کردم. همین جوابای پرت و پلا رو داد! گفتم من اولین بارم نیست دارم بسته پست میکنما! گفت به هر حال اینجا اینجوریه!

دیگه اعتراض نکردم، رفتم سامانه پست شکایت ثبت کردم! هر ارسال = یک شکایت!!!

هر بار هم از پست مرکزی بهم زنگ زدن و گفتن پیگیری میکنیم... و باز اوضاع همون بود... منم به ثبت شکایتام ادامه میدادم. هر چند هر بار یه فرد ثابت پیگیر بود که حتی شماره شو هم بهم داده بود که مستقیما به خودش زنگ بزنم. اما من شکایت ثبت میکردم که باقی بمونه شکایتام.

نمیدونم این آدم به چی و به کی وصل بود که پیگیریای مسئول پست بوشهر به جایی نمیرسید!

امروز که اون آقا باز بهم زنگ زد گفت اگه اصلاح نشه پنلشو میبندیم!

یه لحظه دو دل شدم...

ورود به شهرک نظامی برای عموم آزاد نیست. که این باعث میشه که ما هیچ "تحویل درب منزل"ی نداشته باشیم. نه از پست و تیپاکس، نه از دیجی کالا و...

و خب یه کم از مرکز شهر دوریم. و تو خیابون جلو در ورودی انگار همیشه مسابقه اتومبیل رانیه!!! تنددددد میرنااااا! :/

اگه پنل این آقا بسته بشه، من و خیلیای دیگه به دردسر میوفتیم!

اگه بسته نشه، یه تخم مرغ دزد دیگه فرصت پیدا میکنه شتر دزد بشه!

دو راهی سختیه!!

اما یه چیزی ته دلم میگه که اگه واقعا دلم میخواد تو کشوری زندگی کنم که صاحاب داشته باشه، نباید همچین جایی جا بزنم! بالاخره هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد...

شاید اگه تو همه این سالایی که این آقا به شغل شریف دزدی مشغول بود، یه نفر پیدا شده بود که پیگیری کنه الان مشکل حل شده بود...

خب پس بذار این یه نفر من باشم!

تهش پنلشو میبندن دیگه!

مگه ته دنیا که تو شهرک باجه پست نداشتیم مردیم؟!!

نرگس بیانستان
۲۳ بهمن ۰۰ , ۱۳:۱۴
👌✌👊💪

هر چند ب دردسر میوفتی ولی باز کتر درست رو انتخاب کردی. دمت گرم
بهارنارنج :)
۲۳ بهمن ۰۰ , ۲۰:۱۲
دمت گرم خدا قوت
عاشق بارون... ⠀
۲۳ بهمن ۰۰ , ۲۳:۲۹
آفرین بر تو! :))
آبان ...
۲۴ بهمن ۰۰ , ۱۵:۵۸
چه انتخاب سختی
یاسی ترین
۲۵ بهمن ۰۰ , ۲۱:۲۷
آفرین گندم
منم بودم همین کارو میکردم 👌
هوپ ...
۲۵ بهمن ۰۰ , ۲۲:۳۸
انتخاب سختی بود. من احتمالا تو مرحله اخر جا میزدم.
صخره نورد
۲۶ بهمن ۰۰ , ۱۲:۵۶
واقعا میبندن؟ وقتی حتی نمیتونن مجبورش کنن با قیمت مصوب کار کنه؟
هر جایی که دور از شهر باشه، همیشه قیمت ها بالاتره. نمیدونم قانونی هست یا نه اما همیشه همینجوری بوده.

پاسخ :

اگه بخوان میتونن. میشه دسترسی‌شو به پنلش تو سایت پست قطع کنن. اینجوری دیگه کلا نمیتونه وارد سیستم بشه و نمیتونه بسته پستی تحویل بگیره.

همچین قانونی نیست. قیمتای پست مصوبه، همه جا یکسانه... منتها کسی پیگیری نمیکنه.
تسنیم ‌‌
۲۸ بهمن ۰۰ , ۲۲:۴۹
اگه کوتاه‌مدت نگاه کنیم آره به دردسر میفته آدم. ولی اون باجه تعطیل بشه، معنیش ایجاد فرصت شغلی برای یه نفر دیگه است. ممکنه ببینن اینجا یه باجه‌ی فعال بوده که دیگه نیست، خیلی سریع یکی بیاد جایگزینش بشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan