در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

588.

یه نفر نوشته بود، یعنی جمله‌ای که از من میمونه چی میتونه باشه؟ 



+ قبلا گفته بودم اهل اخبار نیستم... این روزا گوشی از دستم نمیوفته... این روزا نه فقط اخبار این روزا رو، که همه اون روزایی رو که چشمامو بسته بودمم دارم میخونم. هر بار یه کلمه غریبه میبینم، یه قصه عجیب میخونم... نیزار ماهشهر،67، نوید افکاری، ستار بهشتی، 1500... و یه عالمه کلمه و عدد دیگه که تا قبل این برام معنا نداشتن. هر کلمه جدیدی که یاد میگیرم، قلبم مچاله‌تر میشه...

همه این سالا چطور بدون ترس سر رو بالش گذاشتیم؟ همه این سالا چطور بدون وحشت زندگی کردیم؟ همه این سالا چرا فکر کردیم امنیت داریم؟

آه...

هوپ ...
۲۸ آبان ۰۱ , ۱۸:۰۴
من تا قبل آبان ۹۸ میگفتم سیاسی نیستم. بعد دیدم واقعا نمیتونم به این موضع ادامه بدم. سمتم رو انتخاب کردم ولی علنی نمیگفتم کدوم ورم. الان توی این دو ماه سیاسی‌ترین اوقات زندگیمو میگدرونم.

پاسخ :

من سمتمو سال 90 این حدودا تعیین کردم. اما به همین که «میدونم چقدر کثافتن» بسنده میکردم.
سال 98 که نت قطع شد، اصلا فکر نکردم بگردم دنبال فیلترشکن! مث امسالم پوشش خبری نبود اون زمان. اصلا هیچی نشنیده بودم درمورد جنایتای اون سال:(
عارفه صاد
۲۸ آبان ۰۱ , ۱۸:۵۳
اخ از جمله اخرت
چرا فکر کردیم امنیت داریم؟
😭

پاسخ :

همیشه بهمون میگفتن اگه امکانات نیست، کار نیست، پول نیست، نون نیست، عوضش امنیت هست:(((
امیرحسین نخجوانی
۲۹ آبان ۰۱ , ۰۰:۲۴
حالا یه کلمه من بگم که شاید از همه‌ی کلماتی که تا الان شنیدین ترسناک‌تر باشه: خدعه

پاسخ :

آخ! راست میگی:(
صخره نورد
۲۲ آذر ۰۱ , ۲۰:۵۴
سلام
خوبی؟ :)
آیا هنوز منو میشناسی؟ :دی
رمز لطفا

پاسخ :

سلام عزیزم:)*

رمز: انقلاب

اینقدر مطمئنم دیگه کسی به کامنتا و پستام سر نمیزنه که همینجا رمزو گفتم بهت:))
هر چند، اون پست هم دیگه الان زیاد جالب نیست به نظرم:)
بلاگ فان
۰۶ دی ۰۱ , ۱۳:۲۰
منم تا سال 98 طرفدار اینا بودم.
خاک تو سرم !
محمد علی
۱۹ بهمن ۰۱ , ۲۰:۳۱
سلام
حالت چطوره؟

بعد از مدت‌ها اومدم بلاگ
یادتون افتادم، گفتم حالتون رو بپرسم.

پاسخ :

عهههههههههه محمدعلیییییی سلاااااام :))
فک کنم قشنگ یه ده سالی نبودیاااااا :/
خوبی؟ چه خبر؟ کم پیدا شدی چقدرررررررر
محمد علی
۲۷ شهریور ۰۲ , ۰۰:۳۴
آره، حدود هشت سالی نبودم.
خوبم، خداروشکر
تو خوبی؟

پاسخ :

عههههه سلاااااام:)
خوشحالم برگشتی
حالت چطوره؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan