در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۹۲.

۱. اوایل که تازه اومده بودم ته دنیا، یکی دو هفته‌ای درگیر چند تا ساس بودیم!! و طبق معمول با وجود من، هیچ کدومشون تمایلی به گزیدن همسر نداشتن!! و فقط من مورد عنایت قرار میگرفتم! :/ اما باید اعتراف کنم که گزش این حشره جدید خیلی بیشتر از گزش ساس منو بی‌تاب کرده!!

البته به پیشنهاد یکی از دوستانمون، روی محل‌های گزش - که از پوست سرم تا کف پام ادامه داره!! - سرکه سیب زدیم. یه کم بهترش کرده، اما هنوز جای گزششون آزاردهنده‌س :(


۲. دیدین گاهی دور ناخن پوست پوست میشه؟؟ یه دونه کپسول ویتامین ئی رو سوراخ کنید و مایع توشو دور ناخن بمالید، اثرش در عرض ده دقیقه یه ربع شگفت‌زده‌تون میکنه!! حتی واسه لب پوست پوست شده هم موثره! با همون سرعت!


۳. کلاس زومبا رو تعطیل کردن با این بهانه که ای واااای یه عده میرن کلاس میرقصن! :/ حالا میخوان ایروبیکو هم کنسل کنن با این بهانه که تو ایام فاطمیه آهنگ گذاشتن و ورزش کردن! :// هر چی میگذره بیشتر از مذهبی‌ها بدم میاد! :/ 


محسن رحمانی
۱۱ بهمن ۹۷ , ۱۲:۰۹
یه دستگاهی هست که حشراتو فراری میده اونو بگیرید.

پاسخ :

داریم!
ساس و موریانه رو فراری میده... روی بقیه حشرات بی‌تاثیره!
سعید ‌
۱۱ بهمن ۹۷ , ۱۲:۲۳
شاید مسخره به نظر برسه، ولی هرجایی که پشه نیش می‌زنه دورش رو با خودکار آبی خط بکش. ترجیحاً بیک :)
دوتا حسن داره این کار. اول اینکه دیگه نمی‌سوزه! دوم هم اینکه پشه‌ها حواسشون هست اینجاهایی که رنگ کردی رو دوباره نیش نمی‌زنن:d

پاسخ :

فک کنم فقط واسه دومی تاثیر داشته باشه :)))))
یک آشنا
۱۱ بهمن ۹۷ , ۱۳:۱۹
یعنی ساس ها رو ریشه کن کردید ؛آفرین ؛ خوب این حشره جدید تو خواب میگزه یا تو بیداری ؟
+ احتمالا گروه خونی شما A+ یا O نیست ؟

2. واقعا O_o من معمولا این مشکل رو دارم باید چک کنم ببینم چی میشه ؛ امیداورم ناخنم کنده نشه خخخ
3. خشک مذهبی ها قابل تحمل نیستند واقعا میگم ؛ مردم رو از دین فرار کردن احمق ها

پاسخ :

یه چهار پنج تایی بیشتر نبودن... یهو میدیدیمشون میکشتیمشون تا تموم شد!
هم خواب هم بیداری!! نمیدونم! داغون کرده خلاصه!!
تو پست قبلی اتفاقا گفتم! O+ . مگه A+ رو هم میگزن؟؟ با همسر کاری ندارن که :/

۲. نه خیلی خوب جواب میده. حتما امتحان کن.

۳. دیوونه‌مون کردن :/
ام اسی خوشبخت
۱۱ بهمن ۹۷ , ۱۶:۰۱
ممنون برای اطلاعات مفید :)
هدفشون همینه:/

پاسخ :

خواهش میکنم :)
اگه براتون تعریف کنم چه کارهایی میکنن واقعا تعجب میکنین!!
Dark. MH
۱۱ بهمن ۹۷ , ۱۶:۵۹
۲.دمت گرم آقااااا :)))
۳.یه مشت آدم با فکر مریض

پاسخ :

۲. ^__^
۳. وااااقعا فکرشون مریضه! خودشون هم!
بهارنارنج :)
۱۱ بهمن ۹۷ , ۱۸:۰۹
:|
:|

:|
:||||||

پاسخ :

:/
یک آشنا
۱۱ بهمن ۹۷ , ۱۸:۱۳
بله دیگه اگه O+ گیرشون نیاد خخخ

پاسخ :

شانس ما رو نگا :/
بوبک جان
۱۱ بهمن ۹۷ , ۲۰:۵۸
واسه جای گزش ما آبلیمو میزنیم درجا خارش و سوزشش خوب میشه.

پاسخ :

تا حالا امتحان نکردم 🤔
حالا یه پماد گرفتم ببینم خوب میشه یا نه :(
نیــ روانا
۱۱ بهمن ۹۷ , ۲۳:۴۳
١- ما هممون o مثبتیم عدالت رعایت میشه
٢- چه باحال و چقدر لازم
٣- منم :/

پاسخ :

۱. منم تو خونه بابام بودم همه o+ بودیم... ولی بازم منو بیشتر میگزیدن!!
:)
لانتوری
۰۷ خرداد ۹۸ , ۰۷:۴۵
سلام
همیشه برام سوال بوده چرا آدما به هرکسی که جای مُهر روی پیشونیش هست
یا مثلا نماز میخونه و ادعای دین داره
بهش میگن مذهبی؟؟؟!!!

خب اگر اینجوری باشه باید به هرکسی که روپوش پزشکی پوشید هم بگیم دکتر
یا هر کسی سوار کَشتی شد بهش بگیم ملوان

مذهبی بودن کار هر کسی نیست
دیندار ها را از روی افکار و رفتارشون اسم نذارید
مگر نه اینکه امام علی علیه السلام را کسی شهید کرد که نماز شبش ترک نمیشد

مگر نه اینکه امام صادق علیه السلام فرمود : ادم دیندار را با نماز خوندنش نسنجید
و با اخلاق و وفاداریش بسنجید

هر کسی که نشست پشت ماشین صرفا راننده نیست
هر کسی که گواهینامه گرفت شوماخر نیست

اگر این همه آدمی که ما میگیم مذهبی واقعا مذهبی بودن امام زمان گیر ِ 313 نفر نبود

اینا اکثرا کسانی هستن که به اسم دین دارن خودشون را توی یه پست ومقام میبرن بالا

پاسخ :

تفکرات منم در جهت تفکرات شماست! :) و حتی کمی جلوتر!
ولی کلا حساسیتم از روی کلمه "مذهبی" برداشته شده! خیلی برام مهم نیست که ملت به خودشون چه صفاتی رو بدن. چون تقریبا وجهه خوب و بد همه‌چی عوض شده! مثلا یه زمانی "حاجی" بودن نشونه پولداری و عزت بود. یه مدتی بود بعد اون قضیه عربستان... "حاجی" فحش بود!!!!
تهش اینکه سخت نگیرید :) ما به خیلیا میگیم "عزیزم" ولی فقط بعضیاشون عزیزمون هستن!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan