در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

539. کاش این وبلاگ باقی بمونه... که بعدها بیام و بخونم این روزا رو!

من چرا فکر میکردم اسفند 97 شروع کردیم؟!! {کلیک} :)

.

داشتم چند تا از خاطرات بلاهایی که سر راه اندازی این کسب و کار سرمون اومده رو میخوندم...

چقد روزای سختی رو گذروندیم خدایی!!

.

روزی که میخواستیم بریم بوشهر، فکر میکردیم چقدر به ضررمون شده و کلی از کار عقب میمونیم و کلی غصه خوردیم...

اما به نفعمون شد در واقع!

چون آموزش دیدیم. (چرا ما اون زمان فکر میکردیم بدون آموزش میشه کار کرد؟!!:)))

.

خیلی تلاش کردیم منتقل بوشهر شیم و دیگه برنگردیم ته دنیا...

نگران بودیم که ته دنیا به خاطر فاصله زیاد و محرومیتای زیادترش جلوی پیشرفتمونو بگیره.

تلاشمون نتیجه نداد و برگشتیم ته دنیا و بازم به نفعمون شد!

چون مجبور شدیم مستقل بشیم و روی پای خودمون بایستیم!

.

حالا دلمون میخواد بریم از ته دنیا...

اما بازم نگرانیم...

که نکنه دیگه چوب خشک گیرمون نیاد...

یا چوب کهور، که الان مشتریا عاشقشن، اونجا گیرمون نیاد...

نمیدونم میشه رفت یا نه.

اما لطفا برامون دعا کنید که هر چی شد بازم به نفعمون باشه :)

yalda shirazi
۱۴ ارديبهشت ۰۰ , ۲۱:۰۹
ایشالا که گیر میاد و بهتر و بهتر میشه
آیا نمیشه با همین راهی که الان چوب رو تهیه میکنید، از جای جدید هم تهیه کنید؟

پاسخ :

انشالا ^_^

میدونی، هنر اینجا تعریف خاصی نداره... یا بهتر بگم، هنرهای چوبی تعریف نداره...
درختای خشک رو میبرن و یه جا دپو میکنن و فوقش برا ذغال استفاده میکنن... به خاطر همین قیمت چوب نسبت به جاهای دیگه خیلی کمتره.
به علاوه، چوب کهور کلا کمیابه....
x
۱۴ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۵۱
دختر ... امروز بالاخره موفق شدم بیام اینستات

با این که اونجا کامنت گذاشتم و اکثر پست های ظرفت رو لایک کردن باز لازم دونستم جداگانه بیام وبت بگم « دست مریزاد»
من عاشق ظرف چوبی ام اما چیزی که شماها درست می کنید ورای تمام چیزهایی هست که من دیدم ....

بی اغراق میگم کیفیت ٫زیبایی ٫خلاقیت و هنر خوب عکاسی و تمام حس های خوب دنیا تو عکس هات موجود بود ....
عاشق رنگ چوب هات و براقیت خاص ظروفت شدم ... شخصا اگر چوب خام رو لمس کنم یه حس بد بهم دست میده اما از تصاویری مشخص بود کاور روی ظروف اون حس رو از بین می‌بره و لطافت جایگزینش می کنه

بازم بابت دل بزرگت تبریک میگم که میتونی « بخشی از وجودت رو با مردم تقسیم کنی» درسته بهش به عنوان شغل / حرفه نگاه می کنی اما واقعا فروشش کار سختیه از لحاظ روحی ....

کلی حس خوب گرفتم از پیج و ذوق کردم آنقدر قشنگ و باکیفیت بود که برام جالب بود یه پیج « ایرانی » باشه

دوستت دارم وبهت بی اندازه افتخار می کنم 💕

امیدوارم آنقدر بتونی کارت رو توسعه بدی و نیروی مناسب کار به دستت بخوره که هر کس هر چی دوست داشته باشه بتونه بخره ازتون 💕

پاسخ :

سلام عزیزم 🥰
وای مرسی از کامنت پر محبتت ♥♥♥♥
چقدر حس خوب داشت کامنتت... چقدر پر انرژی.
ممنونتم 🥰
اصلا زبونو بند اومده از این همه تعریف 🙈😅
yalda shirazi
۱۵ ارديبهشت ۰۰ , ۰۸:۲۹
من در واقع منظورم رو بد رسوندم. منظورم این بود که از همینجایی که هستین، نمیشه راهی (واسطه ای چیزی) پیدا کنین که وقتی به اون جا رفتین هم بتونین همین چوب رو بخرین؟
کمیابه که خاص و زیباست!

پاسخ :

مجوز منابع طبیعی میخواد...
و اینکه برات نگم از مبلغ هزینه ارسالش!
در واقع به چهار پنج میلیون فکر کن!
به صرفه نیست متاسفانه
آبان ...
۱۵ ارديبهشت ۰۰ , ۱۸:۳۳
ولی من مطمنم تو هرجا بری بهترین خودت هستی 💓

پاسخ :

مرسی آبان جانم... ممنونم از این حس خوبی که بهم دادی 🥰♥♥
نیمچه مهندس ...
۱۵ ارديبهشت ۰۰ , ۲۱:۵۱
چوب خراب میشه؟اگه نمیشه که زیاد بخرین و اگه رفتنی شدید به مححل جدید،با خودتون ببرید و هرچند وقت یه بار برید دوباره بیارید.البته که باید برآورد کنید که براتون صرفه اقتصادی داره آوردنش یا نه.اگه خودتون ماشین داشته باشین هم واسه خودتون میتونین بیارین هم واسه بقیه سفارش بگیرید بیارید.اینطوری هزینه اش کمتر میشه.

پاسخ :

نه چوب هر چی بیشتر بمونه بهتره:)
البته با ماشین که نمیشه آورد، کامیون لازمه.
هزینه که حداقل چهار میلیون هزینه بار میخوره... و خب مجوز هم لازم داره.
ولی خب هر چی بتونیم میبریم...
راه چون طولانیه یه ذره سخته هی رفتن و اومدن...
رهگذر
۱۶ ارديبهشت ۰۰ , ۱۵:۴۲
نمیشه حجم کار و تعداد پرسنل تون رو بالا ببرید و تعداد ظرفای بیشتری از چوب کهور تولید کنید؟ اما به صورت قطره چکونی به بازار عرضه کنین.‌..

پاسخ :

مشکل اصلی همین پرسنله.... سخت پیدا میشه!
همه از بی کاری و بدهکاری گله دارن... اما کسی دوست نداره کار کنه!! :))
و خب مساله محدودیت ابزار هم داریم... ابزار خیلی خیلی گرون شده و نمیشه راحت ابزار اضافه کرد برای پرسنل جدید...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan