در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۳۷۱. مثلا یه روز بنویسم "همه چیز از آذر ۹۷ شروع شد..."

دو سه ماهه داریم سعی میکنیم یه کار دوم پیدا کنیم. یه کاری که بتونیم دو تایی کنار هم انجامش بدیم و وقت با هم بودنمونو نگیره... این مدت به خیلی چیزا فکر کردیم. دنبال خیلی چیزا رو گرفتیم. از دلالی تن ماهی(!!) و ادویه گرفته، تا بورس و سبزی فروشی!!
جو معتقده وقتی سوالی توی ذهنت داشته باشی، ناخودآگاهت میره کل کره زمینو میگرده تا برات جوابشو پیدا کنه! ممکنه این پروسه چند سال طول بکشه، ولی بالاخره جوابو برات میاره. حالا من همش تو ذهنم تکرار میکنم که چطور میشه یه منبع درآمد خوب، درآمد حلال، پیدا کرد؟
یکی دو روزه یه جرقه‌ای تو ذهنم زده شده. یه مدته تو فکر مجسمه‌های چوبی ساختن بودیم و یکی دو تا هم ساختیم. چند وقت پیش هم یکی از خانمای اینجا ازم پرسید که میتونم یه طرح خاص میز و صندلی کودک براش بسازم یا نه... حالا فکر من رفته سمت توسعه کارای چوبی! از تابلوهای معرق گرفته تا مجسمه‌های چوبی و کارای نجاری با طرحای خاصی که نجاریای اینجا نمیسازنشون!
امیدوارم بتونیم این کارو راه بندازیم و حتی شاید کارآفرین باشیم و چهار نفر دیگه رو هم بیاریم سر کار!! دلم میخواد سالها بعد وقتی به این روزا و این سالا فکر میکنم لبخند بیاد رو لبم و بگم "آره... همون روزا بود که شروع کردیم... دو تایی... ته دنیا!"
واران ..
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۱:۱۴
موفق و موید باشین گندمی عزیز🍀

پاسخ :

ممنونم واران جان :*
مهتاب
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۲:۲۱
دقیقا منم هم تو این فکرام این روزا
ی کار خونگی بعد توسعه دادنش اینا

پاسخ :

ایشالا موفق بشی :)

خانومی ...
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۳:۰۰
براتون آرزو ی موفقیت میکنم ...

پاسخ :

مرسی عزیز دل جان :**
جناب منزوی
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۴:۵۱
من هم امیدوارم :)

پاسخ :

ممنون :)
صبورا کرمی🦄
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۵:۲۶
ان شاء الله خیلی زود :)

پاسخ :

ممنون :*
آوو کادو
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۶:۱۱
شما حتماااا میتونید :-))

پاسخ :

مرررسی ^__^
ام اسی خوشبخت
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۷:۰۹
ان شالله سراغ هر کسبی میرید, پررونق و طیب باشه :)

پاسخ :

ممنون عزیزم :*
بهارنارنج :)
۱۲ آذر ۹۷ , ۱۸:۳۲
موفق باشید😃💪

پاسخ :

مرسی :**
محسن رحمانی
۱۲ آذر ۹۷ , ۲۱:۳۵
خیلی هم خوبه آفرین.

پاسخ :

ممنون
فری خانوم
۱۴ آذر ۹۷ , ۲۱:۴۱
خیلی هم عآلی ... موفق باشید عزیزم

پاسخ :

ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan