در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

آنچه گذشت!

هشت سال پیش تو بلاگفا یه وبلاگ ساختم...

اون موقع یه دانش آموز دبیرستانی بودم و کارم فقط کپی کردن شعرا و متنای خوشکل تو وبلاگم بود!!


پنج سال پیش تو بلاگفا یه وبلاگ ساختم...

اون موقع یه دانشجو بودم، وبلاگو گروهی کردیم شد محل کل کل دختر پسرا... یه عقده ای هکش کرد :(


دو سال پیش تو بلاگفا یه وبلاگ ساختم...

تازه فارغ التحصیل شده بودم و دنبال کار بودم، خاطره های روزای بی کاری و بعدش هم اتفاقات محل کار...


اما بلاگفا یه دفعه حالش بد شد و بوووووومب!!! وبلاگ نازنین من ترکید!!!

این وبلاگ آخری رو خیلی دوسش داشتم...

شایدم تقصیر بلاگفای بیچاره نبود... بالاخره اتفاقه دیگه، پیش میاد!

ولی خیلی ضد حال بود اون اتفاق!


Vafa 1192
۱۳ مرداد ۹۷ , ۱۸:۴۲
سلام خوبی گندمی؟ من گاهی وبلاگت رو خاموش میخونم
پست رمزدارت رمزش رو به منم میدی؟؟

پاسخ :

سلام دوست خوبم
گفته بودم، به کسانی که میشناسم رمز میدم فقط
Vafa 1192
۱۵ مرداد ۹۷ , ۱۳:۰۷
منم وبلاگ قبلیم رو میشناختی شقایق وحشی بود فالو کرده بودی
اوکی موفق باشی

پاسخ :

عهههههههه!!! تو شقایقی؟!!! خوبی؟!!
الان میام بهت رمز میدم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan