در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

همسر شهید

چند مدت پیش یکی از دوستام بهم گفت که دوست شوهرش قصد ازدواج داره و میخواست ببینه من مایلم که ما رو به هم معرفی کنه یا نه...

شرایط آقا پسره یه ذره سخت بود،

یکی اینکه مایل بود همسرش چادری باشه که خوب من نبودم...

دوم  اینکه خلبان هواپیمای جنگی بود و بعد فاجعه منا احتمال جنگ با عربستان زیاد شده بود....

این شرایطو واسه زنعموم که گفتم جوابش خیلی جالب بود!!

برگشته میگه:

خوبه که... همسر شهید میشی کلی پول گیرت میاد!!!!!

یعنی تو یه جمله منو شوهر داد، جنگ با عربستانو راه انداخت، شوهر منو فرستاد جنگ، شهیدش کرد و کلی هم پول به من داد!!!!!!

در این حد پیش بینی!!!



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan