در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

مسلسل وار ... گاهی!

یه مدل عجیبی دارم که خودمم توش موندم!!

( البته من مدلای عجیب زیاد دارم!! این یکیشونه!! )

بعضی وقتا چند ماه میگذره و هیشکی یه زنگ نمیزنه بگه خونه شما دختر دم بخت داره عایا؟؟؟!!!!

یه موقع هم میشه یهو چندتا چندتا با هم!!!!

و نمیدونم چرا این ترس لامصب من نمیریزه از این جریان خواستگاری!!!

یعنی تا هزار سال دیگه هم که بگذره (البته اگه تا اون سن هنوز خواستگار داشته باشم!!!) باز من دست و پام میلرزه، هول میشم و حرف زدن یادم میره، دهنم خشک میشه و مهمتر از همه، همچنان با معضل "نمیدونم چی بپوشم" مواجهم!!!!!

یکیشون قراره یکشنبه بیاد!! ( اصولا باید پنجشنبه ای جمعه ای چیزی بیان، ولی خوب حتما خیلی خارجکی هستن!!!)

اون یکی هم به یه واسطه گفته قصد دارن تو هفته دیگه خانومونه* بیان...

و من مسترسم!!!!!! 


* خانومونه حالتیست که مادر و خواهر آقای داماد اول میان برای آشنایی و این صوبتا!



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan