در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

:|

یادتونه گفتم من و خواهرم خیلی شبیهیم؟

یعنی در حدی که نگاش میکنم یادم میاد بچه بودم تو آینه چی میدیدم!!!!!


دچار هیجانات احساسی شده بودم داشتم بهش میگفتم:

وااای تو چقد خوشکلی!!! چقد دوس داشتنی هستی!!!

خیلی ریلکس جواب داد:

تو هم قبلا همینطوری بودی!!!!

من: :/


+ یعنی قیافه شو موقع گفتن این جمله فقط میتونم با قیافه شتر موقع قدم زدن تو بیابون مقایسه کنم!!! اینقد بی تفاوت یعنی!!!!

+ الان نیاین بگین منظورت اینه خودت خوشکلیاااا... سوسکم قربون دست و پای بلوری بچه ش میره!!!! والا!! ( حق مادری دارم گردن آبجی کوچیکه :دی )



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan