در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

چی میشد اگه ...

یک روز یک دندون پزشک ناشی دندون منو عصب کشی کرد...

با وجود مراقبت های زیاد یک قسمت از دندونم شکست!

رفتم پیش متخصص روکش گفت احتمالا نشه دندونتو نگه داریم و باید بکشیش!

اگه بکشی دو راه داری

1. ایمپلنت که یعنی کاشت دندون که دو میلیون در میاد!

2. بریدج که یعنی پل زدن که باعث تراشیدن دندونای کناری میشه و دویست تومن در میاد!

و باید حداقل یک ماه و نیم از زمان کشیدن دندون بگذره تا جاش خوب بشه!

یعنی باید یک ماه و نیم بی دندون میموندم!!!!

وقتی جناب دکتر اصرار منو برای نگه داشتن دندون میبینه پیشنهاد میکنه با متخصص لثه هم مشورت کنم.

متخصص لثه هم میگه احتمالا نشه نگهش داشت!

فعلا تیکه شکسته شده رو بکش تا ببینم چی میشه...

بعد از کشیدن تیکه شکسته شده خدا رو شکر معلوم میشه که میشه دندونمو نگه دارم.

جراحی لثه میکنم.

بعد میرم پیش متخصص روکش که وقت بگیرم واسه ترمیم.

جناب دکتر با دیدن عکس دندونم میگن که لازمه دندونم عصب کشی مجدد بشه!

و  بعد یه وقت هم برای اول بهمن بهم میدن که بعد از انجام عصب کشی مجدد برم برای مرحله اول ترمیم.

و احتمالا تا چهار مرحله طول میکشه تا دندونم کامل ترمیم بشه...


فلاش بک:

یه دندون پزشک خوب دندون منو عصب کشی میکنه.

و من تا آخر عمر با خوبی و خوشی زندگی میکنم!!!!!


+ فردا وقت عصب کشی مجدد دارم.

+ اگه به اون دندون پزشک ناشی فحش های بد بد بدم گناه کردم آیا؟؟!!!!! :/



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan