در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

نمیدانم تو میدانی که انسان بودن و ماندن چه دشوار است؟!

به خاطر بیاور هنگامی را که پروردگارت به فرشتگان گفت:

" من بر روی زمین جانشینی قرار خواهم داد "

گفتند:

" آیا کسی را در آن قرار میدهی که فساد و خونریزی کند؟ اگر هدف از آفرینش این انسان عبادت است، ما تسبیح و حمد تو را به جا می آوریم و تو را تقدیس میکنیم "

پروردگار فرمود:

"من حقایقی را میدانم که شما نمیدانید"

سوره بقره . آیه 30




خدا جونم؟

هنوز پشیمون نشدی از آفرینش من؟

هنوز دوسم داری؟


خدا جونم؟

تو که پاک و منزهی... تو که شنوای بینایی ... تو که غفاری، تو که رحمن و رحیمی...

خدا جونم،

تو که این همه نعمت دادی به من... اونقدر که قاصرم از شمردنشون...

شکرت خدایا ... شکر

اللهم صل علی محمد و آل محمد

خدای مهربونم

من پرم از گناه، پرم از غفلت، پرم از هر چیزی که باید خالی باشم ازش...

تو ببخش! تو حلال کن! تو که غفاری! تو که ستاری...

خدا جونم... خدای خوبم...

یه دنیا حرف دارم باهات...

یه دنیا حرفی که نگفته خودت میدونی...

یه دنیا خواهش.... یه دنیا خواهش....

آمین



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan