در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

به من میگه گیج!! :/

امروز هم مثل اکثریت مطلق روزای عمرم دندون پزشکی تشریف داشتم!!!!!!
یه خانومی قبل من بود...
یعنی عاااالی هاااا!!!! یعنی کم مونده بود صندلی یونیتو بشکونه!!!! :))))
کلا تو هپروت!!
وقتی میخواست بره خانم دکتر بهش گفت دیگه با من نوبت نگیر!!!
بعد که نوبت من شد و به خانم دکتر گفتم دندونای سمت راستمو قرار بوده درست کنید،
گفت امروز مریضام همه شون گیجن!!!! :/
و سوزنو فرو کرد سمت چپم!!!!
بعد که قشنگ بی حس شدم اومده میگه چرا نمیگی سمت راستت بوده؟!!!!!
:/
دستیارش تو دفترشون علامت چپ و راستو اشتباه زده بود!!!!
خلاصه سمت راستتم بی حس کرد!
اگه فک میکنید تا حالا سرویس شدن دهنتونو تجربه کردین، باید بگم برید بدین دو طرف دهنتونو بی حس کنن تا بفهمین سرویس شدن دهن دقیقا یعنی چی!!!!!!
این خانوم دکتر هم که کارش خوبه اینجوری بلا سر من میاره!!!!
یعنی اصلا اختیار زبون و لبامو نداشتم!!!!! وقتی میخواستم حرف بزنم انگار یه عالمه ماست تو دهنم نگه داشتم!!!!! :))))))
حالا هی همه هم آشنا بودن باید احوال پرسی میکردم!!!
خلاصه که اگه شرایط مشابه براتون پیش اومد کل دهنوتو هم زمان بی حس نکنید!!!
از تجربیات دندونی من استفاده کنین ^_____^


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan