در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

من زاده آبانم!

شنیدین میگن طرف با همه چی مشکل داره الا ماه تولدش؟!!!

این طرف دقیقا منم!!! و حتی دقیقاتر!!!

در حدی که دلم نمیخواست تو هیچ دهه ای به جز دهه 60 به دنیا بیام!

هیچ سالی رو مث سال اسب دوست ندارم!

و از نظر من زیباترین ماه سال آبانه!!! :))))

و حتی عای عم یک عدد خودشیفته!!!

و اینکه این همه عاشق وبلاگم هستم شاید یه دلیلش اینه که مث خودم آبانیه!!! :دی

و رنگ آبی.... ماه آب! ^___^



آبان



+ اینکه زمان تولدمو دوس دارم البته دلیل نمیشه که حالم گرفته نشه!!!! همین که شماره های سنم داره میره بالا خیلی ضد حاله!!!

وقتی داشتم به بیست سالگی نزدیک میشدم خیلی خوشحال بودم!! ولی نزدیک شدن به سی سالگی خوشایند نیست!!!!!



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan